SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Jouw tijd als mod ja.quote:
Achja, je moet ook niet op een openbaar forum kijken als je het niet wil wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik gebruik alleen spoilers als ik de plot van een film vertel of morbide plaatjes, wist niet dat er mensen zijn die diep teleurgesteld zijn als ze de tussenstand horen van Chelsea - Basel
quote:
jij kijkt zeker ook stiekem door het sleutelgat als je ouders sex hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik gebruik alleen spoilers als ik de plot van een film vertel of morbide plaatjes, wist niet dat er mensen zijn die diep teleurgesteld zijn als ze de tussenstand horen van Chelsea - Basel
Toen Sierd de Vos het deed vond Johan Derksen het een grof schandaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jij kijkt zeker ook stiekem door het sleutelgat als je ouders sex hebben
Mensonterend, wat een plaag dat blaag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen Sierd de Vos het deed vond Johan Derksen het een grof schandaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Onzin, daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
'laat maar liggen hij is dood', zouden ajax-supporters zeggen
quote:
Strootman ook, dat verklaart waarom zijn gezicht er zo uit zietquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet??
Mijn oom is aan gokken overleden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Strootman ook, dat verklaart waarom zijn gezicht er zo uit ziet
Edgar Davids was blank in FIFA 97, dus die spelletjes zeggen niet zoveel ouwe reusquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Cardozo heeft een schotkracht van +90 in FIFA, die jongen is KO.. Dat moge duidelijk zijn
Gohquote:
FAKE fifa 97 bestaat niet eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Edgar Davids was blank in FIFA 97, dus die spelletjes zeggen niet zoveel ouwe reus
geloof mij nou
Dat zeg je zeker alleen omdat hij zwart is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
FAKE fifa 97 bestaat niet eens
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat schot had inderdaad slechter gekund jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
FAKE fifa 97 bestaat niet eens
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn naam is Gaitan en dit is Jackass
Zo hard dat hij van gender veranderdequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die knal bij De Zeeuw was zo hard dat hij zelfs een haartransplantatie nodig had
en zijn anus was te ver ingedaald daardoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die knal bij De Zeeuw was zo hard dat hij zelfs een haartransplantatie nodig had
Zo hard dat hij nu bij Anderlecht speeltquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
zie die bolle toekijkenquote:
Jan van Halst is op die manier tik pats boem tegen zijn Piero aangeknald.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Terror Jaap?quote:
iedereen op de set dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nee die gast waar Bam overheen piste
Thank you Steve for your opinion.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
We have to score and then we'll go through
Stief is that youquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
We have to score and then we'll go through
The strength of their team.. is their teamquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thank you Steve for your opinion.
Any thoughts on the team?
Sjek dus, die keek toen een wedstrijd van Barçaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nee die gast waar Bam overheen piste
That's why they've scored.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The strength of their team.. is their team
Je weet het nooit zeker. De bal is rondquote:
HUHUHUHUHIHAHOquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ATLETI SPEELT NU HELEMAAL NIET DEBIEL HAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat al te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:
Leuke hobby eigenlijk.. gifjes maken van Jessicaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
tijd om aan te randen
[ afbeelding ]
bekir de trots van fener, hij is iig constant in zijn wanprestaties altijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef RubenSosa het volgende:
Wat deed die nummer 4 van die turken dan![]()
![]()
Keksterquote:
Die overschatte Jessica Albaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
tijd om aan te randen
[ afbeelding ]
Barcelona, Celtic, en Spartakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Benfica de CL gespeeld? Zo ja, in welke groep werden ze 3e?
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
bekir de trots van fener, hij is iig constant in zijn wanprestaties altijd
hee zoiets moet je niet zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die overschatte Jessica AlbaDionne ftw
Tja als Celtic een bonus pakt door thuis te winnen van Barca .quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, best slecht dan. Je zou verwachten dat ze hier 2e worden...
Ohja, dat was die poulequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als Celtic een bonus pakt door thuis te winnen van Barca .
En Spartak verloor ook bijna alles
Stief je valt een beetje in herhalingquote:
Daar had Barca er gewoon uit gemoeten.quote:
Sorry man.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Stief je valt een beetje in herhaling
Dit soort gifjes zijn van Dionne niet te krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hee zoiets moet je niet zeggen
[ afbeelding ]
Maak eerst maar eens wat meer gifjes van Dionne
Dat denk ik ook wel ja. Zou een geweldige wedstrijd zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Benfica had zeker een kans gemaakt tegen Juve ipv die lompe Schotten
If you play like a team you play football in posession of the ball. But if your collective fails you want to play like a team. Your star can score the goals only if your defender don't play in the midfield. But to be on the pitch is also important.quote:
Stevequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
If you play like a team you play football in posession of the ball. But if your collective fails you want to play like a team. Your star can score the goals only if your defender don't play in the midfield. But to be on the pitch is also important.
Kan je niets aan doen. Zo zit je nu eenmaal in elkaar.quote:
Multitasken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
johannes_vermeer, krijg jij eigenlijk wel iets van de wedstrijd mee?
Die heeft geen tv. Alles via de radioquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
johannes_vermeer, krijg jij eigenlijk wel iets van de wedstrijd mee?
A cliche of Stief will never be the samequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kan je niets aan doen. Zo zit je nu eenmaal in elkaar.
ben je een vrouw?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die heeft geen tv. Alles via de radio
Twijfelen aan Johannes.quote:
Waarom loop je anders rond met zo'n grote oranje bril. Je ziet geen ene steek ouwe reusquote:
Ik dacht dat jij J. Alba was.quote:
Een leider?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stoch was een leider bij Twente. Stoch is geen leider bij Fenerbahce.
Pelle is de leider bij Feyenoord. Pelle is geen leider bij Parmaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stoch was een leider bij Twente. Stoch is geen leider bij Fenerbahce.
Variaties op VI quotes niet herkennen.quote:
Ik verlang hartstochtelijk naar meer grappen van jou.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Variaties op VI quotes niet herkennen.
In mijn notitieboekje schrijf ik nu:
Mexicanobakker min min
quote:
Ik kende m wel, ik snap alleen niet waarom ie op Stoch sloeg?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Variaties op VI quotes niet herkennen.
In mijn notitieboekje schrijf ik nu:
Mexicanobakker min min
Mooi. Ze zijn altijd kwalitatief hoogstaand.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik verlang hartstochtelijk naar meer grappen van jou.
Ik verving Wielaert met Stoch en Ajax en Fener.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende m wel, ik snap alleen niet waarom ie op Stoch sloeg?
We willen niet dat er mensen gaan weglopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verving Wielaert met Stoch en Ajax en Fener.
Maar als je te dom bent dat te snappen ga je maar weer naar je 3fm hok.
Uh, oke.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zuid Amerikaanse lijntjes en massa-importquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zijn Portugese clubs succesvoller dan Nederlandse clubs? Wij hebben veel meer Europacups gewonnen, maar de laatste 10 jaar staat dat vervelende volk continu in allerlei finales
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We willen niet dat er mensen gaan weglopen.
Cultuur/klimaat = Brazilianen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zijn Portugese clubs succesvoller dan Nederlandse clubs? Wij hebben veel meer Europacups gewonnen, maar de laatste 10 jaar staat dat vervelende volk continu in allerlei finales
quote:
quote:
quote:
Ik zie geen verschillen. Lastig spelletjequote:
Die linker is Dirk Kuyt, die rechter is gephotoshoppedquote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jongens nog even snel stemmen in de OP VBL / Europa League - Chelsea vs FC Basel
Inderdaad jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Hierro het volgende:
Hier moet op z'n minst zeven minuten bijgeteld worden.
Jij hebt er duidelijk oog voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie speelt de Finale op 15 Mei in de Amsterdam Arena?
Je hebt gestemd op: FC Basel
Je IP is: 77.168.92.39
Poll: Wie speelt de Finale op 15 Mei in de Amsterdam Arena?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jongens nog even snel stemmen in de OP VBL / Europa League - Chelsea vs FC Basel
Bedankt voor je IP.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi IP.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu ik je IP weet ga ik je laten hacken ha ha haquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nice man. Nice.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zou als ik je was geen unibet accountje openenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liefst buiten de spelerstunnel, dan kunnen wij het ook zien
Ik geloof nog in het wonder van Stanford Bridgequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik zou als ik je was geen unibet accountje openen
Is het leuk wonen in Gelderland?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef Grifte het volgende:
Ik ga nu acteren als Luuk Steen
Ik ben gehackt, mijn zus heeft dit gedaan!
RT dit
Ik tikte hem aan met z'n hand, leek expres. Maarja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gooide hij hewm nou niet gewoon weg?
Mijn oproep kwam 10 sec voor het laatste fluitsignaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof nog in het wonder van Stanford Bridge
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik tikte hem aan met z'n hand, leek expres. Maarja.
HOOOOOOOOW Johannes, fantastische grap jongen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Terry gelooft in het wonder van Wayne Bridges vrouw hihaho
spoiler alert mensen!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mijn oproep kwam 10 sec voor het laatste fluitsignaal.
Shit, doe ik het weerquote:
Ik had er ook nog eentje over Ryan Giggs maar dat heeft niks met de wedstrijd te maken dus die bewaar ik voor een andere keerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HOOOOOOOOW Johannes, fantastische grap jongen!
Een buiging, een diepe buiging.quote:
Jij stemde ook op fc Basel en gaf je IPquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Grifte het volgende:
Jammer
Nou Benfica win de finale dan ook maar
Gelukkig maar, als posten over voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had er ook nog eentje over Ryan Giggs maar dat heeft niks met de wedstrijd te maken dus die bewaar ik voor een andere keer
Hallo Johannes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles terug te leiden naar Louisquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Benifca is getraind door Ronald Koeman, Ronald Koeman is assistent geweest bij Van Gaal. Dit is de verdienste van Louis
Basel was een geintje, en ja ik lette niet op en kopieerde de hele hap, shit happens. Kan er weinig meer aan doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij stemde ook op fc Basel en gaf je IP
quote:
Je kan wel stoppen met zeggen dat Benfica de finale gaat winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Basel was een geintje, en ja ik lette niet op en kopieerde de hele hap, shit happens. Kan er weinig meer aan doen
Hallo Pino.quote:
Of woon je in Drenthe?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Basel was een geintje, en ja ik lette niet op en kopieerde de hele hap, shit happens. Kan er weinig meer aan doen
Miljoenen kijkers hebben het gezien dus je kan het moeilijk meer ontkennen inderdaad. Maar ja, je jeugdzondes blijven je achtervolgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik spreek enkel mijn hoop uit, geen idee of ze sterker zijn dan Chelsea. Puur voetbaltechnisch beter denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je kan wel stoppen met zeggen dat Benfica de finale gaat winnen.
HAHAHAHAHA goeie manquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik spreek enkel mijn hoop uit, geen idee of ze sterker zijn dan Chelsea. Puur voetbaltechnisch beter denk ik.
Wie is Jesus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |