Beterschap!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn kerstpakket dat ik nog van mijn oude werkgever via PostNL zou krijgen komt maar niet aan. Daar kan PostNL niets aan doen, maar dat ligt aan die fabrikant. Het kwam sowieso al een maand te laat en toen heb ik gebeld. Toen werd mij verteld dat van de twee cadeaus die ik had besteld er één niet op voorraad was en dat ze daarom nog niet konden leveren. Beide cadeaus zouden in week 16 arriveren. Echter, week 18 is al weer voor de helft om en er is nog niets. Morgen bel ik weer en dan kan dat bedrijf maar beter spoedig mijn pakket leveren anders zal ik de rechtsbijstand maar eens gaan inzetten.
Dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op!
Wat mankeert jou dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
Ik moet (tegen mijn zin eigenlijk) ook een week rust houden... Dus pas maandag weer gaan werken...
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komtquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn kerstpakket dat ik nog van mijn oude werkgever via PostNL zou krijgen komt maar niet aan. Daar kan PostNL niets aan doen, maar dat ligt aan die fabrikant. Het kwam sowieso al een maand te laat en toen heb ik gebeld. Toen werd mij verteld dat van de twee cadeaus die ik had besteld er één niet op voorraad was en dat ze daarom nog niet konden leveren. Beide cadeaus zouden in week 16 arriveren. Echter, week 18 is al weer voor de helft om en er is nog niets. Morgen bel ik weer en dan kan dat bedrijf maar beter spoedig mijn pakket leveren anders zal ik de rechtsbijstand maar eens gaan inzetten.
Dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op!
Is dit leuk?quote:
Napijn en dergelijke van operatie verstandkiezen afgelopen maandag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat mankeert jou dan?
Vandaag belde mijn TC op, heb hem verteld dat ik dolgraag weer aan de slag wil. baas heeft me ff een toontje lager laten zingen dat hem dat niet goed leek met die spierverslappers.
Maar maandag mag ik weer een kleine rit rijden
Niet te geloven...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komt
Niet leuk idd, eerder verbijsterend slechtquote:
Dan vraag ik mij echt af van "wat ben je dan voor ondernemer".quote:
ik loop eigenlijk altijd met reclame, dus ik weet zo ongeveer niet beter dan dat het er bij zit. Daarom was vandaag ook een eitjequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef takkfyrir het volgende:
Vandaag voor het eerst in maanden weer eens doordeweeks post bezorgd, zonder HAH erbij (ben zaterdagmedewerker). Was bijna vergeten hoe fijn dat loopt.
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien ER: is er al aan vervangende taken gedacht? Ik geloof ook niet dat het van thuiszitten beter wordt, maar misschien is er even een veiliger klusje te vinden waarbij er niet zoveel van afhangt als het even wat minder gaat? Kan me voorstellen als je nu een autorit moet doen, dat dat op zich al spanning oplevert, of het wel goed zal gaan....quote:[b]Op
Nog steeds ziek thuis
Het komt ook door hoe de pakjes tegenwoordig binnenkomen. Voorheen kwamen ze gewoon binnen in blauwe bakken, net als de SMG-post. Daarin bleef alles mooi intact. Tegenwoordig komen ze binnen in rolcontainers, met van alles door elkaar gegooid, pakjes en bundels tijdschriften en catalogi er bovenop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag zelf dan ook al jaren bij het bedrijf werken, maar de laatste maanden merk ik pas echt hoe snel de sorteerkwaliteit achteruit gaat. Steeds vaker ontvang ik thuis gescheurde enveloppen, verkreukelde beschadigde tijdschriften en ingedeukte pakketjes. Vandaag ook weer een buspakje beschadigd binnen.Weet je gewoon dat ie onderop in de zak heeft gelegen...
Ik weet maar al te goed dat die fout niet ligt bij de postbodes- en bezorgers, maar bij de mensen op het VBG of nog eerder, het sorteercentrum. Lijkt wel alsof ze tegenwoordig alles er doorheen moeten 'jagen' dat kwaliteit niet meer telt.
Je kunt wel nog zo hard roepen dat de bezorgkwaliteit omhoog moet, maar het proces daarvoor moet dan op een hoger of hetzelfde niveau zijn. Vorige week had ik ook een record aan beschadigde brieven (in plastic seal met excuuskaartje). Allemaal van de BD of CJIB, helemaal versnippert.. Vraag je je toch echt af waar het dan fout gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |