quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DOE ER KAAS OP EN EET HEM ALS RASPBERRY PIZZA!!!
Als je singelplayer kunt spelen kun je ook op de serverquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn computer het wel aan kan
Over 2,5 maand komt er een nieuwe
Ik heb het spel nog nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je singelplayer kunt spelen kun je ook op de server
Gewoon kopen :p Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog nietik wacht denk ik eerst even tot ik een nieuwe laptop heb.
Minecraft heeft erg lage systeemeisen, met optifine kan allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog nietik wacht denk ik eerst even tot ik een nieuwe laptop heb.
Zolang je meer dan 512 MB ram hebt valt het wel te spelen denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
4GB maar mijn laptop is niet helemaal fris meer. Valt ook om de haverklap uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zolang je meer dan 512 MB ram hebt valt het wel te spelen denk ik.
Klinkt als hardware, mallootquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef d4v1d het volgende:
Pleur d'r ubuntu of linux mint op.Gebruiksvriendelijk genoeg.
Zo luisteren, nu eerst gyros.quote:
Deze is ook wel goedquote:
3FMquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Deze is ook wel goed
Wel kudo's voor het werk van die gast
Daar ging het niet om, ookal was het hillybilly handsome uit oklahoma of de squirtende inktvis uit japan, het gaat om de muziek. Ei.quote:
Ik bash graag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, ookal was het hillybilly handsome uit oklahoma of de squirtende inktvis uit japan, het gaat om de muziek. Ei.
Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |