quote:
Wat denk je wat dat isquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:12 schreef wdn het volgende:
[..]
ze is niet opgepakt.
ze is gevraagd om mee te gaan.
Nou vraag hem op date, misschien ziet hij je wel zitten, en kan je ook onder de tafel vandaan kruipen.quote:
Die beesten zijn al tientallen jaren dood, moet ze nu niet over zeurenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had ze een tijdje terug ap
Nee. Er was aangkondigd dat er niet gescandeerd mocht worden + er waren speciale plekken ingeruimd voor mensen die wilden protesterenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef Deckard het volgende:
[..]
Onzin, er werden mensen opgepakt zonder enige reden.
Hier?quote:
En ze zij 'ja' natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:12 schreef wdn het volgende:
[..]
ze is niet opgepakt.
ze is gevraagd om mee te gaan.
iets andersquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Nou vraag hem op date, misschien ziet hij je wel zitten, en kan je ook onder de tafel vandaag kruipen.
Dat zat hij nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
Ik vond het wel mooi dat Geertje pal voor de koningin zat
Je snapt zelf dat dat ook belachelijk is. Daarbij mocht je gewoon protesteren op de dam.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er was aangkondigd dat er niet gescandeerd mocht worden + er waren speciale plekken ingeruimd voor mensen die wilden protesteren
Het mooie is dat ze dezelfde eed allang afgelegd hebben in het beginquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Thieme, als je geen eed aflegt, ga dan ook niet in die kerk zitten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De uitleg van Thieme vind ik maar vaag.
Ik vind Buma een prima kerel, alleen jammer dat hij van een Christelijke partij isquote:
Die had ie vroeger ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Buma heb ik altijd het idee dat er een bril op zijn snuffert mist
Ik irriteer me nu al aan die Thieme. Die heeft echt een dikke braadworst nodig,quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Buma heb ik altijd het idee dat er een bril op zijn snuffert mist
Dan kan het ook ceremoniëel zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een gewoon een leuke show...heb me vandaag kostelijk vermaakt.
Al denk ik wel dat 'onze' Joanna zo sluw genoeg was om zich zo te profileren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Deckard het volgende:
Je snapt zelf dat dat ook belachelijk is. Daarbij mocht je gewoon protesteren op de dam.
Ik doe me graag jeugdig voorquote:
Waarom zou je de eed aan iets zinloos doen. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef allerdings het volgende:
thiemen is weer ff triest aan het doen.bah.. smijt haar gewoon in de bak. omdat ze de wet heeft overtreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |