Ze is inderdaad niet knap, maar wat ze aan heeft is welquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het, ja. Dacht dat ze mooi was maar valt wat tegen. Ziet er echter wel naar uit dat ze een mooie outfit aanheeft met die ketting en al,
.
Er zijn geen troonopvolgers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom was Albert II van Monaco eigenlijk wel aanwezig, terwijl hij wel staatshoofd is?
Omdat PRINSquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom was Albert II van Monaco eigenlijk wel aanwezig, terwijl hij wel staatshoofd is?
eventuele rituele slachtingquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
En ik vraag me ook af waarom de helft een zwaard bij zich heeft
Ok daar moet ik je gelijk in geven.quote:
Komt op ons aantrekkelijker over.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Je ziet toch dat die Scandinavische in een heel andere league zitten qua mooie mensen he.
Ik denk dat hij eerder de pijp uitgaat dan Elizabeth.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ooit wel. Het kan hem wettelijk niet eens overslaan lijkt me.
Crisis, bezuinigingen alles.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Met z'n allen de Conexxion bus weer in
En hij durft zijn zussen niet te sturen met hun reputaties.quote:
Staat gewoon badass jeweetquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
En ik vraag me ook af waarom de helft een zwaard bij zich heeft
Machtssynbool, samen met de rijksappel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Ik vraag me nogsteeds af waarom die kroon daar nou lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |