Zijn Feyenoordvriendjes nadoen, wat hij overigens vaker doetquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet dat kinderachtige "einde bericht" 50x per dag voorstellen?
Hallo kleinekonijn, ik zou liegen als ik zou zeggen ik jou ook dus zeg ik dat niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TYROOOOON!!!!!!!!! Ik heb je gemist vriend
Het is dat je post dusdanig raar in elkaar zit dat ik weet dat je liegt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo kleinekonijn, ik zou liegen als ik zou zeggen ik jou ook dus zeg ik dat niet.
Psv is toch wel een flinke obsessie voor vele hier.quote:
Valt wel mee. Kwam het gewoon net tegenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv is toch wel een flinke obsessie voor vele hier.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Doublepain het volgende:
Doet nog steeds pijn de uitschakeling van Madrid
iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 5 minuten gezien. Maar ik vind wel minder leuk dat een geheel Duitse finale isquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Doublepain het volgende:
Doet nog steeds pijn de uitschakeling van Madrid
Valt me ook opquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Triest.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang Barça ook faalt maakt het misschien minder erg
Wie is er fan dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ineens voor Duitse clubs zijn is triest, 2 maanden geleden riep niemand Bayern of Dortmund..
halloquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ineens voor Duitse clubs zijn is triest, 2 maanden geleden riep niemand Bayern of Dortmund..
Het doet nog pijn bij hun, de Feyenoorders vooral, sinds 99 geen landstitel en 10-0 natuurlijk, was wel blij dat PSV het bij de 5 ging houden, record moet natuurlijk tegen Feyenoord blijven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze stiekem vroeger ook allemaal supporter geweest in onze succesjaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |