Ik herkende het.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks, ik citeer gewoon even soepeltjes SBS6 probleemwijken
Vergeet Claudia de Breij niet. Ze moest alweer gniffelen in de vooraankondiging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip straks Pauw & Witteman.
Weer een college van Maarten van Rossem, Joanne de staker wordt belachelijk gemaakt
Oh, daar schoot ik even tekort in mijn SBS6 kennis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks, ik citeer gewoon even soepeltjes SBS6 probleemwijken
Ouwe slet dat ze is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Claudia de Breij niet. Ze moest alweer gniffelen in de vooraankondiging.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, daar schoot ik even tekort in mijn SBS6 kennis.
Heb dat vrouwtje een keer gezien in de studio toen m'n zus twee voor twaalf deed, cellulitis gek, niet te zuinig. Je kunt echt soep vreten uit die puttenquote:
Ze lult gewoon vrij slap atmquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar gaat het over. Is ze boos om de nertzenmantel van Willem IV?
TV / [Pauw & Witteman #297] Joanna...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan Marianne Thieme.
Ze heeft ooit op een post van mij gereageerd, sindsdien kan ze niets meer fout doen wat mij betreftquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan Marianne Thieme.
Zodra je gewend aan zijn stem bent is het wel een prima man ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind die Sybrand van Haersma Buma best een coole gast. Hij heeft z'n uistraling niet perse mee, maar na een paar interviews en programma's met/over hem gezien te hebben ben ik wel om.
Het is een beetje een sulletje, maar wel een ontzettend intelligente ventquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind die Sybrand van Haersma Buma best een coole gast. Hij heeft z'n uistraling niet perse mee, maar na een paar interviews en programma's met/over hem gezien te hebben ben ik wel om.
Hij zegt ook zelden domme dingen. Vind 'm wel oprecht ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is een beetje een sulletje, maar wel een ontzettend intelligente vent
Ik heb Brinkman een keer laten reageren op mijn post.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze heeft ooit op een post van mij gereageerd, sindsdien kan ze niets meer fout doen wat mij betreft
Dat was echt een dwaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Brinkman een keer laten reageren op mijn post.
Toch ben ik nog steeds verliefd op Rutte, ooit een verjaardagskaart van 'm gehad toen ie nog staatssecretaris wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zegt ook zelden domme dingen. Vind 'm wel oprecht ook.
Nouja... hij is wel mede verantwoordelijk voor het CDA bestuur, en die hebben toch wel extreme blunders begaan de afgelopen jaren. Vooral de studentenbeurs was ernstigquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zegt ook zelden domme dingen. Vind 'm wel oprecht ook.
Hoe bereken je zoiets?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Harry Vermegen schijnt hoge kijkcijfers te scoren onder allochtonen.
Hij heeft geen vriendin dus wie weet is de interesse wederzijds.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch ben ik nog steeds verliefd op Rutte, ooit een verjaardagskaart van 'm gehad toen ie nog staatssecretaris was
Geen idee heb ook maar een bericht gelezen.quote:
Hi ja nog steeds ziek,quote:
Ja, gisteravond. Vandaag niet, lekker rustig dagje gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hi ja nog steeds ziek,
Jij wel feest gevierd ?
Ik heb morgen ook weer college.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga plat, morgen vroeg op
Ik wil ook vakantie
google op joanna pauw en wittemanquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
verdomme man wie is joanna waar iedereen het over heeft in dat topic
Je bent ook zo een brave borst, hè.quote:
Zij is een republikein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
verdomme man wie is joanna waar iedereen het over heeft in dat topic
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent ook zo een brave borst, hè.
[..]
Zij is een republikein.
Dat P&W topic is helemaal niet leuk, leugenaar. Er wordt zelfs niet gehapt op mijn Martin Luther King bash.quote:
Die horen thuis in BNW.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vanmiddag. Wat is je probleem met Joanna?quote:
Dan is jouw definitie van leuk heel anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat P&W topic is helemaal niet leuk, leugenaar. Er wordt zelfs niet gehapt op mijn Martin Luther King bash.
Ik kan gewoon altijd prima slapen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent ook zo een brave borst, hè.
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.
Ik bedoel inderdaad bnw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Die horen thuis in BNW.
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vanmiddag. Wat is je probleem met Joanna?
Wat een zure kut..quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van leuk heel anders.
Joanna heeft een eigen wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joanna_van_der_Hoek
Wat een rare user ben je gewordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor het Journaal.
Overigens, Dortmund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |