Het instagramfiltertje doet het hem! Patroon van Attic24, vertaald door Charami.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:26 schreef CREADO het volgende:
[..]![]()
komt er dan ook een ikea expedit kast in zeker
Ohh voor ik jhet vergeet wil i nog even zeggen dat er weer super hard is gewerkt! wat een leuk dingen weer! En wat een originele pothangerHeb hem gepint hoor..
En Arual krijg bijna pijn in mijn ogen van de kleuren van de ripple deken GAAF! welke patroon heb jij gebruikt?
Op deze manier,ff linkje want zit op de tab bethsco.blogspot.nl/2011/11/amigurumi-how-to-sew-together.htmlquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:06 schreef -Spring het volgende:
Mooi, Whoop. Wat zet jij de hoofdjes ontzettend netjes vast, zeg!
Had jij nog interesse in dat patroontje of niet? Omdat je toen ook aangaf iets voor mij te hebben. Prima als het niet nodig is hoor natuurlijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:06 schreef -Spring het volgende:
Mooi, Whoop. Wat zet jij de hoofdjes ontzettend netjes vast, zeg!
Oh die ga ik straks ff bekijken.. Vanavond zebra in elkaar en beginnen aan een uiltje <3 dit keer roze!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Op deze manier,ff linkje want zit op de tab bethsco.blogspot.nl/2011/11/amigurumi-how-to-sew-together.html
Dus niet alleen t lusjes, maar van rechts naar links.
Zitten ze ook een stuk minder wiebelig.
Deze is met een dicht lijfje, maar als ze op elkaar aansluiten doe je net als bij t hoofd.
Ik weet niet wat ik wil maken, heel vervelend.
Ja! Maar kon zowel thuis als op m'n werk niet scannen. Alle printers zijn vervangen. Zal morgen kijken of het lukt!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:39 schreef dapmar het volgende:
[..]
Had jij nog interesse in dat patroontje of niet? Omdat je toen ook aangaf iets voor mij te hebben. Prima als het niet nodig is hoor natuurlijkmaar dan weet ik het
Thanx, hoe heb je die bloemen op de speldjes vast gezet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat waren mijn speldjes en ik heb dit patroon gebruikt; http://www.echtstudio.nl/bloem-haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |