Het gaat om de emosjoneluh sjantage.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Hoezo? Alsof een kind van 5 of 6 niet begrijpt dat tante haar agenda vol heeft, ik zie het probleem niet.
Euhm.. Ja. Ik DM je evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, doe jij aankomende zomer nog van die crea-dagen met kinderen of zit je dan ook net al op kamers?
Grote is al es solo geweest en middelste wilde dat ook al heel langquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens is het wel erg tof dat je nichtjes ook zo solo komen logeren
Drie op een rij!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest pedobear tussen de pausen hangen![]()
![]()
lekker, goede koninginnedag gehad. En t is weer bijna weekend, de zon gaat weer schijnen. Helemaal goed hier. En jij?quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker, goede koninginnedag gehad. En t is weer bijna weekend, de zon gaat weer schijnen. Helemaal goed hier. En jij?
precies vitamine d is altijd en goede zaak. Als je t vanuit de lucht kunt plukken dan en niet uit een pilletjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
HeerlijkFijn je zo positief te horen!
Van hetzelfde he, vitamine D'tjes doen wonderen
Ja precies, wel de eckte eckte shit hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies vitamine d is altijd en goede zaak. Als je t vanuit de lucht kunt plukken dan en niet uit een pilletje
oh jee dat helemaal idd. In de winter zo kut als je weggaat als t donker is en als je thuis komt is t gewoon weer donkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies, wel de eckte eckte shit he![]()
Het is echt heerlijkOm zes uur 's ochtends naar het station fietsen is stukken beter als het licht is!
zal toch niet meer afketsen. Gewoon ff positief denken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Morgen EINDELIJK het kenningsmaking gesprek op de post, ik hoop wel dat het nu echt snel doorgaat, als het niet alsnog afketst![]()
![]()
![]()
Komt goed! Positief denken, komt het gesprek alleen ten goedequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Morgen EINDELIJK het kenningsmaking gesprek op de post, ik hoop wel dat het nu echt snel doorgaat, als het niet alsnog afketst![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee. Mijn begeleidster vanuit de GGz ziet liever dat ik rustig aan begeleid ga worden en met 2 uur per dag ga starten, Ik ben eerder in die valkuil gestapt. Het is nog onduidelijk of ik een wik kan krijgen die binnen 2 uur te doen is..quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
zal toch niet meer afketsen. Gewoon ff positief denken he
jij krijgt dan wss een wijk waar 2 uur voor staat, maar als je die in 3 uur doet is t ook goed toch? Je salaris zal alleen op die 2 uur gebaseerd zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Mijn begeleidster vanuit de GGz ziet liever dat ik rustig aan begeleid ga worden en met 2 uur per dag ga starten, Ik ben eerder in die valkuil gestapt. Het is nog onduidelijk of ik een wik kan krijgen die binnen 2 uur te doen is..
Maar goed zelf verwacht ik wel,dat ik 3 uur per dag aan kan, dat is op mijn huidige werkplek de laatete weken ook goed gegaan
Ik woon in een normale woonwijk en loop m'n folders in een uurtje. Dat is een halve wijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Mijn begeleidster vanuit de GGz ziet liever dat ik rustig aan begeleid ga worden en met 2 uur per dag ga starten, Ik ben eerder in die valkuil gestapt. Het is nog onduidelijk of ik een wik kan krijgen die binnen 2 uur te doen is..
Maar goed zelf verwacht ik wel,dat ik 3 uur per dag aan kan, dat is op mijn huidige werkplek de laatete weken ook goed gegaan
Ja, ik zal het heus wel halen en misschien zal ik eerst op het sorteercentrum neergezet worden. Misschien is er ook een mogelijkheid om te beginnen met bijvoorbeeld 1-2 dagen in de week om zo te wennen. Ik merk het morgen wel, ik heb in ieder geval een aandachtpuntenlijstje al in mijn tas zitten. We zullen er denk ik wel gewoon uitkomen hoor. Het liefste begin ik maandag al, maar dat is niet verstandig..quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woon in een normale woonwijk en loop m'n folders in een uurtje. Dat is een halve wijk.
Met een hele wijk kun je een gunstigere route maken, streep daar tegen weg dat je wel wat meer moet sorteren onderweg. Dat haal je wel
Mijn enige vraag zou zijn: krijg ik ook zo'n kekke bodywarmer ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zal het heus wel halen en misschien zal ik eerst op het sorteercentrum neergezet worden. Misschien is er ook een mogelijkheid om te beginnen met bijvoorbeeld 1-2 dagen in de week om zo te wennen. Ik merk het morgen wel, ik heb in ieder geval een aandachtpuntenlijstje al in mijn tas zitten. We zullen er denk ik wel gewoon uitkomen hoor. Het liefste begin ik maandag al, maar dat is niet verstandig..
Ik ga niet voor post.nl werken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn enige vraag zou zijn: krijg ik ook zo'n kekke bodywarmer ?
Zou goed kunnen dat Business post dat ook heeft. Ken alleen die geel/rode jassen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sandd en DHL (heeele mooie) en al die shit hebben ook bodywarmers toch?
Wat ik me vooral afvraag, hebben ze de oude TNT jassen aan zwervers gegeven of is dat toeval?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat Business post dat ook heeft. Ken alleen die geel/rode jassen...
Weet ik echt niet. Zou best goed kunnen. Vroeger was er ergens een postbode-reeks.... Weet niet of deze nog bestaat...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag, hebben ze de oude TNT jassen aan zwervers gegeven of is dat toeval?
'Ja hoi, ik had een vraagje. Vroeger he, toen het nog TPG TNT en weet ik het allemaal heette, hadden jullie van die beige met rode jassen. Hebben jullie die in moeten leveren en zijn die naar zwervers gegaan, of is het toeval dat ik er zo veel mee zie? Groetjes en bezorg ze!'quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik echt niet. Zou best goed kunnen. Vroeger was er ergens een postbode-reeks.... Weet niet of deze nog bestaat...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ja hoi, ik had een vraagje. Vroeger he, toen het nog TPG TNT en weet ik het allemaal heette, hadden jullie van die beige met rode jassen. Hebben jullie die in moeten leveren en zijn die naar zwervers gegaan, of is het toeval dat ik er zo veel mee zie? Groetjes en bezorg ze!'
Goeie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |