Nou dat is jammer! Stom dat het zo onduidelijk op de website stond dan..quote:Op maandag 29 april 2013 16:24 schreef miss_sly het volgende:
De actie van 2,49 verzendkosten is afgelopen, helaas. Is dus niet blijvend veranderd.
Suf wel, ik bestelde zo veel makkelijker dan met die hogere verzendkostenquote:Op maandag 29 april 2013 16:24 schreef miss_sly het volgende:
De actie van 2,49 verzendkosten is afgelopen, helaas. Is dus niet blijvend veranderd.
Dat is helemaal balen jaquote:Op maandag 29 april 2013 18:08 schreef miss_sly het volgende:
Heel erg jammer, zeker omdat ik gisteravond wilde bestellen maar dat door omstandigheden niet gedaan heb en toen dus wel de lage verzendkosten gehad zou hebben.
Ohnee, maar waarom is het ineens op zo`n rare datum afgelopen dan? Het is tenslotte nog steeds april. Iemand zei toch dat het in de april maand was volgens haar?quote:Op maandag 29 april 2013 18:08 schreef miss_sly het volgende:
Heel erg jammer, zeker omdat ik gisteravond wilde bestellen maar dat door omstandigheden niet gedaan heb en toen dus wel de lage verzendkosten gehad zou hebben.
Gewoon 1 kleur nemen die je aan de voorkant hebt gebruikt?quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
dames, ik heb jullie hulp nodig.
ik heb de voorkant van mijn kussen af....maar ik kom garen te kort voor de achterkant. ik probeer nu een andere oplossing te zoeken, maar mijn inspiratie is op. (ik wilde eerst de achterkant maken van vierkantjes, maar blijk nu 1rij aan garen per kleur te kort te komen).
heb nog aan een achterkant van zpagetti gedacht, maar de kleuren die ik heb, passen niet en denk dat het te grof en te druk wordt.
iemand een idee/oplossing?
het gaat over dit kussen.
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/triangle-pillow
Leuk.quote:Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef DonnaRush het volgende:
Even mijn laatste projectjes showen;
[ afbeelding ]
Rammelhamers voor m`n neefjes-twins
[ afbeelding ]
Haarknipjes voor m`n nichtje
Ik zag ook een geweldig vliegtuig, ook uit babycadeautjes haken, erg leuk!
Eind april zie ik als t/m 30 april...nu kunnen ze er wel alles van makenquote:Op maandag 29 april 2013 19:27 schreef miss_sly het volgende:
Dit is de tekst tuit de nieuwsbrief:
Tot eind april 2013 hebben we de verzendkosten extra verlaagd, naast de gebruikelijke kortingen kun je ook profiteren van gratis* verzending (boven de 50 euro en binnen Nederland). Voor bestellingen beneden de 50 euro betaal je altijd het lage tarief van 2,49 Het loont nog eens extra om bestellingen van jezelf/moeder/vriendin/dochter/collega/clublid samen te voegen.
Ook voor België en Duitsland zijn de verzendkosten verlaagd, je betaalt maximaal 4,95 per zending. Alle andere landen betalen het posttarief op basis van Post.nl tarieven.
* Bestellingen boven de 50 euro, anders betaal je slechts 2,49 (NL).
Dus eind april kan inderdaad betekenen dat het vandaag niet meer geldt
Ik zit de foto ook even te bestuderen, maar vind het niet duidelijk. Je zou natuurlijk gewoon stokjes kunnen proberen. Het is of 5-6 toeren stokjes, of 5-6 toeren vasten. Want het is steeds hetzelfde, dat wel!quote:Op maandag 29 april 2013 19:39 schreef -Spring het volgende:
Thanks! Maar zo ziet het er op het plaatje toch niet uit? Volgens mij zijn dat stokjes.
De vertalingen die ik bekeken heb, geven aan dat je na die ene ronde telkens vasten moet haken. Het originele patroon echter niet. Deze geeft wel aan dat stokjes gehaakt moeten worden (st) en geen vasten (fm)...quote:Op maandag 29 april 2013 19:30 schreef -Spring het volgende:
Heeft iemand tijd om haar licht te laten schijnen over dit patroon
http://www.garnstudio.com(...)nr=0&d_id=90&lang=nl
Ik ben bij de derde regel van onder. En snap er niks van. Hoe kun je nu 5 a 6 toeren lang vasten haken in stokjes en l-boogjes als je er geen stokjes meer bijhaakt? Na de eerste toer vasten heb je toch geen stokjes en l-boogjes meer
En volgens mij zie ik op de foto ook helemaal geen vasten maar blijven het stokjes, dichter op elkaar (het gaat om die onderste rand).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |