quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ohnee, ik ben alpha, jezus wat ben ik dom__!!!
Ja al 2e x vandaagquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
je had lapo na de 300, omdat je mod bent
chemiequote:
Hou je bek, in Beta zit wel het échte werk imoquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]en dan Alfa verkeerd schrijven ook
![]()
Kutjoch
Nou ik hoor dat ze daar nog best veel moeten doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef Spongebobsterr het volgende:
Zorgopleidingen op mbo niveau, dat zijn pretstudies.
Dat is gewoon populistisch gelul altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek, in Beta zit wel het échte werk imo
O ja dat kan best, geen idee. Ik bedoel qua baankansen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik hoor dat ze daar nog best veel moeten doen
Ik vreet dagelijks uit m'n neus hoor. Niemand uit mn klas hoeft zich nooit in te spannen. Het enige wat we doen is knutselen, zagen, timmeren en tekenen haleluja
Dat is geen populistisch gelul, dat is gewoon zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon populistisch gelul altijdAlfa omlaag halen altijd
Ligt gewoon aan wat je ligt
Argumenten wil ik horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is geen populistisch gelul, dat is gewoon zo
Met welke studies verdien je eigenlijk echt veel geld?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig ben ik dat niet. Dat is dus in mijn voordeel.
En geldjes, veel geldjes.
Ja als we praten over mbo niv 1, 2 en 3 kom je altijd wel terecht als medewerker dit, assistent datquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
O ja dat kan best, geen idee. Ik bedoel qua baankansen.
Eigenlijk heel veel studies wel.
ga wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga gewoon Bedrijfskunde doen, bakken geld verdienen.
Iedereen die een 'hobby-studie' gaat doen (psychologie o.i.d.)____!!!!!!!
Is toch ook een studie die iedereen volgt ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
hobby-studiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |