Iedereen die in de mode zitquote:
Zek0r wet0n!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen het was een mooie jurk meneer Taminiau.
*we. Nou nouquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Die vent van Lucky neemt zichzelf veel te serieus de laatste tijd.
Ik stel voor dat e hem handgeschreven dreigbrieven sturen.
Ik wil hem wel een handgeschreven brief sturen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Die vent van Lucky neemt zichzelf veel te serieus de laatste tijd.
Ik stel voor dat e hem handgeschreven dreigbrieven sturen.
gelukkig wel, moet er niet aan denken wat voor een jurk een hetero man zou makenquote:
Nee, Tamminiouquote:
iddquote:
Die vent die met de stok op de grond sloeg idd.quote:
du Koningquote:
Nola naait ze in elkaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Bangkok zit al klaar om de jurk na te maken.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Joanna, ben jij dat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Krankzinnig dat er zoveel geld is uitgegeven en zoveel tijd is besteed aan zo'n onzinnig evenement. En maar bezuinigen op het onderwijs en de zorg.
Je bedoeld Bangladesh ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Als je kijkt hoeveel plezier dit de mensen geeft (los van het feit dat het Koningshuis uiteindelijk meer oplevert dan dat het kost) is het het geld dubbel en dwars waard. Ik heb dat tientje per jaar er wel voor over iig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Krankzinnig dat er zoveel geld is uitgegeven en zoveel tijd is besteed aan zo'n onzinnig evenement. En maar bezuinigen op het onderwijs en de zorg.
die paar miljoen eens in de 33 jaar..... boeiequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Het was elke Euro dubbel en dwars waard!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad. Ben wel uitgejurkt.quote:
Waarom levert het meer op dan dat het kost?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel plezier dit de mensen geeft (los van het feit dat het Koningshuis uiteindelijk meer oplevert dan dat het kost) is het het geld dubbel en dwars waard. Ik heb dat tientje per jaar er wel voor over iig.
gestuntel met het koningsliedquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel plezier dit de mensen geeft (los van het feit dat het Koningshuis uiteindelijk meer oplevert dan dat het kost) is het het geld dubbel en dwars waard. Ik heb dat tientje per jaar er wel voor over iig.
Joanna is een nare aandachtshoer. In FOK!terminologie, ze zou even irritant en veel en dom posten als een Paulquote:
Oh, het leverde de middenstand anders een extra 10m euro omzet op.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Nooit gehoord van statiebezoeken met in het kielzog het bedrijfsleven ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom levert het meer op dan dat het kost?
Alle bezoekjes die de familie brengt aan het buitenland in combinatie met de handelsmissies en Nederlandse bedrijven die daar voet aan de grond krijgen. En een gouden dag voor de horeca natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Miljarden levert dat op.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nooit gehoord van statiebezoeken met in het kielzog het bedrijfsleven ?
Schijnt veel op te leveren doorgaans.
En Taminiau is ook weer even van de straat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Laten we het nog eens over Joanne hebben inderdaad.quote:
2 jurken. 2 hele mooie jurken.quote:
Maar levert het niet evenveel op als een president die bezoekjes doet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alle bezoekjes die de familie brengt aan het buitenland in combinatie met de handelsmissies en Nederlandse bedrijven die daar voet aan de grond krijgen. En een gouden dag voor de horeca natuurlijk.
Daarbij vind ik het saamhorigheidsgevoel onder de Nederlanders niet in euro's uit te drukken, maar is toch veel waard.
Neequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar levert het niet evenveel op als een president die bezoekjes doet?
Op <ENTER> drukken en weer 10 ruggen bijschrijven.quote:
Nee, zeker niet als je handel drijft met andere koninkrijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Landen in het Midden-Oosten vinden een Monarchie veel toffer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar geld vinden ze nog veel toffer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Landen in het Midden-Oosten vinden een Monarchie veel toffer.
Waarom dan niet?quote:
Het lijkt me dat een president belangrijkere dingen te doen heeft. zoals het land besturen en andere kleine dingetjesquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch ook als republiek? Volgens mij wordt hier gewoon veel gespindoctord.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als je handel drijft met andere koninkrijken.
In Azie bijvoorbeeld telt prestige.quote:
De koning van Jordanië wordt niet heel warm van ene Mark Rutte hoor, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch ook als republiek? Volgens mij wordt hier gewoon veel gespindoctord.
In alle andere republieken werkt dat toch ook zo? Denk dat je het werk van een koning(in) ook niet moet overschatten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een president belangrijkere dingen te doen heeft. zoals het land besturen en andere kleine dingetjes
Volgens mij heeft de VS een prima handels-relatie met SA... Olie enzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch ook als republiek? Volgens mij wordt hier gewoon veel gespindoctord.
Wat is nou precies het verschil tussen onze monarchie en een republiek wat je zo steekt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In alle andere republieken werkt dat toch ook zo? Denk dat je het werk van een koning(in) ook niet moet overschatten.
De helft van de Aziatische landen hebben zelf een president, dus dat zal wel meevallen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
In Azie bijvoorbeeld telt prestige.
Een koning telt mee. Een president niet.
QFT.quote:
Juist daaromquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De helft van de Aziatische landen hebben zelf een president, dus dat zal wel meevallen..
Dat we een koning(in) niet kunnen kiezen. En dat we moeten voorzien in het onderhoud van een heel koningshuis ipv het gezin van de president.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is nou precies het verschil tussen onze monarchie en een republiek wat je zo steekt?
Die wil ik hard gevenquote:
Ik heb die hele onzin bewust gemeden, maar als ik de beelden zo zie dan heeft hij gewoon een punt.quote:
waaromniet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij zou alles geven wat een kut heeft of niet
Een republiek is (minstens) even duur als ons koningshuis. Ons koningshuis heeft op geen enkele manier iets in te brengen, dat is onze gekozen MP. Dus ik snap niet wat erop tegen is. Het kost niet meer, en het is in het bestuur niet ondemocratischerquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat we een koning(in) niet kunnen kiezen. En dat we moeten voorzien in het onderhoud van een heel koningshuis ipv het gezin van de president.
Nogal.quote:
quote:
Plus alleen al om te voorkomen dat Wilders ooit president wordt ben ik voor een koningshuis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een republiek is (minstens) even duur als ons koningshuis. Ons koningshuis heeft op geen enkele manier iets in te brengen, dat is onze gekozen MP. Dus ik snap niet wat erop tegen is. Het kost niet meer, en het is in het bestuur niet ondemocratischer
quote:
Waarom kost het niet meer? Je hebt toch veel meer mensen die een 'salaris' krijgen van de staat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een republiek is (minstens) even duur als ons koningshuis. Ons koningshuis heeft op geen enkele manier iets in te brengen, dat is onze gekozen MP. Dus ik snap niet wat erop tegen is. Het kost niet meer, en het is in het bestuur niet ondemocratischer
Solo en bandquote:
Volgens mij was t eerst Postmen, toen ging er een weg en was het Postman, en nu is het weer Postmen. Maar ik kan abuis zijn.quote:
Willy lijkt wel een beetje op Wilders eigenlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Plus alleen al om te voorkomen dat Wilders ooit president wordt ben ik voor een koningshuis.
Hij weedt ook nooid echt een origineel antwoordt te geven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Mulder doet niet anders dan overal commentaar op leveren terwijl hij niet voorbereidt is.
Alleen het Koningspaar, Kroonprinses en Koningin-moeder krijgen een toelage.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom kost het niet meer? Je hebt toch veel meer mensen die een 'salaris' krijgen van de staat?
Ik weet het, maar ik weet niet wanneer het 'zijn band' is en wanneer nietquote:
Is alsnog meer dan 1 gezin..quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen het Koningspaar, Kroonprinses en Koningin-moeder krijgen een toelage.
Geen enkele andere ook trouwens.quote:
Volgens mij schreef hij de Postmen nummers samen, en met Postman alleen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik weet niet wanneer het 'zijn band' is en wanneer niet
Nee, geile kop heeft zequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij zou alles geven wat een kut heeft of niet
idd, word een beetje uitgemolken nuquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Latert het volgende:
Ik hoop niet dat ie weer met lachende maxima of Berta 38 komt...
4 mensen die een paar miljoen per jaar krijgen.quote:
Omdat geen enkel staatshoofd in een hutje op de hei woont. De tripjes, zei je net zelf, moeten toch gemaakt worden. De ceremoniele dingen die gedaan worden, moeten toch door iemand anders gedaan worden. Met een om de zoveel jaar een wisseling, neemt het buitenland je toch minder serieus, en haal je op die staatsbezoeken minder geld op. Heb je bijvoorbeeld de inauguratie van de president in de VS wel eens gezien? Dit is tenminste 1x in de 33 jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom kost het niet meer? Je hebt toch veel meer mensen die een 'salaris' krijgen van de staat?
250.000 pp max.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
4 mensen die een paar miljoen per jaar krijgen.
quote:
En moet je eens zien wat een inauguratie kost: http://weeklyworldnews.co(...)to-cost-300-million/quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat geen enkel staatshoofd in een hutje op de hei woont. De tripjes, zei je net zelf, moeten toch gemaakt worden. De ceremoniele dingen die gedaan worden, moeten toch door iemand anders gedaan worden. Met een om de zoveel jaar een wisseling, neemt het buitenland je toch minder serieus, en haal je op die staatsbezoeken minder geld op. Heb je bijvoorbeeld de inauguratie van de president in de VS wel eens gezien? Dit is tenminste 1x in de 33 jaar.
enz enz enz enz.
Die was geniaal in kopspijkers.quote:
Jepquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Guusje Nederhorst was toch een actice (overleden)?
Okee, dat klinkt als een valide argument.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat geen enkel staatshoofd in een hutje op de hei woont. De tripjes, zei je net zelf, moeten toch gemaakt worden. De ceremoniele dingen die gedaan worden, moeten toch door iemand anders gedaan worden. Met een om de zoveel jaar een wisseling, neemt het buitenland je toch minder serieus, en haal je op die staatsbezoeken minder geld op. Heb je bijvoorbeeld de inauguratie van de president in de VS wel eens gezien? Dit is tenminste 1x in de 33 jaar.
enz enz enz enz.
Ja. Want de Fyra is stuk.quote:
Ex-vrouw van Dinand van Kane.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Guusje Nederhorst was toch een actice (overleden)?
Dit is wel echt heel erg.quote:
Daar zou ik ook van overlijden.quote:
Dus nogmaals, wat is dan precies het nut van overschakelen op een republiek? Het is niet of de koning ook maar enige invloed heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, dat klinkt als een valide argument.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zou ik ook van overlijden.
En dan zijn sommige zenders nog veel erger.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
CNN is sowieso niet serieus te nemen. Daar kwam ik tijdens het Boston gedoe ook al pijnlijk achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |