Ik heb morgen ook weer college.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga plat, morgen vroeg op
Ik wil ook vakantie
google op joanna pauw en wittemanquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
verdomme man wie is joanna waar iedereen het over heeft in dat topic
Je bent ook zo een brave borst, hè.quote:
Zij is een republikein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
verdomme man wie is joanna waar iedereen het over heeft in dat topic
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent ook zo een brave borst, hè.
[..]
Zij is een republikein.
Dat P&W topic is helemaal niet leuk, leugenaar. Er wordt zelfs niet gehapt op mijn Martin Luther King bash.quote:
Die horen thuis in BNW.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vanmiddag. Wat is je probleem met Joanna?quote:
Dan is jouw definitie van leuk heel anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat P&W topic is helemaal niet leuk, leugenaar. Er wordt zelfs niet gehapt op mijn Martin Luther King bash.
Ik kan gewoon altijd prima slapen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent ook zo een brave borst, hè.
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.
Ik bedoel inderdaad bnw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Die horen thuis in BNW.
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vanmiddag. Wat is je probleem met Joanna?
Wat een zure kut..quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van leuk heel anders.
Joanna heeft een eigen wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joanna_van_der_Hoek
Wat een rare user ben je gewordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor het Journaal.
Overigens, Dortmund
Zijn Feyenoordvriendjes nadoen, wat hij overigens vaker doetquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet dat kinderachtige "einde bericht" 50x per dag voorstellen?
Hallo kleinekonijn, ik zou liegen als ik zou zeggen ik jou ook dus zeg ik dat niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TYROOOOON!!!!!!!!! Ik heb je gemist vriend
Het is dat je post dusdanig raar in elkaar zit dat ik weet dat je liegt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo kleinekonijn, ik zou liegen als ik zou zeggen ik jou ook dus zeg ik dat niet.
Psv is toch wel een flinke obsessie voor vele hier.quote:
Valt wel mee. Kwam het gewoon net tegenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv is toch wel een flinke obsessie voor vele hier.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Doublepain het volgende:
Doet nog steeds pijn de uitschakeling van Madrid
iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 5 minuten gezien. Maar ik vind wel minder leuk dat een geheel Duitse finale isquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Doublepain het volgende:
Doet nog steeds pijn de uitschakeling van Madrid
Valt me ook opquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Triest.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang Barça ook faalt maakt het misschien minder erg
Wie is er fan dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ineens voor Duitse clubs zijn is triest, 2 maanden geleden riep niemand Bayern of Dortmund..
halloquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ineens voor Duitse clubs zijn is triest, 2 maanden geleden riep niemand Bayern of Dortmund..
Het doet nog pijn bij hun, de Feyenoorders vooral, sinds 99 geen landstitel en 10-0 natuurlijk, was wel blij dat PSV het bij de 5 ging houden, record moet natuurlijk tegen Feyenoord blijven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze stiekem vroeger ook allemaal supporter geweest in onze succesjaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |