Het gaat om de emosjoneluh sjantage.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Hoezo? Alsof een kind van 5 of 6 niet begrijpt dat tante haar agenda vol heeft, ik zie het probleem niet.
Euhm.. Ja. Ik DM je evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, doe jij aankomende zomer nog van die crea-dagen met kinderen of zit je dan ook net al op kamers?
Grote is al es solo geweest en middelste wilde dat ook al heel langquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens is het wel erg tof dat je nichtjes ook zo solo komen logeren
Drie op een rij!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest pedobear tussen de pausen hangen![]()
![]()
lekker, goede koninginnedag gehad. En t is weer bijna weekend, de zon gaat weer schijnen. Helemaal goed hier. En jij?quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker, goede koninginnedag gehad. En t is weer bijna weekend, de zon gaat weer schijnen. Helemaal goed hier. En jij?
precies vitamine d is altijd en goede zaak. Als je t vanuit de lucht kunt plukken dan en niet uit een pilletjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
HeerlijkFijn je zo positief te horen!
Van hetzelfde he, vitamine D'tjes doen wonderen
Ja precies, wel de eckte eckte shit hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies vitamine d is altijd en goede zaak. Als je t vanuit de lucht kunt plukken dan en niet uit een pilletje
oh jee dat helemaal idd. In de winter zo kut als je weggaat als t donker is en als je thuis komt is t gewoon weer donkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies, wel de eckte eckte shit he![]()
Het is echt heerlijkOm zes uur 's ochtends naar het station fietsen is stukken beter als het licht is!
zal toch niet meer afketsen. Gewoon ff positief denken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Morgen EINDELIJK het kenningsmaking gesprek op de post, ik hoop wel dat het nu echt snel doorgaat, als het niet alsnog afketst![]()
![]()
![]()
Komt goed! Positief denken, komt het gesprek alleen ten goedequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Morgen EINDELIJK het kenningsmaking gesprek op de post, ik hoop wel dat het nu echt snel doorgaat, als het niet alsnog afketst![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee. Mijn begeleidster vanuit de GGz ziet liever dat ik rustig aan begeleid ga worden en met 2 uur per dag ga starten, Ik ben eerder in die valkuil gestapt. Het is nog onduidelijk of ik een wik kan krijgen die binnen 2 uur te doen is..quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
zal toch niet meer afketsen. Gewoon ff positief denken he
jij krijgt dan wss een wijk waar 2 uur voor staat, maar als je die in 3 uur doet is t ook goed toch? Je salaris zal alleen op die 2 uur gebaseerd zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Mijn begeleidster vanuit de GGz ziet liever dat ik rustig aan begeleid ga worden en met 2 uur per dag ga starten, Ik ben eerder in die valkuil gestapt. Het is nog onduidelijk of ik een wik kan krijgen die binnen 2 uur te doen is..
Maar goed zelf verwacht ik wel,dat ik 3 uur per dag aan kan, dat is op mijn huidige werkplek de laatete weken ook goed gegaan
Ik woon in een normale woonwijk en loop m'n folders in een uurtje. Dat is een halve wijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Mijn begeleidster vanuit de GGz ziet liever dat ik rustig aan begeleid ga worden en met 2 uur per dag ga starten, Ik ben eerder in die valkuil gestapt. Het is nog onduidelijk of ik een wik kan krijgen die binnen 2 uur te doen is..
Maar goed zelf verwacht ik wel,dat ik 3 uur per dag aan kan, dat is op mijn huidige werkplek de laatete weken ook goed gegaan
Ja, ik zal het heus wel halen en misschien zal ik eerst op het sorteercentrum neergezet worden. Misschien is er ook een mogelijkheid om te beginnen met bijvoorbeeld 1-2 dagen in de week om zo te wennen. Ik merk het morgen wel, ik heb in ieder geval een aandachtpuntenlijstje al in mijn tas zitten. We zullen er denk ik wel gewoon uitkomen hoor. Het liefste begin ik maandag al, maar dat is niet verstandig..quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woon in een normale woonwijk en loop m'n folders in een uurtje. Dat is een halve wijk.
Met een hele wijk kun je een gunstigere route maken, streep daar tegen weg dat je wel wat meer moet sorteren onderweg. Dat haal je wel
Mijn enige vraag zou zijn: krijg ik ook zo'n kekke bodywarmer ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zal het heus wel halen en misschien zal ik eerst op het sorteercentrum neergezet worden. Misschien is er ook een mogelijkheid om te beginnen met bijvoorbeeld 1-2 dagen in de week om zo te wennen. Ik merk het morgen wel, ik heb in ieder geval een aandachtpuntenlijstje al in mijn tas zitten. We zullen er denk ik wel gewoon uitkomen hoor. Het liefste begin ik maandag al, maar dat is niet verstandig..
Ik ga niet voor post.nl werken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn enige vraag zou zijn: krijg ik ook zo'n kekke bodywarmer ?
Zou goed kunnen dat Business post dat ook heeft. Ken alleen die geel/rode jassen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sandd en DHL (heeele mooie) en al die shit hebben ook bodywarmers toch?
Wat ik me vooral afvraag, hebben ze de oude TNT jassen aan zwervers gegeven of is dat toeval?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat Business post dat ook heeft. Ken alleen die geel/rode jassen...
Weet ik echt niet. Zou best goed kunnen. Vroeger was er ergens een postbode-reeks.... Weet niet of deze nog bestaat...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag, hebben ze de oude TNT jassen aan zwervers gegeven of is dat toeval?
'Ja hoi, ik had een vraagje. Vroeger he, toen het nog TPG TNT en weet ik het allemaal heette, hadden jullie van die beige met rode jassen. Hebben jullie die in moeten leveren en zijn die naar zwervers gegaan, of is het toeval dat ik er zo veel mee zie? Groetjes en bezorg ze!'quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik echt niet. Zou best goed kunnen. Vroeger was er ergens een postbode-reeks.... Weet niet of deze nog bestaat...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ja hoi, ik had een vraagje. Vroeger he, toen het nog TPG TNT en weet ik het allemaal heette, hadden jullie van die beige met rode jassen. Hebben jullie die in moeten leveren en zijn die naar zwervers gegaan, of is het toeval dat ik er zo veel mee zie? Groetjes en bezorg ze!'
Goeie
Omdat Constantijn troonopvolger is als er iets met WA gebeurt? Maurits gaat hem nu dus wel eens vergezellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Lutte het volgende:
En de prinsesjes
Hebben jullie nog slimme ideeën waarom Constantijn niet z'n adjudant is?
Doet Maxima dat niet gewoon dan tot Amalia 18 is ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat Constantijn troonopvolger is als er iets met WA gebeurt? Maurits gaat hem nu dus wel eens vergezellen.
Die heeft wel wat beters te doen hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Doet Maxima dat niet gewoon dan tot Amalia 18 is ?
nou idd, jammer dat zn vrouw zo aftakeltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Omdat Maurits de lekkerste prins der prinsen is en we die niet vaak genoeg kunnen zien?
Als regentes ja, denk ik. Tot Amalia 18 is. Net als bij Emma en Wilhelmina is gebeurd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Doet Maxima dat niet gewoon dan tot Amalia 18 is ?
ja dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als regentes ja, denk ik. Tot Amalia 18 is. Net als bij Emma en Wilhelmina is gebeurd.
Tot zover mijn koningshuiszienswijze.
Veel succes vandaag, Bos! Ik hoop dat alles door is gegaan en goed verlooptquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Mss woont ie haar helemaal uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nou idd, jammer dat zn vrouw zo aftakelt
Oh ik zag Constantijn een week geleden in een stukje vertellen dat hij opvolgt als WA iets overkomt, maar eerst het contract bij zijn werkgever uitzit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik idd
volgens Wiki staat Contstantijn nu 4e :p Prinsesjes staan op 1,2 en 3
Hahaha mss is dat zn grote wensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zag Constantijn een week geleden in een stukje vertellen dat hij opvolgt, maar eerst het contract bij zijn werkgever uitzit.
Ik ben ook Koningshuisn00b
dus dat !quote:
quote:
quote:
Constantijn staat natuurlijk klaar als er WA en Maxima bv tegelijk overlijden bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hahaha mss is dat zn grote wens
kheb ook geen id hoor, lijkt mij alleen logisch dat als er nu wat met WA gebeurt dat Maxima dan gewoon alleen blijft zitten als regentes tot Amalia oud genoeg is.
iedereen kan wat op wiki zetten natuurlijk![]()
Laten we hopen dat we er nooit achter hoeven komen hoe ze dat gaan oplossen dan
quote:
Yay, Bos! Gefeliciteerd, wat goedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik neem net de telefoon op met Goedemiddag, etc.
HET IS HELEMAAL GEEN GOEDE MIDDAG, IK HEB NET 20 JAAR GEKREGEN JA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fail!
mss had ie eerder moeten bellen danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fail!
Had ie maar geen misdaad moeten begaanquote:
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fail!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fail!
Dat had je hierboven al gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Echt he![]()
![]()
Ik geloof dat ik daar eeuwig om blijf lachen, ik moet hem ff opschrijven
Leuke foto. Mooi ook, dat glooiende landschap. Hier is alles echt zo plat als een pannekoek.quote:
Als het filmpje af is zie je toch andere suggesties? Daar staat een witte Dog met een Chiquote:
Ach so! Straks even kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het filmpje af is zie je toch andere suggesties? Daar staat een witte Dog met een Chi
Succes!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijke bieravond gehad. Vanmiddag de kraker om lijfsbehoud op het sportpark zien. Erop of eronder!
Spannendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijke bieravond gehad. Vanmiddag de kraker om lijfsbehoud op het sportpark zien. Erop of eronder!
Jeuj!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh dat geloof kquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Vegetarische saucijzenbroodjes gemaakt, nom nom nom
Nee, die hebben ze bij vrienden ondergebracht. Even een lekker weekendje met zijn tweetjes.quote:
Ook leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze bij vrienden ondergebracht. Even een lekker weekendje met zijn tweetjes.
Ja. het was echt lekker op het terras..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook leukWel prima weer getroffen!
Vandaag lekker in de tuin liggen lezenZo lang geen tijd/energie voor gehad
Sowieso Spijtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. het was echt lekker op het terras..
Mooi, lezen
Welk boek van Carry Slee kun je me aanraden?
Spijt is toch een van haar populaire boeken? Die heb ik hier op schijfje voor de e-readert/
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sowieso SpijtDie is nu ook verfilmd! Paniek is iets minder bekend maar vond ik wel erg mooi. En Afblijven en Razend
Kilometers cola en knetterende ruzie is ook leuk voor tussendoor, maar gewoon mocht je 'm toevallig hebben staan of voor vijftig cent tegen komen.
Eigenlijk vind ik alles van haar wel goedLeest lekker weg maar het snijdt toch moeilijke onderwerpen aan.
Ze heeft ook zo'n hele serie over de basisschool, over elke groep een boek, die heb ik echt honderd miljoen keer gelezen of zoIk wilde dat ook, al die stoere dingen en zo'n coole juf
Topquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al die boeken die je noemt muv Paniek heb ik al op mijn cd-rom vol E-books staan. Afblijven stond toevallig al op de e-reader zelf, dus daar ga ik maar aan beginnen vanavond of morgen.
![]()
![]()
Die heb ik hier op DVD liggen, twijfelde wel, maar ik dacht 2 films vanavond kijken is net te veel voor me.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
Boy in the striped pajamas nu, net zo goed janken
Nee dat zou k ook niet doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik hier op DVD liggen, twijfelde wel, maar ik dacht 2 films vanavond kijken is net te veel voor me.
Die kijk ik wel een andere keer dus..
Dan lees ik eerst het boek, staat ook op die cd-romquote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan lees ik eerst het boek, staat ook op die cd-rom![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee
Ik heb nu echt alle tijd om te lezen... Zou wat leuks gaan doen met vrienden, maar m'n lichaam doet alweer de hele dag niet wat ik vraag. Hopelijk komt het vriendje zo nog wel ff langs
Kan me voorstellen dat 'onder dwang' lezen niet altijd even fijn is. Kuchkuch leeslijstquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
"Gelukkig" staat het reviewen al enige tijd stil.
aahhhwww![]()
Ik wilde net vragen hoe het met je hoofdpijn is, Lutquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nu echt alle tijd om te lezen... Zou wat leuks gaan doen met vrienden, maar m'n lichaam doet alweer de hele dag niet wat ik vraag. Hopelijk komt het vriendje zo nog wel ff langs
Gezellig, Bos! Fijn dat het ook zulk prettig weer wasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:40 schreef Bos81 het volgende:
Minimeetje gehad in de stad met 2 FOK!ers uit de KSC (JJH en Knetter, voor degene die ze kennen, en dat geld bij JJH hier wel voor een aantal)
Zeer zekerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig, Bos! Fijn dat het ook zulk prettig weer was
Hoofdpijn gaat vrij aardigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe het met je hoofdpijn is, Lut![]()
Scroll je door je nieuwsoverzicht, zie je een foto van JJH en Bosquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig, Bos! Fijn dat het ook zulk prettig weer was
Haha alle coaches zijn zo awesome, ik had hier vanavond Nova, Thessa, de griek, mijn ouders en mijn tante en haar vriend met Luna. Kwamen allemaal eten, hoorde ik om 16.00.quote:
Al die coaches zijn zo lekker sassy.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha alle coaches zijn zo awesome, ik had hier vanavond Nova, Thessa, de griek, mijn ouders en mijn tante en haar vriend met Luna. Kwamen allemaal eten, hoorde ik om 16.00.
Goddank waren ze allemaal om 20.30 weg, kon ik snel puinruimen en zat ik net op tijd klaar voor de Voice, yay
Wat klinkt dat toch vreselijk joh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoofdpijn gaat vrij aardigIs wel vrijwel constant aanwezig, maar meer zeurderig. Vind het beter dan van die aanvallen waarbij je je ogen uit je hoofd wilt krabben
Nu zijn het met name die steken in rug en buik, ik kan gewoon niet zo veel anders dan op de bank zitten want een verkeerde steek en ik zak door m'n hoeven of pleur van de fiets. Maar beter nu dan maandag weer!
Het is vanzelf gekomen dus ik ga er maar vanuit dat het ook vanzelf weer over gaatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch vreselijk joh.Beter nu dan maandag ja, maar ik hoop dat je er toch eens wat mee kunt.
Wat leuk! Alles goed met het prille gezin?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:40 schreef Bos81 het volgende:
Minimeetje gehad in de stad met 2 FOK!ers uit de KSC (JJH en Knetter, voor degene die ze kennen, en dat geld bij JJH hier wel voor een aantal)
Even je rust maar nemen dan hé Lutje!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoor. Echt twee gelukkige jonge oudersquote:Op zondag 5 mei 2013 01:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk! Alles goed met het prille gezin?
Moggetjesquote:
Ik las ontharenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hi! Laatste fase ontkateren begonnen. Wat een feestje.
Je stukje in Buzzer/Insiders was hilarischquote:Op zondag 5 mei 2013 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggetjes
[..]
Ik las ontharen(waar het hart vol van is
Veet campagne van Insiders). Sterkte Vaduz
Oeh wat fijn van Kiala!quote:Op zondag 5 mei 2013 11:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je stukje in Buzzer/Insiders was hilarischLekker efficiënt ben je ook!
We hebben eindelijk ook een Kiala in de buurtEerst alleen bij wazige benzinepompen achteraf en zo, nu een winkel in het centrum van de stad verderop. Top
Denk dat je er achttien voor moet zijn of niet? Normaal geef ik dan gewoon m'n moeder op maar nu wacht ik wel evenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh wat fijn van Kiala!
Heb je je nu opgegeven?
Ja, man, wax, wat een bende, ik weet precies waarom ik het welgeteld 1 keer in mijn leven heb gebruiktAlleen al 20 minuten wachten tot het klaar is. Alsof ik daar tijd voor heb. Ik zie me al zitten op een avond 'ho wacht, ik heb even een uur nodig tot mijn benen glad zijn'
Oh ja, daar had ik nog niet aan gedacht, vermoedelijk wel 18.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk dat je er achttien voor moet zijn of niet? Normaal geef ik dan gewoon m'n moeder op maar nu wacht ik wel evenWil het wel zeker doen, als is het maar eens in het jaar iets of zo, toch geinig.
HahahaJa en wat je zegt, het kan veel sneller.
Sowieso zijn er zoveel leuke acties via internet, met Try Now en zo. Dan weer een zakje kattenvoer, gisteren werd er zo'n elektrische luchtverfrisser bezorgd, of een klein tubetje tandpasta (altijd handig als je een weekendje weg gaat).quote:Op zondag 5 mei 2013 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik nog niet aan gedacht, vermoedelijk wel 18.
En ja al doe je het eens in de zoveel tijd, is ook haske leuk
Een beetje opstarten voor komende week weer (boeken zoeken, roosters printen) en voor de rest lekker in de tuin lezen. Zo eerst lunchen in elk gevalquote:
Oh die kende ik nog niet! Krijg je dan niet extra veel reclame van bedrijven op je adres?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sowieso zijn er zoveel leuke acties via internet, met Try Now en zo. Dan weer een zakje kattenvoer, gisteren werd er zo'n elektrische luchtverfrisser bezorgd, of een klein tubetje tandpasta (altijd handig als je een weekendje weg gaat).
Het is ergens best gierig maar wel heel leuk
Kun je uitvinkenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die kende ik nog niet! Krijg je dan niet extra veel reclame van bedrijven op je adres?
Ik vind het leuke dat ik dingen test die ik normaal niet zou kopen. Veet is even een extreem voorbeeldMaar laatst ook met zakdoeken/tissues. Ik ontdek nu hoe vreselijk fijn het is om op diverse plekken een tissuebox te hebben staan. Leuk vind ik dat
Hier soortgelijk, ook lekker eten en in de tuin beetje rommelenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een beetje opstarten voor komende week weer (boeken zoeken, roosters printen) en voor de rest lekker in de tuin lezen. Zo eerst lunchen in elk geval
Jij nog plannen?
Ja die Mojito o.aquote:Op zondag 5 mei 2013 12:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je uitvinkenEn anders is het sowieso per mail, dus ik heb er een oud hotmail adres voor. Ook voor bv FB, vind ik iets prettiger.
Ja dat zijn dingen, die verzin je nietWel handig inderdaad! Je hebt toch ook al flessen drank gehad toen, die Benny ook had?
Bikkelquote:Op zondag 5 mei 2013 12:07 schreef Miniem het volgende:
Hier geen kater, 5 uurtjes geslapen maar voel me lekker
Nasleep komt nog wel
Bacardi toch?quote:
Blueberry en sinas smaakt naar een raketje. (ijsje)quote:Op zondag 5 mei 2013 12:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bacardi toch?
Hoe dan ook, ik drink nauwelijks hèEn zeker die mix shit probeer ik te ontwijken, kan gelijk drie dagen niet eten van de tandpijn
Ik heb 1 triple op en de rest alleen mix en pure whiskyquote:
Precies.quote:
+1quote:
Nice!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net wéér een pronkstuk voor mijn collectie![]()
[ afbeelding ]
Oh shit! Hopelijk vind je hem nog, Lut!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:53 schreef Lutte het volgende:
Argh jas kwijtgeraakt! En ik weet niet waar, je gaat zo aan jezelf twijfelen. Had ik 'm nog toen ik overstapte? Had ik 'm nog toen we buiten zaten? Ligt ie in de collegezaal (waar ik nu niet kan kijken)?
Dat is prettig. Een beetje waardering is fijn!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ow bah Luts, stom!
Ik had geen jas mee vanochtend![]()
Poeh, het is weer druk druk druk hier, Amsterdam erbij is echt killingm, maar ik kreeg het een prachtig compliment van een advocaat van daar, en dan is het ineens weer even stukken minder vervelend
Aha, de chip begint dus te werken?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoefde maar een keer of 17 te vragen of ie ging zitten!
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha, de chip begint dus te werken?
Hehe, jammerquote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oooh, zou dat het zijn!
Nou, zit en poot, dat zijn de dingen die hij doorgaans het beste kan van allemaal.
Dus.
Nee
Nog twee dagen....quote:Op maandag 6 mei 2013 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben na 1 dag werken ook weer rijp voor het weekend
Wake-up-bird Osquote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou over ritme gesproken, Oscar vond vanmorgen half 7 wel een mooie tijd om in mijn oor te komen tetteren, hij was er voor de wekker ging al
Maar hij kijkt zo liefquote:Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoefde maar een keer of 17 te vragen of ie ging zitten!
Zit er geen snooze functie op Oscar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Oscar kwam vanmorgen pas om 7 uur, en hij tetterde minder hard dan gisteren om 6.30.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi.
Ik was druk want ik ben al weken ziek en oh ja, meneermuis en ik wonen nu samen
Beterschap! En wat leuk zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi.
Oh vind je dat niet sexy danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar nu heb je tijd om niet door te gaan tot een permamente Ron Brandstederlach?
Nog niet helemaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ben je nu dan wel beterderder Muis?
Jij geile samenwonert!
Beterschapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi.
Uitstekendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Beterschapen hoe bevalt het samenwonen ?
Fijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uitstekendgaat erg goed. En nog geen ruzie gehad *afklopt*
Jij vuillakje!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijnen het mooie van ruzie maken is dat je daarna het ook weer goed moet maken
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi.
Ik beslis morgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]beter ben je er wel dinsdag!!!!
Beterschapjes, muispluis.
Nee je zit helemaal goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Jullie gingen toch in het huis van je ouders samenwonen in een eigen deel of zit ik er nu helemaal naast?
Fijn van het samenwonen Muis!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi.
Heb je die nieuwe blauwe nog?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, nadat hij mij wakker heeft getetterd kruipt ie onder de dekens en gaat ie slapen
quote:
Dat is jammer, want dat is juist zo leuk aan Os!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja maar die doet geen fuck, wil zijn hok niet uit.
Echt hié, hij is zo'n baasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Het is zo leuk als ik naar bed ga, dan ga ik eerst wandelen met de hondjes, en dan gaat Chico nog een portie eten in de keuken, dus als ik terug kom van het wandelen zit Os al paraat in de keuken. Als ik dan naar de slaapkamer loop roep ik hem voor ik de laatste lamp uit maak, kom Os, we gaan slapen! Dan vliegt ie op zijn kooi, vraagt ie nog een kusje, en dan klimt ie naar beneden naar zijn vaste slaapplek, en doe ik het licht uit
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Blugh die van dat schilderij is nu trots dat haar zoon mocht schieten op een open dag waar hij met zijn vader heen was, met allemaal verschillende wapens. Gekke jongens zijn het toch, die Amerikanen
Ik betwijfel het, dat jongetje van vijf laatst, dat met z'n eerste geweer, zijn zusje van twee dood schootquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe oud is de zoon??
Toch wel boven de 16-18 mag ik hopen..
Door dit klootjesvolk heb ik niks maar dan ook niks met Amerikaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Lord, ze willen dat ie niet opgroeit en bang is voor geweren, ze willen dat ie er goed mee om kan gaan en dat ie er respect voor heeft
Alleen daarom al zou ik het doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit serieus te overwegen dat het een hele goede gelegenheid is om haar eraf te tiefen maar ik denk dat ze echt over de zeik zou gaan
Ik weet niet of het openbaar is of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te zoeken om mee te lezen, maar kan zo snel haar dinges niet vinden
Ja joe, ik was de macaroni ff omscheppenquote:
Ik had zaterdag weer heerlijk vegetarisch gegegeten:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja joe, ik was de macaroni ff omscheppen
je doet me watertandenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:02 schreef Bos81 het volgende:
De kip ligt nu nog in de marinade. Maak ik zo spiesjes van die leg ik op de grillplaat en daar wok ik groentes bij...
Muis en roedelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Lutte het volgende:
In mijn gedachten wonen Muis en roedel echt in joekel van een huis nu
Jas niet meer gevonden
Ja van vorige zomer.. Het was wel echt een goede jas, tijdens een uitverkoop op de kop kunnen tikken. Dus ik baal! Want hij had jaren meegekund, en daarnaast is het onmogelijk in mijn maat een leuk zomerjasje te vinden. Want het is of spijkerstof of iets anders dat niet fijn is met regen, of er zitten bloemetjes en vlindertjes op geborduurd. Meestal allebei.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis en roedel![]()
![]()
Wat shit van je jas, Lut. Was het nog een vrij nieuwe?
Jaa maar om nu te zeggen: Muis, Meneer Muis, Muishond, Mama Muis en Papa Muis wonen echt in een kast van een huis volgens mij is ook zo.. Langdradig.quote:
Haar vader is piratenhoofdman en haar moeder woont op zolder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa maar om nu te zeggen: Muis, Meneer Muis, Muishond, Mama Muis en Papa Muis wonen echt in een kast van een huis volgens mij is ook zo.. Langdradig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik geloof dat er in de VS genoeg kogels per jaar gemaakt worden om iedere amerikaan 38 keer of zo neer te kunnen schieten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:25 schreef Strega het volgende:
Ja, die wapens. Man van al dat wapentuig qua geld, kan zo'n beetje de hele wereldbevolking voldoende eten.![]()
Ik ga zo quinoa met geroosterde tomaten en grote garnalen maken.
plaatje doet 'et niequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ga echt stuk hier:
[ afbeelding ]
Die dude met het zwarte streepje ken ik dus echt heel goed![]()
![]()
403 Forbiddenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |