quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:34 schreef minilot het volgende:
Laat toetje gehad vanavond: Eton Mess met aardbeien-nu-het-nog-net-kan, rozenmeringue, amandelroom en wat amandelschaafsel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:45 schreef minilot het volgende:
Retro ochtendsnack: druiven in geitenkaas en pistache![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:45 schreef minilot het volgende:
Retro ochtendsnack: druiven in geitenkaas en pistache![]()
[ afbeelding ]
Amandelroom = slagroom met amandellikeur/aroma of maak je dat heel anders?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:34 schreef minilot het volgende:
Laat toetje gehad vanavond: Eton Mess met aardbeien-nu-het-nog-net-kan, rozenmeringue, amandelroom en wat amandelschaafsel![]()
[ afbeelding ]
Met een paar druppels amandelextract. Deze was toevallig zelfgemaakt (dit recept maar dan ook echt van bittere amandelen), maar je kunt amandelextract ook gewoon in flesjes kopen - bijvoorbeeld bij Dille & Kamille.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef Sts het volgende:
[..]
Amandelroom = slagroom met amandellikeur/aroma of maak je dat heel anders?
Ziet er lekker uit zeg
Dat ziet er een frisse zomerhap uit!quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef RobinOok het volgende:
Witlof, granny smith en druifjes in een dressing van griekes yoghurt, mayo, honing, peper en zout met gegrillde kip. Dat aten we gisteren en ik zou het nu wel weer lusten wegens lekker! :-)
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:08 schreef RobinOok het volgende:
Robbert Kranenburg krijgt een rolberoerte, Minilot! Ik denk van elk element op dat bord.![]()
Och, die van mij presteert het om telkens aubergines en courgettes door elkaar te halen.quote:Hmmmm, dat bleek dus een mango![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 05-08-2013 12:18:37 ]Let me see you stripped down to the bone
Ik vind het zo knap dat jij zelfs een iets simpels als een stapel pannenkoeken er kan laten uitzien als een culinair hoogstandje! Kan ik een keer komen eten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:20 schreef minilot het volgende:
Ennnn een nieuwe week is weer van start gegaan!![]()
Nog geen idee wat ik allemaal ga koken (ik moet toch echt weer eens van die weekmenu's gaan overwegen..) maar de dag begon in elk geval goed met ricotta/vanille-pannekoekjes, met ahornsiroop, druiven en goudbessen.![]()
[ afbeelding ]
Briljant iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 02:11 schreef minilot het volgende:
Mbt mangopudding, ik hou van mango, dus dit wil ik ook wel maken.![]()
Al vrees ik dat ik daarvoor toch wel echt op zoek zal gaan naar de 'spartelende goudvis'-vormpjes die Robin in de bijbehorende blogpost noemt, want...
...
Dank, maar het loopt wel los hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:38 schreef PM-girl het volgende:
Wow minilot, ik lurk sinds kort mee in dit topic en ben onder de indruk van wat je maakt! En zo vaak van die lekkere dingen, als ik eens per week tot een kook-bakuitdaging kom is het veel...
Wit bord/witte achtergrond, lollige garnering, klaar is kees. Kind kan de was doen restaurantje spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat jij zelfs een iets simpels als een stapel pannenkoeken er kan laten uitzien als een culinair hoogstandje!
Kaas op het onderste broodjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte vandaag Big macs volgens dit recept. Ik maakte de broodjes zelf volgens een recept dat ik hier eerder ben tegen gekomen (ik lurk al een tijdje mee)
[ afbeelding ]
Zit er ook op! Alleen wilde ik extra kaas, dat kan gelukkig als je het zelf maaktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kaas op het onderste broodje
Maar oooh ik krijg honger hiervan
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank, maar het loopt wel los hoor.Ik heb het op dit moment ook vrij druk maak de laatste tijd zelden iets met een heel lange bereidingstijd of lastige technieken. Wat ik hier zoal post is doorgaans sneller klaar dan, laten we zeggen, aardappelen, groenten + vlees.
[..]
Wit bord/witte achtergrond, lollige garnering, klaar is kees. Kind kan de was doen restaurantje spelen.
Voor alle mc medewerkers of ex mc medewerkers. Een klassieke foutquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kaas op het onderste broodje
Maar oooh ik krijg honger hiervan
Extra kaas is goed. Vind dat ene stomme plakje ook te weinig bij een Big Mac. Daarom de QPquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat kaas op zoals het hoorde, ik heb er nog extra kaas bij gedaan omdat lekker.
Die ik overigens ook onder de bovenste burger had kunnen leggen, maar daar kwam ik te laat achter
Grappig, wil ik van de week gaan doen, toevallig gisteren nog filmpjes bekeken op YouTube en de site van http://uitdekeukenvanarden.blogspot.nl/ i.v.m. de broodjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte vandaag Big macs volgens dit recept. Ik maakte de broodjes zelf volgens een recept dat ik hier eerder ben tegen gekomen (ik lurk al een tijdje mee)
[ afbeelding ]
Hé dat ziet er simpel genoeg uit om ook te proberenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef foodlover het volgende:
[..]
Grappig, wil ik van de week gaan doen, toevallig gisteren nog filmpjes bekeken op YouTube en de site van http://uitdekeukenvanarden.blogspot.nl/ i.v.m. de broodjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |