SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Enkele afgeronde projecten van het vorige topic ..
HarrrrieH op de yogamat
trovey's pothanger
Whoopdidooh's vijfling
Lijnloos's vliegtuig
Hook on
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Mijn vriend heeft een blockbord gemaakt: Stuk MDF laten zagen bij de bouwmarkt, stuk schuim gekocht op de markt en daar dezelfde maat uit gesneden.Schuim op het MDF leggen, daar een stuk stof overheen dat ongeveer 20 cm breder is aan alle kanten. Naar achteren wegvouwen en dan met het nietapparaat vastmaken (gewoon een opengeklapte kantoornietmachine). Werkt als een treinquote:
hij staat gewoon rechtop naast de wasmachine bij mijquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Dat klinkt heel ideaal, maar daar heb ik voorlopig nog geen plek voor
Ja, maar ik woon dadelijk op 75 m2 met man en kind en twee katten, met wel bijna voldoende spullen voor een eengezinswoning. Dus vol genoeg, voorlopigquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
hij staat gewoon rechtop naast de wasmachine bij mijis maar 4cm dik hè
wensen blijven altijd tochquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon dadelijk op 75 m2 met man en kind en twee katten, met wel bijna voldoende spullen voor een eengezinswoning. Dus vol genoeg, voorlopig
Ooh, wij gaan volgend jaar naar een eengezinswoning met zolder, en dan kan ik zo'n ding wel kwijt! Het is een jaartje wachten tot ons huis klaar isquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ooh, wij gaan volgend jaar naar een eengezinswoning met zolder, en dan kan ik zo'n ding wel kwijt! Het is een jaartje wachten tot ons huis klaar is
Hoe het gaat worden, weet ik nog niet, maar op de zolder krijg ik een prachtige hobbyhoekquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:26 schreef CREADO het volgende:
[..]![]()
komt er dan ook een ikea expedit kast in zeker
Ha ja!quote:
Op het logeerbed of op de slaapkamervloerbedekking.quote:
En hoe doe je dat dan op de vloer?quote:
Dat waren mijn speldjes en ik heb dit patroon gebruikt; http://www.echtstudio.nl/bloem-hakenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:17 schreef Koningin het volgende:
In het vorige topic stonden leuke haarspeldjes.
Waar kan ik iets van een patroon ofzo vinden??
Gewoon met spelden! Gaat niet met een tegelvloer natuurlijk, maar met vloerbedekking geen probleem hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef Nanuke het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan op de vloer?Bij alle andere suggesties hier kan ik me wat voorstellen, maar op de vloer lijkt me best wel lastig vastzetten.
Wat slim! Dank voor het uitzoeken, Sherlock!quote:Op maandag 29 april 2013 19:51 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
De vertalingen die ik bekeken heb, geven aan dat je na die ene ronde telkens vasten moet haken. Het originele patroon echter niet. Deze geeft wel aan dat stokjes gehaakt moeten worden (st) en geen vasten (fm)...
Op ravelry zie ik dat de meesten wel vasten gedaan hebben. De band is daardoor vaak veel korter. Ik denk dus dat jij gelijk hebt met de stokjes. Dus 5-6 toeren met stokjes haken.
Ah, vloerbedekking. Daar had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Gewoon met spelden! Gaat niet met een tegelvloer natuurlijk, maar met vloerbedekking geen probleem hoor.
Ik span niets.quote:
Het instagramfiltertje doet het hem! Patroon van Attic24, vertaald door Charami.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:26 schreef CREADO het volgende:
[..]![]()
komt er dan ook een ikea expedit kast in zeker
Ohh voor ik jhet vergeet wil i nog even zeggen dat er weer super hard is gewerkt! wat een leuk dingen weer! En wat een originele pothangerHeb hem gepint hoor..
En Arual krijg bijna pijn in mijn ogen van de kleuren van de ripple deken GAAF! welke patroon heb jij gebruikt?
Op deze manier,ff linkje want zit op de tab bethsco.blogspot.nl/2011/11/amigurumi-how-to-sew-together.htmlquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:06 schreef -Spring het volgende:
Mooi, Whoop. Wat zet jij de hoofdjes ontzettend netjes vast, zeg!
Had jij nog interesse in dat patroontje of niet? Omdat je toen ook aangaf iets voor mij te hebben. Prima als het niet nodig is hoor natuurlijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:06 schreef -Spring het volgende:
Mooi, Whoop. Wat zet jij de hoofdjes ontzettend netjes vast, zeg!
Oh die ga ik straks ff bekijken.. Vanavond zebra in elkaar en beginnen aan een uiltje <3 dit keer roze!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Op deze manier,ff linkje want zit op de tab bethsco.blogspot.nl/2011/11/amigurumi-how-to-sew-together.html
Dus niet alleen t lusjes, maar van rechts naar links.
Zitten ze ook een stuk minder wiebelig.
Deze is met een dicht lijfje, maar als ze op elkaar aansluiten doe je net als bij t hoofd.
Ik weet niet wat ik wil maken, heel vervelend.
Ja! Maar kon zowel thuis als op m'n werk niet scannen. Alle printers zijn vervangen. Zal morgen kijken of het lukt!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:39 schreef dapmar het volgende:
[..]
Had jij nog interesse in dat patroontje of niet? Omdat je toen ook aangaf iets voor mij te hebben. Prima als het niet nodig is hoor natuurlijkmaar dan weet ik het
Thanx, hoe heb je die bloemen op de speldjes vast gezet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat waren mijn speldjes en ik heb dit patroon gebruikt; http://www.echtstudio.nl/bloem-haken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |