Extra kaas is goed. Vind dat ene stomme plakje ook te weinig bij een Big Mac. Daarom de QPquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat kaas op zoals het hoorde, ik heb er nog extra kaas bij gedaan omdat lekker.
Die ik overigens ook onder de bovenste burger had kunnen leggen, maar daar kwam ik te laat achter
Grappig, wil ik van de week gaan doen, toevallig gisteren nog filmpjes bekeken op YouTube en de site van http://uitdekeukenvanarden.blogspot.nl/ i.v.m. de broodjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte vandaag Big macs volgens dit recept. Ik maakte de broodjes zelf volgens een recept dat ik hier eerder ben tegen gekomen (ik lurk al een tijdje mee)
[ afbeelding ]
Hé dat ziet er simpel genoeg uit om ook te proberenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef foodlover het volgende:
[..]
Grappig, wil ik van de week gaan doen, toevallig gisteren nog filmpjes bekeken op YouTube en de site van http://uitdekeukenvanarden.blogspot.nl/ i.v.m. de broodjes.
Wauw ziet er goed uit. Begin alsjeblieft je eigen kookblogquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef minilot het volgende:
Welnee!![]()
Nou, nog eeeeeeeentje dan! Dan weer klaar voor vandaag.
Avondeten was een tikkie ouderwets en niet heel spannend, maar niettemin best lekker. Roulade van spinazie, basilicum, roomkaas en zalm:
[ afbeelding ]
#kookbloguitstelgedrag
Die heeft ze ook.......quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wauw ziet er goed uit. Begin alsjeblieft je eigen kookblog
Oh tof. Wist niet dat dat haar blog was johquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef Molleman het volgende:
[..]
Die heeft ze ook.......
http://mimes.nl/
Dat is toch de blog van Myraela?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef Molleman het volgende:
[..]
Die heeft ze ook.......
http://mimes.nl/
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:58 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat is toch de blog van Myraela?
Keek er al raar tegen aanquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:00 schreef Molleman het volgende:
Ooh fok, dacht dat ze een andere post quoteAchja, gratis reclame voor Myraela
Excuses
Minilot jouw posts en baksels zijn altijd zo leuk. Ik word altijd blij als ik jou in dit topic zie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:02 schreef minilot het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van Big Macs, maar ik krijg dit toch echt niet uit mijn hoofd totdat ik er zelf ook eentje gemaakt heb!![]()
Verder, vanmiddag gebakken:
Bitterzoete zandkoekjes, dankzij groene thee en witte chocolade![]()
[ afbeelding ]
Recept in het baktopic!
Yum! Ik kocht vroeger van die zonnatura zakjes met gedroogde appel voor 60 cent, en daar zaten dan drie chips in of zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde zo graag weer een keer iets maken thuis, maar moet van mezelf even een beetje op dieet. Dus daarom maar deze heerlijke appelchips gemaakt.Gewoon gedroogde appel eigenlijk, met een beetje kaneel. Maar na 3 uur in de oven heerlijk krokant en zoet en nom.
[ link | afbeelding ]
Dank! Ik word zelf vooral altijd blij van het opeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Minilot jouw posts en baksels zijn altijd zo leuk. Ik word altijd blij als ik jou in dit topic zie.
Klinkt goed! Heb je ook een grotere foto?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:19 schreef Tartinette het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ben ik op deze moment aan het eten!
Oh god, dit moet ik hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef minilot het volgende:
Voor het eerst eens iets gemaakt dat ondergedompeld moest worden in gesmolten chocolade. Wat een gedoe! Nog een beetje oefenen hoor...
Pindatruffels (pindakaas, poedersuiker, vanille, koffiemelk) met witte chocolade
[ afbeelding ]
[..]
Dank! Ik word zelf vooral altijd blij van het opeten.
Nee. Uitstel/afstelkwestie, áls ik een foodblog start wil ik dat het een toffe wordt, en ik weet nog niet zo wat voor stijl ik wil, qua layout en type blogposts. Vandaar dat ik hier het topic steeds volspam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Tartinette het volgende:
ohhhh die pindatruffels .... !!! Heb jij ook 'n site minilot ?
Beetje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Groei jij niet dicht, minilotZoveel lekkers als jij maakt...
Ok!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:14 schreef Tartinette het volgende:
Receptje dan van de pindatruffels minilot!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |