zo'n vrouw zal hij ook wel willen jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef wdn het volgende:
Wat ik me dan afvraag he.
Die prins Charles. Hoe vaak zou hij al gezegd hebben "fuck, I want this too".
Ik snap niet waarom die kinderen altijd hetzelfde aan moeten hebbenquote:
Had George Baker daar niet een liedje over?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proficiat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die Willempie lopen dan met zijn mantel
Hij krijgt zelfs meer als hij het gaat redden, hij mag de kroon zelfs op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef wdn het volgende:
Is goedkoperquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die kinderen altijd hetzelfde aan moeten hebben
Gelijkwaardigheid etc. ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-verkapt-ik-ben-jarig-post-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die Willempie lopen dan met zijn mantel
Van harte
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Willem toch ook?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij krijgt zelfs meer als hij het gaat redden, hij mag de kroon zelfs op.
Dat vind ik ook idioot ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
altijdquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje! Mijn feestje is gisteravond al geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Snoepzakje mee en je wordt thuisgebrachtquote:
Anders krijg je zo'n Kwik, Kwek en Kwak effect denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net een verschil tussen huldiging en kroning.quote:
Echt zuur wel voor hem. Een vergooid leven in de schaduw, een eeuwigheid in de wachtkamerquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef wdn het volgende:
Paardenlul.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:03 schreef FredVleespet het volgende:
Die staaf die Anky in haar hand heeft, komt daar straks confetti uit?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
Zal Maxima anaal genomen zijn vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |