VROEEEPPP hij had gewoon vol gas weg moeten jagen op de motor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef vogelkooi het volgende:
bijna motorrijder dood gereden met de bus. die haalde rechts in bij een rij auto's. over de busbaan waar wij met 100 achterop kwamen. gelukkig was de rem goed en lette bus chauffeur goed op. die heeft die moterlul wel de huid vol gescholden. hele bus door elkaar geschud door noodstop
Ja, wel elke keer de client downloaden (50 MB?) en inloggen met je gegevens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef vandermar het volgende:
Wanneer je minecraft hebt gekocht, kan je het dan op elke computer spelen?
Thxquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, wel elke keer de client downloaden (50 MB?) en inloggen met je gegevens.
Niets, want voor kinderen en die zijn veel te jong voor seks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat voor condooms zouden neukende fingerskateboardjes eigenlijk gebruiken?
Maar als dat ding 18yo is? Of de eigenaar volwassen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niets, want voor kinderen en die zijn veel te jong voor seks.
dan heeft die eigenar een fetish van heb ik jou daarquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar als dat ding 18yo is? Of de eigenaar volwassen?
Als de eigenaar volwassen is dan zou die niet spelen met vingerskateboard tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar als dat ding 18yo is? Of de eigenaar volwassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of mijn computer het wel aan kanquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef MineraalWater het volgende:
Duckface..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DOE ER KAAS OP EN EET HEM ALS RASPBERRY PIZZA!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |