SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♔ KoningenUitGroningen ♔
Charles die baalt gewoon aangezien hij ziet wat hij zelf nooit zal meemaken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Charles: godverdomme wat een toneelstuk
Wie is die rechtse (voor ons) vrouw?quote:
Samsungquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie is die rechtse (voor ons) vrouw?
Prinses van Qatar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hostessen denk ikquote:
Prinses van Qatar ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uit Qatar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die lacht altijd en overalquote:
waarom was zij niet met de prins van qatar, die met die dolkquote:
Dank!quote:
Charles was er in 1980 al bij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Charles die baalt gewoon aangezien hij ziet wat hij zelf nooit zal meemaken.
Snel de vrijmarkt op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef Blester het volgende:
Waar staat de rest van het programma voor vandaag?
Echt hèquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:06 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik weet nog wel een goed adresje voor een facelift voor je vrouw [ afbeelding ]"
Welnee, er zijn 4536 broodjes met frikadellen besteld..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De broodjes liggen in de eerste zaal en de koffie staat achterin.
Ze kwam alleen binnen. Heb geen prins gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom was zij niet met de prins van qatar, die met die dolk
Beatrix was dan wellicht nog niet afgetredenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef Klummie het volgende:
Goed dat Bernhard niet meer leeft, die had met heel wat gasten nog rekeningen openstaan.
Uiteindelijk ooit wel. Het kan hem wettelijk niet eens overslaan lijkt me.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Charles die baalt gewoon aangezien hij ziet wat hij zelf nooit zal meemaken.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog niet meer daar kan verandering in komen
Hij kan dood gaan hequote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ooit wel. Het kan hem wettelijk niet eens overslaan lijkt me.
Ik zag het, ja. Dacht dat ze mooi was maar valt wat tegenquote:
Op verzoek van Wilders, om de Antillianen te testen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Ik vraag me nogsteeds af waarom die kroon daar nou lag.
ja toch, met die dolkquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie dus?Waarom, want die kerel uit Qatar was er ook.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op verzoek van Wilders, om de Antillianen te testen.
Vertel?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef Klummie het volgende:
Goed dat Bernhard niet meer leeft, die had met heel wat gasten nog rekeningen openstaan.
Letiziaquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Shreyas het volgende:
Máxima is wel de mooiste van alle Koninginnen en Kroonprinsessen van Europa
Ze is inderdaad niet knap, maar wat ze aan heeft is welquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het, ja. Dacht dat ze mooi was maar valt wat tegen. Ziet er echter wel naar uit dat ze een mooie outfit aanheeft met die ketting en al,
.
Er zijn geen troonopvolgers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom was Albert II van Monaco eigenlijk wel aanwezig, terwijl hij wel staatshoofd is?
Omdat PRINSquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom was Albert II van Monaco eigenlijk wel aanwezig, terwijl hij wel staatshoofd is?
eventuele rituele slachtingquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
En ik vraag me ook af waarom de helft een zwaard bij zich heeft
Ok daar moet ik je gelijk in geven.quote:
Komt op ons aantrekkelijker over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Je ziet toch dat die Scandinavische in een heel andere league zitten qua mooie mensen he.
Ik denk dat hij eerder de pijp uitgaat dan Elizabeth.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ooit wel. Het kan hem wettelijk niet eens overslaan lijkt me.
Crisis, bezuinigingen alles.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Met z'n allen de Conexxion bus weer in
En hij durft zijn zussen niet te sturen met hun reputaties.quote:
Staat gewoon badass jeweetquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
Machtssynbool, samen met de rijksappel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Ik vraag me nogsteeds af waarom die kroon daar nou lag.
Nee man, aliens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
Machtssynbool, samen met de rijksappel.
Feitelijk kunnen ze hiervoor bekeurd worden. Maar dan maakt NL geen vriendenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
Hopen dat ze kunnen incheckenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Met z'n allen de Conexxion bus weer in
Hoeft niet, zijn vader is ook al knap oud.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder de pijp uitgaat dan Elizabeth.
Is gratis deze keer. Mede mogelijk gemaakt door de staatquote:
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Feitelijk kunnen ze hiervoor bekeurd worden. Maar dan maakt NL geen vrienden
schandalig gaaf!quote:
twitter:SandraHVNL twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 15:12:02Grappig moment: Amalia die gaapte onder lied van Amsterdams Kinderkoor. En wat had de koning het warm met mantel van 25 kilo om zich heen! reageer retweet
Jeweet toch waarom kate en co niet aanwezig was............quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Welnee, er zijn 4536 broodjes met frikadellen besteld..
Wie is dat nou weer en wat een non-berichtquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef VMSDKR het volgende:
Sandra is er als de kippen bij.twitter:SandraHVNL twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 15:12:02Grappig moment: Amalia die gaapte onder lied van Amsterdams Kinderkoor. En wat had de koning het warm met mantel van 25 kilo om zich heen! reageer retweet
Ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand een screenshot van Aladdin met zijn zakmes?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer en wat een non-bericht_!
Ze heeft het hem persoonlijk gevraagdquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef VMSDKR het volgende:
Sandra is er als de kippen bij.twitter:SandraHVNL twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 15:12:02Grappig moment: Amalia die gaapte onder lied van Amsterdams Kinderkoor. En wat had de koning het warm met mantel van 25 kilo om zich heen! reageer retweet
Godver, had een goede, wou een nog betere, miste en nu heb ik niksquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand een screenshot van Aladdin met zijn zakmes?
De Knik van Amalia was Het Moment van de dag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef VMSDKR het volgende:
Was wel te zien toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze heeft het hem persoonlijk gevraagd![]()
Tsja, Hart van Nederlandquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer en wat een non-bericht_!
Mij viel niets op.quote:
Ik denk deels om de vriendschap, en dat hij vorst van een prinsdom is zal het makkelijker maken, hij is immers nooit gelijk aan een koning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu pas zie ik dat ee appel uit AC daar ligt. Maar nogmaals. Van welk mTeriaal is het gemaakt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee man, aliens.
Zeker geen Assassins Creed gespeeld?
Die van Brinkman is ook niet mis, wat een rare kop heeft die zeg, eng gewoon.quote:
"Shit, rits vergeten dicht te doen"quote:
Brinkman kijkt of Bea ineens naakt langsloopt.quote:
In 100 posts gelezen dat ze dat deed blijkbaar, maar als reactie op wat knikte ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Knik van Amalia was Het Moment van de dag.
Waarom loopt iedereen te zeiken omdat een kind van net negen jaar even gaapt tijdens een lange saaie tijdrovende ceremonie. Laat dat kind toch met rust.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is niet van De Speld mensen, gewoon NOS.quote:Koning draagt Elfstedenkruis
Toegevoegd: dinsdag 30 apr 2013, 14:57
Update: dinsdag 30 apr 2013, 15:07
Willem-Alexander draagt tijdens zijn inhuldiging als koning onder andere zijn Elfstedenkruis. De onderscheiding geldt sinds vorig jaar als een officiële onderscheiding.
Omdat hij in 1986 de tocht heeft uitgeschaatst, mag de nieuwe koning het Elfstedenspeldje dragen. Het onderscheidingsteken is in december 2012 erkend door de Kanselarij der Nederlandse Orden, die behalve koninklijke onderscheidingen ook maatschappelijke insignes beheert.
Voorzitter Wieling zei vlak na de aankondiging van de abdicatie al dat hij het leuk zou vinden als de koning het speldje zou dragen. Het zou een mooi gebaar zijn dat het kruisje er echt bij hoort, zei hij toen.
Johaniter Orde
De belangrijkste onderscheiding die Willem-Alexander draagt is het ordelint en de borstster van de Militaire Willemsorde. Als koning is hij grootmeester van deze ridderorde, de belangrijkste en oudste van het koninkrijk.
Daarnaast draagt de koning miniaturen van het Grootkruis in de Orde van de Nederlandse Leeuw, de belangrijkste civiele orde van ons land, en de Huisorde van de Gouden Leeuw van Nassau. Ook heeft hij het onderscheidingsteken van de Johaniter Orde van Nederland opgespeld en die van de Orde van de Eikenkroon van Luxemburg.
Willem-Alexander draagt ook nog enkele onderscheidingen die een bijzondere betekenis voor hem hebben, zoals de Inhuldigingsmedaille die ter ere van de troonswisseling in 1980 werd uitgegeven en de Huwelijksmedaille uit 2002.
Er was De Knik en er was De Gaap.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom loopt iedereen te zeiken omdat een kind van net negen jaar even gaapt tijdens een lange saaie tijdrovende ceremonie. Laat dat kind toch met rust.
Deed ze wel deftig ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is gewoon netjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
Jammer dat merendeel van de mannen gewoon in zelfde soort pak rondlopen.
Ik heb het dan ook over een knik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom loopt iedereen te zeiken omdat een kind van net negen jaar even gaapt tijdens een lange saaie tijdrovende ceremonie. Laat dat kind toch met rust.
Wie zegt dat hij niet is uitgenodigd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:15 schreef danos het volgende:
Toch jammer dat Kim Jong Sun niet uitgenodigd is
De knik wordt volgens mij de knipoog bedoeldquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en in beide gevallen is het makkelijk scoren over de rug van een kind. Heb nou maar gewoon kritiek op Beatrix of zo, zij verdient het ten minste.quote:
Jacquet is dress code, die mannen met een C&A pak snappen het niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
Die heb ik gemist.quote:
Welke kritiek op Amalia was er dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en in beide gevallen is het makkelijk scoren over de rug van een kind. Heb nou maar gewoon kritiek op Beatrix of zo, zij verdient het ten minste.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:15 schreef alors het volgende:
[..]
Die van Brinkman is ook niet mis, wat een rare kop heeft die zeg, eng gewoon.
Blijkbaar traditionele hoofdtooi van een land.quote:
Beter dat dan mannen die niet eens de moeite hebben genomen om een stropdas om te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
Ik zie het niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef kevin33 het volgende:
Klein foutje op de website van het Koninklijk Huis.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
Aha, ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk deels om de vriendschap, en dat hij vorst van een prinsdom is zal het makkelijker maken, hij is immers nooit gelijk aan een koning.
Het is Shreyas joh, die wil dat mensen zijn naam onthouden om een of andere reden, niks aan de handquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke kritiek op Amalia was er dan?
Nee allemaal stropdas is ook zo hetzelfde..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat dan mannen die niet eens de moeite hebben genomen om een stropdas om te doen.
Met pakken kun je nu eenmaal niet zoveel variëren zonder dat het het karakter krijgt van 'kijk mij eens extravagant zijn'. Dat hoort niet bij mannen bij serieuze zaken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
+ het feit dat het Koningin Máxima is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef kevin33 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is te dik en gaapt op het verkeerde moment volgens sommigen hier....het is een kind van 9, kan allemaal nog veranderen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke kritiek op Amalia was er dan?
Koningin Willem Alexanderquote:
Nee, officieel is het prinses.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
+ het feit dat het Koningin Máxima is.
Die stropdas van Dionne Graus heeft Pim Fortuyn overleefdquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee allemaal stropdas is ook zo hetzelfde..
Ja, en er zitten er een paar tussen die het erg goed hebben begrepen, en een paar he-le-maal niet.quote:
kan allebeiquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Akte van Verlatinghe
Het is een Plakkaat
Iets in het Friesquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef Loop-y het volgende:
Maar wat zei Lutz Jacobi nou? Dat ontjiet ik?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deed me denken aan die ene kok, Lonnie.
[ afbeelding ]
Dat is ook de bedoeling van een pak (m.n. vroeger dan). Minder opvallen zodat de vrouwen kunnen schitteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met pakken kun je nu eenmaal niet zoveel variëren zonder dat het het karakter krijgt van 'kijk mij eens extravagant zijn'. Dat hoort niet bij mannen bij serieuze zaken.
Maar dit soort gelegenheden zijn wel voor vrouwen natuurlijk het moment om zich op hun allerbest te kleden.
Dat unthjit ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef Loop-y het volgende:
Maar wat zei Lutz Jacobi nou? Dat ontjiet ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |