Mooi, dan kijk ik Sport 1quote:
Van Lambiek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
pijn aan mijn ogen door die kale knikker
Van zijn jasje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, dan kijk ik Sport 1
[..]
Van Lambiek?
Hij kijkt maar op een klein schermpje, daar verbaas ik me altijd over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net livebeelden in de hok van Sierd, heb je helaas gemist
Ja, maar ik denk dat een groot scherm slecht voor je ogen is.. Hij zit al een donker hokjequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kijkt maar op een klein schermpje, daar verbaas ik me altijd over.
Zijn commentaar is in ieder geval veel leuker dan de NOS, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat een groot scherm slecht voor je ogen is.. Hij zit al een donker hokje
Geen reet uitgevoerd en jij ouwe baas?quote:
Jep, die is helemaal loesoe gegaan als het goed is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen reet uitgevoerd en jij ouwe baas?
Ben trouwens benieuwd naar Tjacka z'n verhaal. Ging vandaag voor 't eerst pillen gebruiken toch?
wow rustigquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, die is helemaal loesoe gegaan als het goed is.
Heb de hele dag door de stad gelopen, beetje stelen beetje zuipen enzo.
Met de kater van gister erbij ondertussen helemaal naar de kanker
Wat heb je gestolen dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, die is helemaal loesoe gegaan als het goed is.
Heb de hele dag door de stad gelopen, beetje stelen beetje zuipen enzo.
Met de kater van gister erbij ondertussen helemaal naar de kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |