Nog gecondoleerd met je portemonnee.quote:
Geen idee. Snap er niks van. Ze heeft een bord omhoog gehouden, het is wat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort nobody's een podium?
Idd waar kwamen die beelden danvandaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bordje had je wel omhoog kut.
Martin Luther King was ook al zo'n vieze provocateur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Royal sadness en ik verdenk Joanna van opzet.
Haar mening is me nog steeds niet duidelijk, en dat is knap na zoveel zendtijdquote:
Pyonyang verwelkomt haar met open armen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
Och, een ander geluid moet inderdaad kunnen.
Maar Noord-Korea roepen, dan moeten we zo iemand met veel liefde een vliegticket aanbieden om die kant op te gaan.
Toen stonden er dus al 5+ agenten om haar heenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd waar kwamen die beelden danvandaan.
Zou het?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Royal sadness en ik verdenk Joanna van opzet.
Dat soort dingen roepen, dan ben je gewoon debiel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Pyonyang verwelkomt haar met open armen.
Iedereen.quote:
Behoorlijk, ondanks dat ze republikein isquote:
Ze liegt sowieso. Werd al gefilmd voor ze goed en wel in de stad was zowatquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bordje had je wel omhoog kut.
Niemand in republieken wil een monarchie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
Als we een republiek waren dan had ze voor een monarchie gepleit.
Wat sowieso bizar is. Demonstreren op een toegewezen plek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja, ze had ook bij die 60/70 andere demonstranten kunnen gaan staan op die ene gebruikte plek van de 6 toegewezen plekken, maar dan had ze hier nooit gezeten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Republikeinen
Noem ze maar gerust het vuilnis van de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |