Veel ruimte neem ik niet in. Ik vraag alleen water en brood. En soms een ritsje open voor lucht.quote:
jij bent tof nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik luisterde vandaag joy division
Nee eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, geen pijn meer enzo?Ja goed, laatste dagje thuis morgen, tas inpakken enzo. En dan weg
Ja, goed punt welquote:
quote:
Ik mag meequote:
Dankjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent tof nu.
[..]
Nee eigenlijk niet meer.tof
veel plezier daar
Toffe gozer, we gingen blijkbaar ook datenquote:
neem mij mee plsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeZal wel lukken
25 graden in Rome dus
Dan toch maar niet mee, anders krijg ik ruzie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toffe gozer, we gingen blijkbaar ook daten
ja toch? nabestaandelingen zijn altijd kinderenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nabestaanden zijn alleen kinderen natuurlijk
Zaterdagochtend op Utrecht Centraal, dan is het inpas-moment. Diegene die nog in mijn backpack past heeft gelukquote:
What the fuck is dezequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan toch maar niet mee, anders krijg ik ruzie.
heb geen zin in klappen Gquote:
KIES MIJ, KIES MIJquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdagochtend op Utrecht Centraal, dan is het inpas-moment. Diegene die nog in mijn backpack past heeft geluk
hij is dood toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan toch maar niet mee, anders krijg ik ruzie.
Oh ja, maar je hebt concurrentiequote:
Dacht ik al, geeft nietquote:
neem mij mee want ik ben zieligquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdagochtend op Utrecht Centraal, dan is het inpas-moment. Diegene die nog in mijn backpack past heeft geluk
Morgen is die vriendin jarig en ga ik d'r die vakantie geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb intens veel zin om Nederland uit te gaan.
Hihi wat?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jij blijft met je poten van haar afik breek al je botten
Van Heppie mocht je ook niet mee naar New Yorkquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heppie heeft niets te willen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Heppie mocht je ook niet mee naar New York
Jij en botten breken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je leeft????????quote:
Anders allemaal maar meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |