SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
Haar op de poes is dat nog een taboe tegenwoordig? Ben er al weer een tijdje uit.Fear is the grease of society.![]()
denk niet dat deze TT netzoveel hits gaat scoren als die jailbait titel
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Aldie weet dat vast wel, die heeft genoeg vingers in de pap. En er neus voor.Fear is the grease of society.![]()
DIGG had onwijs vetter live grafieken ook, maar digg is nogal doodAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Vanavond date en benieuwd of kale katten de norm zijn, anders kan ik er meteen watvan zeggen.Fear is the grease of society.![]()
quote:Ohquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:29 schreef vogelkooi het volgende:
Genoeg geluld over Grafiekjes en nert onderwerpen1!ik wou het net gaan hebben over dendrochronologie.
![]()
picsquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:29 schreef vogelkooi het volgende:
Vanavond date en benieuwd of kale katten de norm zijn, anders kan ik er meteen watvan zeggen.![]()
doen we dan ooit wel eens bij kaarslicht met een glaasje alcohol vrije hema kinder champagnequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[..]
Ohik wou het net gaan hebben over dendrochronologie.
Fear is the grease of society.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mits verzorgd en niet lang maakt het mij niet bijster veel uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat vind jij haar of geen haar of een patroontje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus dat het niet op flossen gaat lijken, dat lijkt mij ook wel goed plan, plan. Dank.
Was dat nou zo moelijk, en nu weer terug naar de jaarringen.Fear is the grease of society.![]()
Nee nu niet maarja als er net iemand binnenloopt snapje snapje ghueheuquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:02 schreef vogelkooi het volgende:
Ah iedereen kijkt op je scherm dus?
Slingert 4chan aan.![]()
stelt plex voor met zijn broek op zijn knieen voor de computer op stage.Fear is the grease of society.![]()
Fappend op Captain Pastorquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef vogelkooi het volgende:
stelt plex voor met zijn broek op zijn knieen voor de computer op stage.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
What do you call someone who speaks two languages? Bilingual.
Three languages? Trilingual.
One language? American.![]()
watquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb m al 2 keer open gekregen
Wel beetje jammer dat ik met mn net uit bed look (tshirt - jogginsbroek) de deur open en er een blonde deerne staat![]()
Net uit bed, gewoon chillend achter PC met tshirt en joggingsbroek.quote:
Komt er een postbode met een pakketje voor mij, ik dus de deur open doen met mn pauper outfit
DIE IS MOOI ik ga die bewaren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.axiis.org/examples/BrowserMarketShare.html
dat is echt een rare graphShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
DIE AMALIA KIJKT OOK ZO VAN WTF IS DIT VOOR TROEP BIJ HET RAPGEDEELTE AHAHAHA #BROKKO![]()
De W van Amalia Weet veelShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Maar dat van Armin ging toch mis ofniet? Die stond te springen als een gek maar z'n muziek hoorde je nietShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
lel, Iemand was een nieuwe community(2) begonnen tegenover onze community (1) en was bij ons geleaved. Zegt hij: "Ja het wordt echt 100x beter dan Community (1)" En nu zitten ze al te jammeren dat er niet genoeg geld binnekomt naar een maand![]()
Wat voor community?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
lel, Iemand was een nieuwe community(2) begonnen tegenover onze community (1) en was bij ons geleaved. Zegt hij: "Ja het wordt echt 100x beter dan Community (1)" En nu zitten ze al te jammeren dat er niet genoeg geld binnekomt naar een maandShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Maar hoezo komt er dan geld binnen?? Of moet men betalen voor maandelijke toegang oi.d.?
En ik heb Gary's Mod nooit echt genapt want ik zie wel vaak van die rare filmpjes ofzo maar het is dus ook wel echt een ''spel''Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Garry's mod is een mod voor Half Life. Meestal word dit gecombineerd met Counter-Strike:Source voor textures enz. Die kan je dan mounten op garry's mod zodat je spullen van CS:S kunt gebruiken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
Maar hoezo komt er dan geld binnen?? Of moet men betalen voor maandelijke toegang oi.d.?
En ik heb Gary's Mod nooit echt genapt want ik zie wel vaak van die rare filmpjes ofzo maar het is dus ook wel echt een ''spel''
Je kan Sandbox doen wat gewoon kloten is met ragdolls, dingen bouwen enz enz maar dat is alleen leuk als je met veel mensen bent.
Verder worden er "gamemodes" gemaakt voor Garrys mod zelf.
Een spel in een spel zegmaar.
Wij hebben nu bijv. Deathrun, Jailbreak, Bunnyhop, Trouble In Terrorist Town, HL2RP, DarkRP, en dan nog Fallout New Vegas RP.
Deze kun je wel even opzoeken als je wilt weten wat dat is.
Op onze community hebben wij een systeem genaamd "ExclServer" dit wordt door onze developper gemaakt genaamd Excl (komt uit nederland wooho!). De "language" die gebruikt wordt om te coderen is vooral LUA. Excl is een van de betere mensen en bekendere mensen van garry's mod.
Met ExclServer kunnnen wij communiceren met alle servers en gamemodes.
Hier kun je dus allerlij spul kopen zoals: Hats, Models, Trails (soort van lijn wat je achtervolgd), Melee weapons en nog wat andere spullen.
Deze kun je kopen met onze currency genaamd "Bananas".
Mensen HOEVEN niet te betalen, Wij zijn dan ook geen "Pay2Win" community. Mensen willen gewoon snel banaantjes en gaan dan donaten. Elke dollar is 1000 banaantjes.
Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
Models die wij hebben.
Zal nog proberen wat screens te maken van ExclServer zelf ingame als ik thuis ben![]()
Klinkt best wel goed, ik ken het alleen idd van die filmpjes met gekke shit er in maar ik wist niet dat het ook echt een spel was zeg maar. Ook ff op wikipedia die gamesmods opgezocht al met al best tof!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Garry's mod is een mod voor Half Life. Meestal word dit gecombineerd met Counter-Strike:Source voor textures enz. Die kan je dan mounten op garry's mod zodat je spullen van CS:S kunt gebruiken.
Je kan Sandbox doen wat gewoon kloten is met ragdolls, dingen bouwen enz enz maar dat is alleen leuk als je met veel mensen bent.
Verder worden er "gamemodes" gemaakt voor Garrys mod zelf.
Een spel in een spel zegmaar.
Wij hebben nu bijv. Deathrun, Jailbreak, Bunnyhop, Trouble In Terrorist Town, HL2RP, DarkRP, en dan nog Fallout New Vegas RP.
Deze kun je wel even opzoeken als je wilt weten wat dat is.
Op onze community hebben wij een systeem genaamd "ExclServer" dit wordt door onze developper gemaakt genaamd Excl (komt uit nederland wooho!). De "language" die gebruikt wordt om te coderen is vooral LUA. Excl is een van de betere mensen en bekendere mensen van garry's mod.
Met ExclServer kunnnen wij communiceren met alle servers en gamemodes.
Hier kun je dus allerlij spul kopen zoals: Hats, Models, Trails (soort van lijn wat je achtervolgd), Melee weapons en nog wat andere spullen.
Deze kun je kopen met onze currency genaamd "Bananas".
Mensen HOEVEN niet te betalen, Wij zijn dan ook geen "Pay2Win" community. Mensen willen gewoon snel banaantjes en gaan dan donaten. Elke dollar is 1000 banaantjes.
Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ja zeker tof als je ook bij een community zit, al zitten er ook aardig wat kleine kinders bij maar die kun je bij ons gewoon client side muten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klinkt best wel goed, ik ken het alleen idd van die filmpjes met gekke shit er in maar ik wist niet dat het ook echt een spel was zeg maar. Ook ff op wikipedia die gamesmods opgezocht al met al best tof!
Er zijn ook "socialeren" gamemodes bijv waar je dus ook gewoon IN garry's mod zelf flashgames kunt spelen om bijv coins te krijgen. Ook zijn er cinema's waar je dus met z'n alle youtube filmpjes kunt bekijken enzo. Erg leuk allemaal vind ik zelf![]()
Echt een aanrader als er weer een sale is. 2,50 volgensmij voor gmod maar koop er dan meteen CSS bij zou ik zeggen voor 5 euro in totaal is het dan![]()
Ik speel dat soort dingen eigenlijk nooit nee terwijl ze me wel allemaal tof lijken ook bijvoorbeeld minecraft op pc.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
Echt een aanrader als er weer een sale is. 2,50 volgensmij voor gmod maar koop er dan meteen CSS bij zou ik zeggen voor 5 euro in totaal is het danShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Nieuwe PC/laptop kopen danquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel dat soort dingen eigenlijk nooit nee terwijl ze me wel allemaal tof lijken ook bijvoorbeeld minecraft op pc.![]()
als ze dat rap gedeelte eruit hadden gehaald was het een stuk betere poging geweest..quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef bobbernaut het volgende:
DIE AMALIA KIJKT OOK ZO VAN WTF IS DIT VOOR TROEP BIJ HET RAPGEDEELTE AHAHAHA #BROKKO![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
bijna motorrijder dood gereden met de bus. die haalde rechts in bij een rij auto's. over de busbaan waar wij met 100 achterop kwamen. gelukkig was de rem goed en lette bus chauffeur goed op. die heeft die moterlul wel de huid vol gescholden. hele bus door elkaar geschud door noodstopFear is the grease of society.![]()
VROEEEPPP hij had gewoon vol gas weg moeten jagen op de motor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef vogelkooi het volgende:
bijna motorrijder dood gereden met de bus. die haalde rechts in bij een rij auto's. over de busbaan waar wij met 100 achterop kwamen. gelukkig was de rem goed en lette bus chauffeur goed op. die heeft die moterlul wel de huid vol gescholden. hele bus door elkaar geschud door noodstopShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Wanneer je minecraft hebt gekocht, kan je het dan op elke computer spelen?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ja, wel elke keer de client downloaden (50 MB?) en inloggen met je gegevens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef vandermar het volgende:
Wanneer je minecraft hebt gekocht, kan je het dan op elke computer spelen?![]()
Thxquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, wel elke keer de client downloaden (50 MB?) en inloggen met je gegevens.
RvP; Feyenoord
Niets, want voor kinderen en die zijn veel te jong voor seks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat voor condooms zouden neukende fingerskateboardjes eigenlijk gebruiken?![]()
![]()
Maar als dat ding 18yo is? Of de eigenaar volwassen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niets, want voor kinderen en die zijn veel te jong voor seks.![]()
dan heeft die eigenar een fetish van heb ik jou daarquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar als dat ding 18yo is? Of de eigenaar volwassen?![]()
Als de eigenaar volwassen is dan zou die niet spelen met vingerskateboard tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar als dat ding 18yo is? Of de eigenaar volwassen?![]()
![]()
Stomvervelende reclame nu ook tussen de regels door!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Zijn vingerskateboards de nieuwe atheistfedoraswag?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik weet niet of mijn computer het wel aan kanquote:
Over 2,5 maand komt er een nieuwe
RvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef MineraalWater het volgende:
Duckface..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DOE ER KAAS OP EN EET HEM ALS RASPBERRY PIZZA!!!_!
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DOE ER KAAS OP EN EET HEM ALS RASPBERRY PIZZA!!!![]()
![]()
![]()
Als je singelplayer kunt spelen kun je ook op de serverquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn computer het wel aan kan
Over 2,5 maand komt er een nieuwe![]()
![]()
Ik heb het spel nog nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je singelplayer kunt spelen kun je ook op de serverik wacht denk ik eerst even tot ik een nieuwe laptop heb.
RvP; Feyenoord
Gewoon kopen :p Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog nietik wacht denk ik eerst even tot ik een nieuwe laptop heb.
![]()
Minecraft heeft erg lage systeemeisen, met optifine kan allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog nietik wacht denk ik eerst even tot ik een nieuwe laptop heb.
![]()
Zolang je meer dan 512 MB ram hebt valt het wel te spelen denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
![]()
4GB maar mijn laptop is niet helemaal fris meer. Valt ook om de haverklap uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zolang je meer dan 512 MB ram hebt valt het wel te spelen denk ik.RvP; Feyenoord
Klinkt als hardware, mallootquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef d4v1d het volgende:
Pleur d'r ubuntu of linux mint op.Gebruiksvriendelijk genoeg.
![]()
Zo luisteren, nu eerst gyros.quote:![]()
Deze is ook wel goedquote:
Wel kudo's voor het werk van die gast
[ Bericht 2% gewijzigd door plopkweker op 02-05-2013 18:53:55 ]Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
3FMquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Deze is ook wel goed
Wel kudo's voor het werk van die gast![]()
![]()
Daar ging het niet om, ookal was het hillybilly handsome uit oklahoma of de squirtende inktvis uit japan, het gaat om de muziek. Ei.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik bash graag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, ookal was het hillybilly handsome uit oklahoma of de squirtende inktvis uit japan, het gaat om de muziek. Ei.![]()
Geen ideequote:
ben druk bezig met de server samen met remy
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
of zet zelf een discussie in, vond die alcoholisten discussie waarom wel of niet best goed.Fear is the grease of society.![]()
wat is m?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje aan het pielen op een NL ftb servertje. Toch best leuk dat direwolf20
Gasten hebben een machines. Niet normaal.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De afgelopen 1.5 jaar heb ik maandelijks gemiddeld 100MB data verbruikt. Tijd voor een cheap ass abonnementje bij Ben.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
jeesh. Ik heb aan 1gb vaak nog te weinig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:34 schreef TJV het volgende:
De afgelopen 1.5 jaar heb ik maandelijks gemiddeld 100MB data verbruikt. Tijd voor een cheap ass abonnementje bij Ben.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik kan hier door de stad fietsen en van wifi naar wifi hoppen. Zo is het dan wel weer.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Golden nuggets. Hmpf lastig te vinden. Moet een quarry maken.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Welke server?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Plex, hoe had je m eigk gevonden?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Je bent niet de enige met spreadsheets
[ afbeelding ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
porno downloaden via je gsm...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:19 schreef d4v1d het volgende:
Sinds 10 januari (of 17 januari..) heb ik fucking 47.13GB data gebuirk op mobiel (over WiFi)![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat. Speel jij serieus 5k puzzels voor een achievement?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:37 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
omdat ik achievement wil hebben moet ik er nog slechts 4360![]()
![]()
Ja ik was dus die tekst aan het zoeken, Kon niks vinden alleen maar iets zoals "rolling a blunt, relax bro, cocking my berrate .50 swag swag"quote:
Dus ik in de description kijken, ook niks.
Nou stond daar rechts onder heel klein zo'n youtube liedjes verkenner en die had gewoon gelijk![]()
OMG, OMG, OMG IEMAND IS GERAAKT DOOR EEN TREIN. NU MOET IK HET SNEL OP REDDIT ZETTEN.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.reddit.com/r/A(...)in/c0s4nfi?context=3![]()
![]()
Egoist, dat wij daardoor moet lijden, ga in een hokje zitten ergens en laat je humeur daar.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:15 schreef vogelkooi het volgende:
Egoist, dat wij daardoor moet lijden, ga in een hokje zitten ergens en laat je humeur daar.![]()
![]()
Echt hé, Vogelkooi heeft weer gesproken!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:15 schreef vogelkooi het volgende:
Egoist, dat wij daardoor moet lijden, ga in een hokje zitten ergens en laat je humeur daar.![]()
Van die mensen met stijl haar die een foto plaatsen met "krullen"..
Niggette, het zijn fucking spiralen, geen krullen..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Het gaat om de tweede comment, ezel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
OMG, OMG, OMG IEMAND IS GERAAKT DOOR EEN TREIN. NU MOET IK HET SNEL OP REDDIT ZETTEN.![]()
"deleted"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het gaat om de tweede comment, ezel.![]()
brb, even mijn eigen aftermovie van slamfm koninginnedag feest in elkaar zetten... Die officiėle zuigt![]()
![]()
Plex, ik negeerde je btw niet
Mijn DM's verzenden niet ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan heb je een DM/PM ban moet je effe FOK! mailen ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
Plex, ik negeerde je btw niet
Mijn DM's verzenden niet ofzo![]()
Ja PM ban wist ik, maar is dat dan ook voor DM?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan heb je een DM/PM ban moet je effe FOK! mailen ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja allebeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja PM ban wist ik, maar is dat dan ook voor DM?![]()
kenser fokquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef vogelkooi het volgende:
Ja kan je maat van je jongeheer in picto meter opzoeken.![]()
Dan zet je hem toch gewoon verder weg???quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:51 schreef vogelkooi het volgende:
Naar wie sturen? naar jou, mijn camera kan niet zover uitzoomen.![]()
Dan moet ik met timer werken, handheld werkt niet, of ik maak er een pretzl vormpje vanFear is the grease of society.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:55 schreef vogelkooi het volgende:
Dan moet ik met timer werken, handheld werkt niet, of ik maak er een pretzl vormpje van
Erg drukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:10 schreef MineraalWater het volgende:
Die was wel goed.
Waar is aldie eigenlijk?![]()
Ik ben hard op weg om weer in top 6 te komen sta op 7. Post die stats nog eens aldie?Fear is the grease of society.![]()
NEEEEEEEEEE PLAATS 3!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit wordt posten voor vaderlandOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Loon heeft best veel posts eigk!
Waarom werkt mijn Track & Trace code niet
Plex heeft in die lijst 50 meer posts dan ik
Ja godver mangquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voorlopig ben ik nog veiligOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
LET THE LAPO HUNT BEGIN!!!!111!!1!!111111!111Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb geen tracking codes :-(quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom werkt mijn Track & Trace code niet
Pakketje uit Engeland is inmiddels gearriveerd, heb hem naast mij liggen. :-)
Pakketjes uit America is nog even wachten }:-(![]()
Ik kan rustig aan doen, niemand is in de buurt van 4Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mijn pakketje uit China heeft wel een trackingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb geen tracking codes :-(
Pakketjes uit America is nog even wachten }:-(
Free shipping zelfs!
Die postte toch vooral kittensz plaatjesquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben plek 3quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik kan rustig aan doen, niemand is in de buurt van 4
En mijn pakketjes zijn nog duurder ook wss, kun je nagaanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn pakketje uit China heeft wel een tracking
Free shipping zelfs!![]()
![]()
MOR, LOR?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wacht maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik kan rustig aan doen, niemand is in de buurt van 4![]()
![]()
Echt hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En mijn pakketjes zijn nog duurder ook wss, kun je nagaan
Oooh ik sta wel veilig op mijn plaats 3!
Maar ik wil naar plaats 2
Plex post eens niet zo veel!
24 uur wachten, verkeerd ingevuldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom werkt mijn Track & Trace code niet![]()
Ik had m gister gekregen, voor 8en.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
24 uur wachten, verkeerd ingevuld
Sws niet verkeerd ingevuld want copy paste
Dan maar even wachtenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Uit china?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik had m gister gekregen, voor 8en.
Sws niet verkeerd ingevuld want copy paste
Dan maar even wachten![]()
Aggaquote:
Jep, maar PostNL heeft mn code omgezet naar een 3S codequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
lolwutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jep, maar PostNL heeft mn code omgezet naar een 3S code![]()
Aldie, hoe maak je die lijsten steeds?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar mij maakt het niet zoveel uit die plaats, als ik maar in de top 3 sta ghehe, Maar ga maar geen troep posten bob straks heb je een ban![]()
Ik kom er ook mee wegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef MineraalWater het volgende:
Maar mij maakt het niet zoveel uit die plaats, als ik maar in de top 3 sta ghehe, Maar ga maar geen troep posten bob straks heb je een ban![]()
![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef MineraalWater het volgende:
Maar mij maakt het niet zoveel uit die plaats, als ik maar in de top 3 sta ghehe, Maar ga maar geen troep posten bob straks heb je een ban
fireboltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DE KRACHT VAN MAGIEIIEIEIEIIEIEIEIEIAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DE KRACHT VAN MAGIEIIEIEIEIIEIEIEIEI
psstquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef shaderon het volgende:
Das gewoon een site met code die je kuntt kopiėren![]()
Tja amerikanen hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb geen tracking codes :-(
Pakketjes uit America is nog even wachten }:-(![]()
Ey Remy, gingen we nog 079 x 070 meet doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo nu is het topic snel gegaan!
Ja dat zeg je gewoon om bob weg te hebben gehhequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kom er ook mee weg![]()
+/- 50 posts in minder dan 10 minutenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
HAHA REMY ZIEN WE NOOIT MEER TERUG
HIJ EN BOBBER BEGINNEN EEN SEXUELE RELATIE EN GAAN OP STRAAT WONEN
HAHA SUKKELS![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat zeg je gewoon om bob weg te hebben gehhe
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: