quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Joanne gaat straks in het rond ruften, ik voel het.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Joanne gaat straks in het rond schieten, ik voel het.
Van 14:00 uur tot nu voor de tv gezetenquote:
Moet je nu niet kijken als je vandaag een geslaagde dag voor Nederland vond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt niets van Joanna meegekregen, dus weet niet wie ze is enzo, maar ben benieuwd.
Ja, in de praktijk is Nederland ook zeer democratisch. Het gaat erom dat het dat in de theorie (de grondwet) niet is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:07 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Het meest democratische land is een monarchie, dus monarchie en democratie kunnen uitstekend samengaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Democratie-index
Misschien gaat ze dan wel streaken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef wdn het volgende:
Stel he ze negeren die Joanna de hele uitzending.
Zou ze dan kwaad worden?
Ze keek bij het begin al kwaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef wdn het volgende:
Zou ze dan kwaad worden?
Joanna is kwaad geboren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef wdn het volgende:
Zou ze dan kwaad worden?
Ik maak gebruik van jouw slechte gevoel voor de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een voetballer.
Ik bedoelde uiteraard Buma, bijdehandje.
Onzin, waren 6 plekken voor ingeruimdquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef Deckard het volgende:
Dat oppakken laat precies dat het land gevaarlijke vormen begint te krijgen. Een andere mening word niet meer getolereerd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien gaat ze dan wel streaken.
Juist welquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je nu niet kijken als je vandaag een geslaagde dag voor Nederland vond.
Is ze alquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef wdn het volgende:
Zou ze dan kwaad worden?
Vanaf 9.30 maar ik heb wel wat in huis gedaan...shit nog steeds de was niet uit de machine gehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van 14:00 uur tot nu voor de tv gezeten.
Ik denk dat ze met onweer en zure regen gaat smijten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef wdn het volgende:
Zou ze dan kwaad worden?
Onzin, er werden mensen opgepakt zonder enige reden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin, waren 6 plekken voor ingeruimd
Dat blijft het sowiesoquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je nu niet kijken als je vandaag een geslaagde dag voor Nederland vond.
Een vergissing in de naam heeft niks met de Nederlandse taal te maken. Draak.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van jouw slechte gevoel voor de Nederlandse taal.
Idd stom, die Joanna zet zichzelf al genoeg buitenspel. Aan overijverige popo´s heb ik zelf ook een broertje dood.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef Deckard het volgende:
Dat oppakken laat precies dat het land gevaarlijke vormen begint te krijgen. Een andere mening word niet meer getolereerd.
Jouw geheugen dan, of je onoplettendheid. Jij je zin, vissenkom.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een vergissing in de naam heeft niks met de Nederlandse taal te maken. Draak.
ze is niet opgepakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef Deckard het volgende:
[..]
Onzin, er werden mensen opgepakt zonder enige reden.
Ik heb op de bank gehangenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Vanaf 9.30 maar ik heb wel wat in huis gedaan...shit nog steeds de was niet uit de machine gehaald.
had ze een tijdje terug apquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Thieme heeft wsl ook wel een mening over de mantel van WA.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, eigenlijk moeten we niet met Joanna spotten. Chronisch ongesteld zijn is een serieuze aandoening
Haha.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van jouw slechte gevoel voor de Nederlandse taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |