Shit, doe ik het weerquote:
Ik had er ook nog eentje over Ryan Giggs maar dat heeft niks met de wedstrijd te maken dus die bewaar ik voor een andere keerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HOOOOOOOOW Johannes, fantastische grap jongen!
Een buiging, een diepe buiging.quote:
Jij stemde ook op fc Basel en gaf je IPquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Grifte het volgende:
Jammer
Nou Benfica win de finale dan ook maar
Gelukkig maar, als posten over voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had er ook nog eentje over Ryan Giggs maar dat heeft niks met de wedstrijd te maken dus die bewaar ik voor een andere keer
Hallo Johannes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verving Wielaert met Stoch en Ajax en Fener.
Maar als je te dom bent dat te snappen ga je maar weer naar je 3fm hok.
Uiteindelijk is alles terug te leiden naar Louisquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Benifca is getraind door Ronald Koeman, Ronald Koeman is assistent geweest bij Van Gaal. Dit is de verdienste van Louis
Basel was een geintje, en ja ik lette niet op en kopieerde de hele hap, shit happens. Kan er weinig meer aan doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij stemde ook op fc Basel en gaf je IP
quote:
Je kan wel stoppen met zeggen dat Benfica de finale gaat winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Basel was een geintje, en ja ik lette niet op en kopieerde de hele hap, shit happens. Kan er weinig meer aan doen
Hallo Pino.quote:
Of woon je in Drenthe?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Basel was een geintje, en ja ik lette niet op en kopieerde de hele hap, shit happens. Kan er weinig meer aan doen
Miljoenen kijkers hebben het gezien dus je kan het moeilijk meer ontkennen inderdaad. Maar ja, je jeugdzondes blijven je achtervolgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik spreek enkel mijn hoop uit, geen idee of ze sterker zijn dan Chelsea. Puur voetbaltechnisch beter denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je kan wel stoppen met zeggen dat Benfica de finale gaat winnen.
HAHAHAHAHA goeie manquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik spreek enkel mijn hoop uit, geen idee of ze sterker zijn dan Chelsea. Puur voetbaltechnisch beter denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |