Garry's mod is een mod voor Half Life. Meestal word dit gecombineerd met Counter-Strike:Source voor textures enz. Die kan je dan mounten op garry's mod zodat je spullen van CS:S kunt gebruiken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
Maar hoezo komt er dan geld binnen?? Of moet men betalen voor maandelijke toegang oi.d.?
En ik heb Gary's Mod nooit echt genapt want ik zie wel vaak van die rare filmpjes ofzo maar het is dus ook wel echt een ''spel''
Klinkt best wel goed, ik ken het alleen idd van die filmpjes met gekke shit er in maar ik wist niet dat het ook echt een spel was zeg maar. Ook ff op wikipedia die gamesmods opgezocht al met al best tof!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Garry's mod is een mod voor Half Life. Meestal word dit gecombineerd met Counter-Strike:Source voor textures enz. Die kan je dan mounten op garry's mod zodat je spullen van CS:S kunt gebruiken.
Je kan Sandbox doen wat gewoon kloten is met ragdolls, dingen bouwen enz enz maar dat is alleen leuk als je met veel mensen bent.
Verder worden er "gamemodes" gemaakt voor Garrys mod zelf.
Een spel in een spel zegmaar.
Wij hebben nu bijv. Deathrun, Jailbreak, Bunnyhop, Trouble In Terrorist Town, HL2RP, DarkRP, en dan nog Fallout New Vegas RP.
Deze kun je wel even opzoeken als je wilt weten wat dat is.
Op onze community hebben wij een systeem genaamd "ExclServer" dit wordt door onze developper gemaakt genaamd Excl (komt uit nederland wooho!). De "language" die gebruikt wordt om te coderen is vooral LUA. Excl is een van de betere mensen en bekendere mensen van garry's mod.
Met ExclServer kunnnen wij communiceren met alle servers en gamemodes.
Hier kun je dus allerlij spul kopen zoals: Hats, Models, Trails (soort van lijn wat je achtervolgd), Melee weapons en nog wat andere spullen.
Deze kun je kopen met onze currency genaamd "Bananas".
Mensen HOEVEN niet te betalen, Wij zijn dan ook geen "Pay2Win" community. Mensen willen gewoon snel banaantjes en gaan dan donaten. Elke dollar is 1000 banaantjes.
Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
Ja zeker tof als je ook bij een community zit, al zitten er ook aardig wat kleine kinders bij maar die kun je bij ons gewoon client side muten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klinkt best wel goed, ik ken het alleen idd van die filmpjes met gekke shit er in maar ik wist niet dat het ook echt een spel was zeg maar. Ook ff op wikipedia die gamesmods opgezocht al met al best tof!
Ik speel dat soort dingen eigenlijk nooit nee terwijl ze me wel allemaal tof lijken ook bijvoorbeeld minecraft op pc.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
Echt een aanrader als er weer een sale is. 2,50 volgensmij voor gmod maar koop er dan meteen CSS bij zou ik zeggen voor 5 euro in totaal is het dan
Nieuwe PC/laptop kopen danquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel dat soort dingen eigenlijk nooit nee terwijl ze me wel allemaal tof lijken ook bijvoorbeeld minecraft op pc.
als ze dat rap gedeelte eruit hadden gehaald was het een stuk betere poging geweest..quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef bobbernaut het volgende:
DIE AMALIA KIJKT OOK ZO VAN WTF IS DIT VOOR TROEP BIJ HET RAPGEDEELTE AHAHAHA #BROKKO![]()
VROEEEPPP hij had gewoon vol gas weg moeten jagen op de motor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef vogelkooi het volgende:
bijna motorrijder dood gereden met de bus. die haalde rechts in bij een rij auto's. over de busbaan waar wij met 100 achterop kwamen. gelukkig was de rem goed en lette bus chauffeur goed op. die heeft die moterlul wel de huid vol gescholden. hele bus door elkaar geschud door noodstop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |