Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
Dit moet er met Thieme gebeuren
[ afbeelding ]
Want een stukje vlees zal nooit in haar mond verdwijnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met spoilersquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[Afbeelding]
Die ene die iedereen bijt ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joanna is altijd boos.
Ik weet nog wel een voetballer waar ze wel bij zou passen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ [url=Bah]afbeelding[/url] ]
Morgen ook hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef Travel. het volgende:
Jullie blijven alleen vandaag he, te druk hiero
Nee, nog niet. Ze zit alleen stuurs voor zich uit te kijken.quote:
ga iemand anders vervelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Grindtegelkop Strootman.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
Joanna is altijd boos.
Jullie zijn een uitstervend ras, sorry.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Buma is zetels aan het hosselen vanavond.
Ja? Wie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joanna is altijd boos.
Gebeurt meer bij Thiemequote:
Ze gaat Tanja Neijmeijer achterna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat Joanna meer van de donkere medemens is.
net zo negeren zoals Joanna genegeerd wordtquote:
Ik mis de kooi.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Joanna zit voor straf in een hoek met een strakke broek aan.
Ze wordt wel lekker genegeerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Joanna zit voor straf in een hoek met een strakke broek aan.
Nee, die heeft zelf een boottocht gemaakt met Joanna.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
Pauw heeft zeker lekker vanaf het dak van zijn boot gekeken vandaag.
Hij probeert vandaag 'makkelijk' te scoren met zijn one-liners.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het begint steeds vaker op een act te lijken.
Ben het niet met haar eens (zie mij UI), maar iedereen mag in een rechtstaat laten weten wat hij of zij van het Koningshuis vindt. Ik blijf het jammer vinden dat je alleen in een stil hoekje je mening mag laten horen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Mocht daar niet (en elders wel) en dat wist ze
Van een vrouwenhoofd onder klodders yoghurt.quote:
Wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu Claudia toch aan het woord is zal ik wel een ander verhaaltje vertellen.
Vandaag goot ik dus pannen af in de gootsteen. Bleek de stop er nog in te zitten, maar omdat het kokend water was kon ik het niet weglaten stromen. Ik had dus mijn gootsteen onbruikbaar gemaakt terwijl ik het wel nodig had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |