Zelfs al is het je tiende keer dan sta je daar vast nog niet lekker ontspannen je ding te doen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je dat voor de eerste keer mee maakt, dan loopt het je volgens mij dun door de broek, zelfs op een groot zeeschip.
Je zou onderhand een wedje kunnen opzetten over wat eerder gevonden wordt: deze boot of de vermiste Boeingquote:Op zondag 4 mei 2014 09:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is de boot nog steeds niet gevonden?
Die boot en Boeing zitten samen met de Massavernietigingswapens in Irak een potje te klaverjassen. Elvis treedt live op.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zou onderhand een wedje kunnen opzetten over wat eerder gevonden wordt: deze boot of de vermiste Boeing
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die boot en Boeing zitten samen met de Massavernietigingswapens in Irak een potje te klaverjassen. Elvis treedt live op.
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat ze alleen maar Radler schenken op dat eiland.
quote:om deze zomer met zijn allen naar Noorwegen te zeilen in de hoop een glimp te kunnen opvangen van het noorderlicht,'
Isle of Wight neem ik aan? Daar wordt veel gezeild iig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rond Isle of Wright, rond de britse eilanden, verste wat ik geweest ben waren de Azoren
Niet verder dan Cowesquote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Isle of Wight neem ik aan? Daar wordt veel gezeild iig.
Nog op het eiland geweest?
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Isle of Wight neem ik aan? Daar wordt veel gezeild iig.
Nog op het eiland geweest?
Ik niet snap?quote:
Ik ken dat eiland wel, maar ben de draad van dit topic ff kwijt omdat julie out of the blue over wight gaan praten?quote:
Als je op het tijdstip van de quote klikt kan je zien waar op gereageerd wordt, ik heb vorig jaar in dit topic verteld over mijn zeezeilen, daar kwam een vraag over waar ik dat zoal gedaan had, oa Wight, en daar ben ik nooit verder gekomen dan het schattige dorpje bij de haven van Cowes. Dronken geworden van warm bier in de pub en fish&chips gegetenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ik ken dat eiland wel, maar ben de draad van dit topic ff kwijt omdat julie out of the blue over wight gaan praten?
Ach vandaar de verwarring, die 2 mei was van vorig jaar! (topic verspring van oktober overig jaar naar 4 mei dit jaar )quote:Op zondag 4 mei 2014 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je op het tijdstip van de quote klikt kan je zien waar op gereageerd wordt, ik heb vorig jaar in dit topic verteld over mijn zeezeilen, daar kwam een vraag over waar ik dat zoal gedaan had, oa Wight, en daar ben ik nooit verder gekomen dan het schattige dorpje bij de haven van Cowes. Dronken geworden van warm bier in de pub en fish&chips gegeten
Ja, is niet voor niets zeer geliefd evenement en alles wat kan varen is dan op het water van de Solent, en Beken was altijd fotos aan het makenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ach vandaar de verwarring, die 2 mei was van vorig jaar! (topic verspring van oktober overig jaar naar 3 mei dit jaar )
Maar best cool, dat zeilen, schijnt heel mooi te zijn bij Wight..
Ja, vind het ook wat braafjes, wat ik van hem zie. Uit een beetje zeildag kun je veel meer halen dan die foto's die hij maakt..quote:Op zondag 4 mei 2014 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, is niet voor niets zeer geliefd evenement en alles wat kan varen is dan op het water van de Solent, en Beken was altijd fotos aan het maken
http://www.beken.co.uk
Beken is dé scheepsfotograaf zegt men, vind ze zelf nogal saai, maar hij is erg rijk mee geworden.
Thnxquote:
Ze waren al een keer naar Terschelling geweest.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:14 schreef Twiitch het volgende:
Ik noem dit een stelletje randdebielen. Slecht voorbereid aan zoiets beginnen is geen avontuur. Maar rip enzo.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |