quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:25 schreef Happel het volgende:
U17 jeugd bekerfinale tussen Rangers en Celtic. Alleen jammer van dat ultra tifo vak 410 gedoe.
Ben je gewoon aan het werk vandaag?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Jeej, ik kan gaan filerijden![]()
[ afbeelding ]
Daley Blind speelt bij PSV, heb je hem goed verkocht?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daley Blind speelt bij PSV, heb je hem goed verkocht?
Allemaal dankzij Sidoniaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef DonRaja het volgende:
Jeej, ik kan gaan filerijden![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zeg er wat van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Die auto rijdt gewoon over een doorgetrokken streep. Ik vind dat echt niet kunnen.
Het is natuurlijk historisch, dit ga je later aan je kleinkinderen vertellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me vandaag zo enorm Nederlander.
Uhu. Een blik naar de tv en ik schaam me ervoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me vandaag zo enorm Nederlander.
Vertel eens waarom.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu. Een blik naar de tv en ik schaam me ervoor.
Ik had ook tomaten cremesoepquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet tomaten cremesoep. Mijn pizza steek ik om half 9 in de oven zodat ik hem tijdens de wedstrijd kan opeten.
Dat bedoel ik. Al vind ik dit wel leuk om te kijken, vooral omdat het echt iets unieks is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu. Een blik naar de tv en ik schaam me ervoor.
Ik hoop op een groot fluitconcert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, eerst natuurlijk de oorgriep die miljoenen Nederlanders tegelijk krijgen.
ik at motherfucking vissticksquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet tomaten cremesoep. Mijn pizza steek ik om half 9 in de oven zodat ik hem tijdens de wedstrijd kan opeten.
Ik hoor het evengoed vanaf buitenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zagen jullie Leen zijn gouden microphone?
Lee Towers
Lee Towersquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zagen jullie Leen zijn gouden microphone?
Lee Towers
Geen idee. Ik kreeg een woedeaanval toen ze in een fucking stadssloep stapten en niet de koningsloep.quote:
Lekker stampvoeten, niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg een woedeaanval toen ze in een fucking stadssloep stapten en niet de koningsloep.
Ha, je bent zwart.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:59 schreef ValHallen het volgende:
Achja, was wel geinig om te zien vandaag, wat ik er van heb gezien tenminste.
sowieso.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er loopt hier een kat over de schutting.
was alkmaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Baasje hoor. Was je gister in de stad?
Waar haal jij plezier vandaan in je leven?quote:
Uit heel veel dingen, maar niet uit vissticks.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar haal jij plezier vandaan in je leven?
die dingen zijn super man. Beter dan die smerige sla van jouquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Uit heel veel dingen, maar niet uit vissticks.
Ik haal liever gewoon een moot verse zalm of zeewolf, dan dat ik ooit nog vissticks ga zitten eten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die dingen zijn super man. Beter dan die smerige sla van jou
Jij durft wel hoor. Een eckte waaghals.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
ik heb vanmiddag gewoon een danoontje in de vriezer gestopt
ga ik vanavond opeten
ja alsof ik zoveel geld heb manquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik haal liever gewoon een moot verse zalm of zeewolf, dan dat ik ooit nog vissticks ga zitten eten.
Ze laten ook niets van darts zien, vuil kutcomitéquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gefaal dat ze tijdens die sportmomenten niet eens het laatste Europese succes lieten zien op dat kut IJ.
Tyfus joden zijn het toch ook he
Dat lijkt mij ook niet meer dan logisch om niets te laten zien van die anti-sport.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze laten ook niets van darts zien, vuil kutcomité
Ik mis ook wat hoogtepunten uit ons rijke Curling verledenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze laten ook niets van darts zien, vuil kutcomité
Zag gelukkig wel dat ze werden begleidt door de holland 8quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik mis ook wat hoogtepunten uit ons rijke Curling verleden
Mooi, dan kijk ik Sport 1quote:
Van Lambiek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
pijn aan mijn ogen door die kale knikker
Van zijn jasje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, dan kijk ik Sport 1
[..]
Van Lambiek?
Hij kijkt maar op een klein schermpje, daar verbaas ik me altijd over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net livebeelden in de hok van Sierd, heb je helaas gemist
Ja, maar ik denk dat een groot scherm slecht voor je ogen is.. Hij zit al een donker hokjequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kijkt maar op een klein schermpje, daar verbaas ik me altijd over.
Zijn commentaar is in ieder geval veel leuker dan de NOS, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat een groot scherm slecht voor je ogen is.. Hij zit al een donker hokje
Geen reet uitgevoerd en jij ouwe baas?quote:
Jep, die is helemaal loesoe gegaan als het goed is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen reet uitgevoerd en jij ouwe baas?
Ben trouwens benieuwd naar Tjacka z'n verhaal. Ging vandaag voor 't eerst pillen gebruiken toch?
wow rustigquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, die is helemaal loesoe gegaan als het goed is.
Heb de hele dag door de stad gelopen, beetje stelen beetje zuipen enzo.
Met de kater van gister erbij ondertussen helemaal naar de kanker
Wat heb je gestolen dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, die is helemaal loesoe gegaan als het goed is.
Heb de hele dag door de stad gelopen, beetje stelen beetje zuipen enzo.
Met de kater van gister erbij ondertussen helemaal naar de kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |