Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
Dit moet er met Thieme gebeuren
[ afbeelding ]
Want een stukje vlees zal nooit in haar mond verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met spoilersquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[Afbeelding]
Die ene die iedereen bijt ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joanna is altijd boos.
Ik weet nog wel een voetballer waar ze wel bij zou passen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ [url=Bah]afbeelding[/url] ]
Morgen ook hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef Travel. het volgende:
Jullie blijven alleen vandaag he, te druk hiero
Nee, nog niet. Ze zit alleen stuurs voor zich uit te kijken.quote:
ga iemand anders vervelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Grindtegelkop Strootman.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
Joanna is altijd boos.
Jullie zijn een uitstervend ras, sorry.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Buma is zetels aan het hosselen vanavond.
Ja? Wie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joanna is altijd boos.
Gebeurt meer bij Thiemequote:
Ze gaat Tanja Neijmeijer achterna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat Joanna meer van de donkere medemens is.
net zo negeren zoals Joanna genegeerd wordtquote:
Ik mis de kooi.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Joanna zit voor straf in een hoek met een strakke broek aan.
Ze wordt wel lekker genegeerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Joanna zit voor straf in een hoek met een strakke broek aan.
Nee, die heeft zelf een boottocht gemaakt met Joanna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
Pauw heeft zeker lekker vanaf het dak van zijn boot gekeken vandaag.
Hij probeert vandaag 'makkelijk' te scoren met zijn one-liners.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het begint steeds vaker op een act te lijken.
Ben het niet met haar eens (zie mij UI), maar iedereen mag in een rechtstaat laten weten wat hij of zij van het Koningshuis vindt. Ik blijf het jammer vinden dat je alleen in een stil hoekje je mening mag laten horen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Mocht daar niet (en elders wel) en dat wist ze
Van een vrouwenhoofd onder klodders yoghurt.quote:
Wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu Claudia toch aan het woord is zal ik wel een ander verhaaltje vertellen.
Vandaag goot ik dus pannen af in de gootsteen. Bleek de stop er nog in te zitten, maar omdat het kokend water was kon ik het niet weglaten stromen. Ik had dus mijn gootsteen onbruikbaar gemaakt terwijl ik het wel nodig had.
Pittige kapsels al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Die republikeinen zijn rap aan het radicaliseren.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Van een vrouwenhoofd onder klodders yoghurt.
Je hoeft het niet te verpesten voor de rest, en er was wel degelijk plek voor...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben het niet met haar eens (zie mij UI), maar iedereen mag in een rechtstaat laten weten wat hij of zij van het Koningshuis vindt. Ik blijf het jammer vinden dat je alleen in een stil hoekje je mening mag laten horen.
Ach, ze is toch uitgenodigd.quote:
quote:
Waarom krijgen dit soort nobody's een podium?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze achterlijke humorloze aandachtsgeile trut.
Die er overigens prima uit ziet.
Nog gecondoleerd met je portemonnee.quote:
Geen idee. Snap er niks van. Ze heeft een bord omhoog gehouden, het is wat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort nobody's een podium?
Idd waar kwamen die beelden danvandaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bordje had je wel omhoog kut.
Martin Luther King was ook al zo'n vieze provocateur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Royal sadness en ik verdenk Joanna van opzet.
Haar mening is me nog steeds niet duidelijk, en dat is knap na zoveel zendtijdquote:
Pyonyang verwelkomt haar met open armen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
Och, een ander geluid moet inderdaad kunnen.
Maar Noord-Korea roepen, dan moeten we zo iemand met veel liefde een vliegticket aanbieden om die kant op te gaan.
Toen stonden er dus al 5+ agenten om haar heenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd waar kwamen die beelden danvandaan.
Zou het?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Royal sadness en ik verdenk Joanna van opzet.
Dat soort dingen roepen, dan ben je gewoon debiel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Pyonyang verwelkomt haar met open armen.
Iedereen.quote:
Behoorlijk, ondanks dat ze republikein isquote:
Ze liegt sowieso. Werd al gefilmd voor ze goed en wel in de stad was zowatquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bordje had je wel omhoog kut.
Niemand in republieken wil een monarchie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
Als we een republiek waren dan had ze voor een monarchie gepleit.
Wat sowieso bizar is. Demonstreren op een toegewezen plek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja, ze had ook bij die 60/70 andere demonstranten kunnen gaan staan op die ene gebruikte plek van de 6 toegewezen plekken, maar dan had ze hier nooit gezeten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Republikeinen
Noem ze maar gerust het vuilnis van de samenleving.
Hahaha ze volgen me.quote:
Exact. Ze wou gewoon verwijderd wordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja, ze had ook bij die 60/70 andere demonstranten kunnen gaan staan op die ene gebruikte plek van de 6 toegewezen plekken, maar dan had ze hier nooit gezeten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef Bastiefcg het volgende:
hier hebben we in eindhoven een mooi woord voor. Aandachtshoer
Geld ook in Amsterdam.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef Bastiefcg het volgende:
hier hebben we in eindhoven een mooi woord voor. Aandachtshoer
Ze WOU verwijderd worden,quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Joanna heeft op zich wel een punt...alleen in politiestaten vindt dit soort praktijken plaats.
AIVDquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie financiert die Joanna en die aanhang toch?
Het mooiste is nog dat ze de komende 30 jaar geen demonstratie zullen organiseren.quote:
Shellquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jij en ik. Helaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iedereen.quote:
Wie financiert die monarchisten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Cubewood. het volgende:
Beetje een dom mens, maar het is belachenlijk dat je niet met een bordje mag staan in Nederland.
Is bij lange na niet gehaaldquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Travel. het volgende:
Ik vind alleen Pauw en Witteman normaal. Toch twee mensen uit de hele studio
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze heeft het trouwens ver geschopt in de samenleving aangezien ze een eigen wikipediapagina heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joanna_van_der_Hoek
Paul is discreet ondeugendquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Pauw met zijn seksboot, en Paul die al een tijdje aan het dementeren is
Ik maak binnekort ook een Wiki aan over jou.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze heeft het trouwens ver geschopt in de samenleving aangezien ze een eigen wikipediapagina heeft.
Nou oke niemand dan, maar Claudiaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Pauw met zijn seksboot, en Paul die al een tijdje aan het dementeren is
Ik offer me gratis opquote:
Hij heeft volgens mij nog nooit iets gezegd waar ik het mee eens benquote:
Keiharde Naaktfoto's?quote:
Ze hadden haar ook gewoon moeten laten staan. Had geen haan naar gekraaid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Cubewood. het volgende:
Beetje een dom mens, maar het is belachenlijk dat je niet met een bordje mag staan in Nederland.
Ik weet niet of dat nou een pre is, iedere gladiool kan zo'n pagina maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wanneer komt van Rossem in actie? Maak ze af.
QFTquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze hadden haar ook gewoon moeten laten staan. Had geen haan naar gekraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |