quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:25 schreef Happel het volgende:
U17 jeugd bekerfinale tussen Rangers en Celtic. Alleen jammer van dat ultra tifo vak 410 gedoe.
Ben je gewoon aan het werk vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Jeej, ik kan gaan filerijden![]()
[ afbeelding ]
Daley Blind speelt bij PSV, heb je hem goed verkocht?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daley Blind speelt bij PSV, heb je hem goed verkocht?
Allemaal dankzij Sidoniaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Jeej, ik kan gaan filerijden![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zeg er wat van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Die auto rijdt gewoon over een doorgetrokken streep. Ik vind dat echt niet kunnen.
Het is natuurlijk historisch, dit ga je later aan je kleinkinderen vertellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me vandaag zo enorm Nederlander.
Uhu. Een blik naar de tv en ik schaam me ervoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me vandaag zo enorm Nederlander.
Vertel eens waarom.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu. Een blik naar de tv en ik schaam me ervoor.
Ik had ook tomaten cremesoepquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet tomaten cremesoep. Mijn pizza steek ik om half 9 in de oven zodat ik hem tijdens de wedstrijd kan opeten.
Dat bedoel ik. Al vind ik dit wel leuk om te kijken, vooral omdat het echt iets unieks is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu. Een blik naar de tv en ik schaam me ervoor.
Ik hoop op een groot fluitconcert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, eerst natuurlijk de oorgriep die miljoenen Nederlanders tegelijk krijgen.
ik at motherfucking vissticksquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet tomaten cremesoep. Mijn pizza steek ik om half 9 in de oven zodat ik hem tijdens de wedstrijd kan opeten.
Ik hoor het evengoed vanaf buitenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zagen jullie Leen zijn gouden microphone?
Lee Towers
Lee Towersquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zagen jullie Leen zijn gouden microphone?
Lee Towers
Geen idee. Ik kreeg een woedeaanval toen ze in een fucking stadssloep stapten en niet de koningsloep.quote:
Lekker stampvoeten, niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg een woedeaanval toen ze in een fucking stadssloep stapten en niet de koningsloep.
Ha, je bent zwart.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:59 schreef ValHallen het volgende:
Achja, was wel geinig om te zien vandaag, wat ik er van heb gezien tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |