SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:06 schreef Knaller het volgende:
Zo'n pose zou een mooie aflsuiter zijn.
[ afbeelding ]
omg jeugdsentimentquote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:04 schreef Rickazio het volgende: [..] ''die dikke met die cape om is je pa''
Eensquote:
De echte koning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:06 schreef Knaller het volgende:
Zo'n pose zou een mooie afsluiter zijn.
[ afbeelding ]
Zoveel borsthaar heeft Willem niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:06 schreef Knaller het volgende:
[ afbeelding ]
I want it all, and i want it nowquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:06 schreef Knaller het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat de Duitsers jaloers zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens
Dit zouden we nooit hebben indien we een republiek zouden zijn
Diets, oudhollands voor Nederlands.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
Een Argentijn die het Nederlands volkslied zingt over Duits bloed en Spaanse koning eren
Duytschenquote:
Al die ridderfilms van meer dan 40 jaar oud. Daar zit altijd wel ergens een trompetterscene in.quote:
Je snapt het niet helemaal hè?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef Arcee het volgende:
Kan Maxima niet alleen koningin worden?
Willem heeft echt de uitstraling van een drol.
Wilhelmus van Nassouwequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Duytschen
Duitsland bestond toen nog niet
dat zijn net de landen weer tegen we een finale hebben verlorenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
Een Argentijn die het Nederlands volkslied zingt over Duits bloed en Spaanse koning eren
Ik vind juist dat Maxima een beetje nep kijkt vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom heeft Máxima zoveel meer klasse dan Willem?
Bedankt, Mozart.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Omdat Willem geld heeft...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
Oude versiequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
den vaderland getrouwe
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Mijn schild ende betrouwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik DIT zeiGeen idee welke het was.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Willem moet beginnen met:
Onderdanen,
Ze heeft 3 dingen die Willem niet heeftquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:09 schreef OProg het volgende:
Maar goed dat Willem geen andere afspraken had .
Vliegende keep dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-3-3
Willem Alexander met de mantel als keeper, Maxima libero.
Meteen iedereen op zijn plek zetten en een dictatuur opzettenquote:
Dat hebben er daar vast meer gedachtquote:
Bea had dat nietquote:
Maxima.quote:
Nee mien jong.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
den vaderland getrouwe
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:10 schreef Onnoman het volgende:
hij wacht een zware taak.. onderschat dit niet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vind dat ie het tot nu toe goed doet
Oud Nederlands...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee mien jong.
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
´
Hij was ook Duyts/nederduyts. Nassauwe was gewoon duits.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee mien jong.
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
´
Als koning zijnde hoeft hij ook niet op hun inhuldigingen te verschijnen. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:10 schreef trovey het volgende:
Willem ineens een middelvinger opsteken naar al die andere kroonprinsen en prinsessen.....ikke al wel en jullie niet.![]()
Als het nu al mis was gegaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vind dat ie het tot nu toe goed doet
Dat is gewoon menselijk.quote:
Ha, eindelijk ook wakker geworden?quote:
Nee man, die Belgen winnen sowieso al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:11 schreef Grifte het volgende:
Het nationaal dictee jongens, welke buitenlander schrijft dit het best over?
Ik ga voor die moslimchick van Bahrein
Ja en raadt eens wanneer het is gemaakt ;-)quote:
Was dat die met die gouden ketting?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:11 schreef Grifte het volgende:
Het nationaal dictee jongens, welke buitenlander schrijft dit het best over?
Ik ga voor die moslimchick van Bahrein
Papa, je was wel een beetje langdradig. Ik ga dat anders doen!quote:
Ze hadden best hun oranje DS mee mogen nemen vind ik.quote:
Elke keer diezelfde discussie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en raadt eens wanneer het is gemaakt ;-)
Voordat Duitsland bestond dus hoe kan het "duits" zijn
Moet ie wel zo lang blijven leven, het kan zo nog 15 jaar duren voor het zo ver is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Charles weet dat ie een veel mooier feestje krijgt dan dit gepunnik
Mensen die het niet doen vinden het gek, mensen die het wel doen vinden het tegenovergestelde gek.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Als koning zijnde hoeft hij ook niet op hun inhuldigingen te verschijnen. Lekker makkelijk.
Om nou te gaan zitten jijjen in deze setting.quote:
True, maar hij straalt niks koninklijks uit (nog).quote:
Goede timing!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:12 schreef -Willempie- het volgende:
Tering er is me hier een slechte band in de straat aan het spelen geslagen
Gewoon uit het nietsquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede manier om de kerk binnen een minuut weer leeg te krijgen.
duitse volkeren wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Duytschen
Duitsland bestond toen nog niet
Als ik al dat blik zie wat iedereen draagt... moet ik aan Geer vd Veer denkenquote:
ja, dat blijkt.quote:
Van Amaliaquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef RensAjacied het volgende:
Zag ik daar een knipoogje naar papa?
Jaaa zo lieffffffffffquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef fratsman het volgende:
Hahaha! Amalia knipogen naar d'r vader!
We gaan meteen door naar Delft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef DemonRage het volgende:
Klinkt bijna als een afscheid bij een begrafenis.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als ik al dat blik zie wat iedereen draagt... moet ik aan Geer vd Veer denken
Germaanse volkerenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef Insane- het volgende:
[..]
duitse volkeren wel.
Nassauwe was duits..
Zeker.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef Rickazio het volgende:
die dikke amalia kan amper klappen met die worstenpootjes
Duidelijk nog geen klap-les gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef Insane- het volgende:
Amalia stopt een minuut eerder met klappen
Doe ik ook nogsteeds hoor. (geen idee waarom eigenlijk, maar altijd al gedaan en is zo gebleven)quote:
Alleen ze heet Alexiaquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
Maar behalve die jongste dochter zien ze er wel een beetje mollig eruit. Kijken niet bepaald snugger uit de ogen.
Die jongste is het leukste
Dat werd er vroeger ingeramdquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Doe ik ook nogsteeds hoor. (geen idee waarom eigenlijk, maar altijd al gedaan en is zo gebleven)
Laat die oudste twee door een tunnel in Parijs rijden en dan wordt die 3de straks monarch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
Maar behalve die jongste dochter zien ze er wel een beetje mollig eruit. Kijken niet bepaald snugger uit de ogen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:15 schreef STING het volgende:
Amalia zit er een beetje zo bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef 18konijn het volgende:
Hij doet het goed, verdomme. Alleen moet hij nog iets beter articuleren.
Gewoon een zoon ter wereld brengenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Laat die oudste twee door een tunnel in Parijs rijden en dan wordt die 3de straks monarch.
Stand van de ogenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..], hoe kan een kind van die leeftijd snugger uit haar ogen kijken?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:16 schreef DemonRage het volgende:
Zou wat zijn als Amalia d'r smartphone pakt en op facebook zet: "papa zit saai te lullen verveel me rot."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |