Hier?quote:
En ze zij 'ja' natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:12 schreef wdn het volgende:
[..]
ze is niet opgepakt.
ze is gevraagd om mee te gaan.
iets andersquote:
hahahahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Nou vraag hem op date, misschien ziet hij je wel zitten, en kan je ook onder de tafel vandaag kruipen.
Dat zat hij nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
Ik vond het wel mooi dat Geertje pal voor de koningin zat
Je snapt zelf dat dat ook belachelijk is. Daarbij mocht je gewoon protesteren op de dam.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Er was aangkondigd dat er niet gescandeerd mocht worden + er waren speciale plekken ingeruimd voor mensen die wilden protesteren
Het mooie is dat ze dezelfde eed allang afgelegd hebben in het beginquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Thieme, als je geen eed aflegt, ga dan ook niet in die kerk zitten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De uitleg van Thieme vind ik maar vaag.
Ik vind Buma een prima kerel, alleen jammer dat hij van een Christelijke partij isquote:
Die had ie vroeger ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Buma heb ik altijd het idee dat er een bril op zijn snuffert mist
Ik irriteer me nu al aan die Thieme. Die heeft echt een dikke braadworst nodig,quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Buma heb ik altijd het idee dat er een bril op zijn snuffert mist
Dan kan het ook ceremoniëel zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een gewoon een leuke show...heb me vandaag kostelijk vermaakt.
Al denk ik wel dat 'onze' Joanna zo sluw genoeg was om zich zo te profileren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef Deckard het volgende:
Je snapt zelf dat dat ook belachelijk is. Daarbij mocht je gewoon protesteren op de dam.
Ik doe me graag jeugdig voorquote:
Waarom zou je de eed aan iets zinloos doen. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:14 schreef allerdings het volgende:
thiemen is weer ff triest aan het doen.bah.. smijt haar gewoon in de bak. omdat ze de wet heeft overtreden.
Omdat je de eed van de koning beantwoordt. Gewoon een stukje respect.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarom zou je de eed aan iets zinloos doen. Wat een onzin.
Ze moeten je oppakken en in de boeien slaan voor je belachelijke mening.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
Trutje staat gewoon te demonstreren tussen de meute, mensen die willen genieten van het hele gebeuren.
Trutje wordt dus (bewust) opgepakt en later weer vrijgelaten met excuses.
Goed gedaan politie.
Je moet toch wat voor publiciteit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
Wat een zuur wijf zeg. Blijf dan lekker thuis.
Ze stond gewoon expres te provocerenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
Trutje staat gewoon te demonstreren tussen de meute, mensen die willen genieten van het hele gebeuren.
Trutje wordt dus (bewust) opgepakt en later weer vrijgelaten met excuses.
Goed gedaan politie.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef DaMook het volgende:
Thieme ziet er wel goed uit, maar ze moet wel d'r mond houden
.
Blijkbaar wel ja...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je moet toch wat voor publiciteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |