Iedereen die in de mode zitquote:
Zek0r wet0n!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen het was een mooie jurk meneer Taminiau.
*we. Nou nouquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Die vent van Lucky neemt zichzelf veel te serieus de laatste tijd.
Ik stel voor dat e hem handgeschreven dreigbrieven sturen.
Ik wil hem wel een handgeschreven brief sturen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Die vent van Lucky neemt zichzelf veel te serieus de laatste tijd.
Ik stel voor dat e hem handgeschreven dreigbrieven sturen.
gelukkig wel, moet er niet aan denken wat voor een jurk een hetero man zou makenquote:
Nee, Tamminiouquote:
iddquote:
Die vent die met de stok op de grond sloeg idd.quote:
du Koningquote:
Nola naait ze in elkaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Bangkok zit al klaar om de jurk na te maken.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Joanna, ben jij dat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Krankzinnig dat er zoveel geld is uitgegeven en zoveel tijd is besteed aan zo'n onzinnig evenement. En maar bezuinigen op het onderwijs en de zorg.
Je bedoeld Bangladesh ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Als je kijkt hoeveel plezier dit de mensen geeft (los van het feit dat het Koningshuis uiteindelijk meer oplevert dan dat het kost) is het het geld dubbel en dwars waard. Ik heb dat tientje per jaar er wel voor over iig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Krankzinnig dat er zoveel geld is uitgegeven en zoveel tijd is besteed aan zo'n onzinnig evenement. En maar bezuinigen op het onderwijs en de zorg.
die paar miljoen eens in de 33 jaar..... boeiequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |