Je hoeft het niet te verpesten voor de rest, en er was wel degelijk plek voor...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben het niet met haar eens (zie mij UI), maar iedereen mag in een rechtstaat laten weten wat hij of zij van het Koningshuis vindt. Ik blijf het jammer vinden dat je alleen in een stil hoekje je mening mag laten horen.
Ach, ze is toch uitgenodigd.quote:
quote:
Waarom krijgen dit soort nobody's een podium?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze achterlijke humorloze aandachtsgeile trut.
Die er overigens prima uit ziet.
Nog gecondoleerd met je portemonnee.quote:
Geen idee. Snap er niks van. Ze heeft een bord omhoog gehouden, het is wat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort nobody's een podium?
Idd waar kwamen die beelden danvandaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bordje had je wel omhoog kut.
Martin Luther King was ook al zo'n vieze provocateur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Royal sadness en ik verdenk Joanna van opzet.
Haar mening is me nog steeds niet duidelijk, en dat is knap na zoveel zendtijdquote:
Pyonyang verwelkomt haar met open armen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
Och, een ander geluid moet inderdaad kunnen.
Maar Noord-Korea roepen, dan moeten we zo iemand met veel liefde een vliegticket aanbieden om die kant op te gaan.
Toen stonden er dus al 5+ agenten om haar heenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd waar kwamen die beelden danvandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |