Heb je het koningslied al uit je hoofd geleerd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ahoy begint al lekker vol te stromen. Gelukkig sta ik hoog.
Ik hoop op karaoke schermen. Anders gaat het playbacken worden. Ik ken enkel het rapgedeelte.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je het koningslied al uit je hoofd geleerd?
Je moet de Waarheid niet negeren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig wel heel vaak met die van HMF.
Maar dat zal wel toeval zijn.
Story of your life.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dat feel dat je geen scheet durft te laten omdat je bang bent dat je je broek vol schijt
Het verschil gaat hooguit 1 goal in het voordeel van Madrid worden en Lewandowski gaat scoren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]Ik zie Madrid nog wel doorgaan. Zeg het maar mannen.
Nee, vandaar m'n opmerking.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet de Waarheid niet negeren.
Wat een baas is het, hè. Hij wordt binnenkort miljonair, de eindbaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet de Waarheid niet negeren.
Dat doet hij netjes idd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een baas is het, hè. Hij wordt binnenkort miljonair, de eindbaas.
M... maar...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik laat me niet provoceren door jou, vieze klootzak.
5-1quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het lastig om Real Madrid - Borussia Dortmund te voorspellen, vorige week was dat makkelijker.
niet eens over zn diktequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
Over 2 uur ga ik tegen Happel zeggen dat hij z'n quasi-lollige opmerkingen voor zich moet houden. Om er wellicht nog een denigrerende opmerking over Feyenoord bij te gooien.
Ik wist wel dat ik op je kon bouwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
Over 2 uur ga ik tegen Happel zeggen dat hij z'n quasi-lollige opmerkingen voor zich moet houden. Om er wellicht nog een denigrerende opmerking over Feyenoord bij te gooien.
Ik zeg alvast 'je moeder', indien ik die opmerking mis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
quote:Mensen belden het meest bij balkonscène
Mensen hebben dinsdagochtend tijdens de balkonscène het meest gebruikgemaakt van hun mobiele telefoon. Ze belden toen met anderen en zetten hun foto's op sociale media. KPN en Vodafone zagen op dat moment een piek in het dataverkeer. De netwerken konden de drukte aan en zijn niet uitgevallen. 'Het was wat drukker op de weg, dus er moest wat langzamer worden gereden, maar berichten kwamen wel aan', zo verwoordde een woordvoerder van KPN het.
T-Mobile zag juist een piek tijdens koninginnenacht, in de nacht van maandag op dinsdag. Er werd vier keer zo vaak gebeld als normaal en er werden drie keer zo veel sms'jes verstuurd. Het gebruik van mobiel internet lag toen 38 procent boven een doorsneenacht.
Bron: AD
Dat had ik vooraf gezien nooit kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een stukje interessante nieuwswaarde
[..]
rare zinquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik vooraf gezien nooit kunnen bedenken.
Er mist een essentieel stukje in je zin, nu loopt je zin niet lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wij wisten al dat jij dat nooit zou hebben kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar vind je die functie om artikelen hier te plakken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een stukje interessante nieuwswaarde
[..]
Thnx, aangepast.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er mist een essentieel stukje in je zin, nu loopt je zin niet lekker.
Aldus iemand die in nachtbagger post.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic is weer van een treurig niveau de laatste week.
http://arcee862.com/newsparser.phpquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar vind je die functie om artikelen hier te plakken?
Baas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://arcee862.com/newsparser.php
quote:Obama: Guantanamo toch sluiten
⤞Het moet worden geslotenâ¤, zei hij dinsdag over het kamp. De sluiting was al een verkiezingsbelofte van Obama tijdens de verkiezingen van 2008. Door politieke tegenstand in eigen land kwam hij die belofte niet na.
Guantanamo Bay is een gevangenis voor vermeende buitenlandse terroristen. Het kamp is zeer omstreden door de behandeling die de gevangenen krijgen en omdat ze vaak jarenlang vastzitten zonder proces. Een hongerstaking onder veel van de gedetineerden heeft onlangs opnieuw de aandacht op het kamp gevestigd.
Bron: Telegraaf
Testquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://arcee862.com/newsparser.php
quote:'Liefdessprookje tussen Balotelli en Fanny is voorbij'
Het liefdessprookje tussen Mario Balotelli en het Belgische model Fanny Neguesha is uit. Italiaanse media menen te weten dat de breuk tussen beiden sinds vorig weekend een feit is.
Het verklaart mogelijk de ophefmakende uitspraak die Balotelli gisteren de wereld instuurde. 'Als Real Madrid alsnog naar de finale in Wembley gaat, dan mag de hele ploeg naar bed met mijn Fanny', luidde het uitdagend in de Spaanse media.
'Mijn' Fanny zou op het moment van die belofte niet meer van toepassing geweest zijn voor Balotelli. Het enfant terrible van AC Milan zou volgens Italiaanse bronnen sinds vorig weekend weer single zijn. Nadat de 22-jarige Balotelli de voorbije week met enkele goede vrienden alléén het Milanese nachtleven onveilig maakte, zou hij Fanny definitief gedumpt hebben na het duel van vorige zondag tegen Catania.
'Met een meisje zoals Fanny kan ik oud worden', liet Balotelli een tijd geleden in een bevlogen bui in het Italiaanse tijdschrift Vanity Fair weten. 'Dankzij haar ben ik rustiger geworden.'
Bron: AD
Stijn wordt een steeds grotere baas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
Bazig hoor die functie voor die berichten.
Dat is een handige funtie, thanksquote:
Ja, bedankt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76519&type=1&theater
Dafuq...
Ik zag hier net langskomen dat er gespeeld wordt, dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Over 2 uur gaat Happel in deze SC vragen "Is er voetbal vandaag?"
Over 2 uur houd jij gewoon netjes zijn muil.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
Zeer smakelijke foto, al had je wel een disclaimer kunnen plaatsen. Straks zit DonRaja gezellig te Fokken waar zijn kinderen bij zijn, en worden ze verblijd met deze angstaanjagende fotoquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76519&type=1&theater
Dafuq...
zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef Happel het volgende:
Over 2 uur houd jij gewoon netjes zijn muil.
quote:John Ewbank: Het draait niet om mij
John Ewbank werd vandaag als held binnengehaald in Ahoy en zit vanavond zelf achter de piano voor de begeleiding van het koningslied. Nadat hij een Appeltje van Oranje had ontvangen gaf John zijn allereerste reactie rondom de ophef over de tekst van het onder meer door hem gecomponeerde nummer.
"Ja, ik ben er morgen. Ik ga niet iedereen daar in de kou laten staan," liet de geplaagde componist maandag al weten aan De Telegraaf.
John trok zijn officiële Koningslied vorige week zaterdag terug na een storm van kritiek, maar het lied wordt vanavond alsnog ten gehore gebracht op 30 april.
Bron: Telegraaf
Ik moet soms smakelijk lachen om het rücksichtlose postgedrag van Happel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zag hier net langskomen dat er gespeeld wordt, dus lijkt me niet.
[..]
Over 2 uur houd jij gewoon netjes zijn muil.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:25 schreef Happel het volgende:
U17 jeugd bekerfinale tussen Rangers en Celtic. Alleen jammer van dat ultra tifo vak 410 gedoe.
Ben je gewoon aan het werk vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Jeej, ik kan gaan filerijden![]()
[ afbeelding ]
Daley Blind speelt bij PSV, heb je hem goed verkocht?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daley Blind speelt bij PSV, heb je hem goed verkocht?
Allemaal dankzij Sidoniaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Jeej, ik kan gaan filerijden![]()
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |