Ik heb morgen ook weer college.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:25 schreef Saind het volgende:
Ik ga plat, morgen vroeg op
Ik wil ook vakantie
google op joanna pauw en wittemanquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
verdomme man wie is joanna waar iedereen het over heeft in dat topic
Je bent ook zo een brave borst, hè.quote:
Zij is een republikein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
verdomme man wie is joanna waar iedereen het over heeft in dat topic
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent ook zo een brave borst, hè.
[..]
Zij is een republikein.
Dat P&W topic is helemaal niet leuk, leugenaar. Er wordt zelfs niet gehapt op mijn Martin Luther King bash.quote:
Die horen thuis in BNW.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vanmiddag. Wat is je probleem met Joanna?quote:
Dan is jouw definitie van leuk heel anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat P&W topic is helemaal niet leuk, leugenaar. Er wordt zelfs niet gehapt op mijn Martin Luther King bash.
Ik kan gewoon altijd prima slapen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent ook zo een brave borst, hè.
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Joanna van der Hoek, ze wil alleen nergens haar achternaam geven. En de mensen van NWS hebben toegezegd dat het een AIVD infiltrant is.
Ik bedoel inderdaad bnw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Die horen thuis in BNW.
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag van vanmiddag. Wat is je probleem met Joanna?
Wat een zure kut..quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van leuk heel anders.
Joanna heeft een eigen wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joanna_van_der_Hoek
Wat een rare user ben je gewordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor het Journaal.
Overigens, Dortmund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |