SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ik!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou die witte mouw voor Friso zijn?
Jij bent 24 per dag bij haar??quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:55 schreef Onnoman het volgende:
bea lacht nooit.. en als ze dan lacht heeft ze de komende 3 weken spierpijn in dr bek
Oh. Zit hij daar tegenwoordig. Dat zie ik echt nooit.quote:
godver.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:55 schreef Knaller het volgende:
Marc van der Linden zit op 3 stoeltjes. Kut voor die 2 personen die nu moeten blijven staan.
Of een boerquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:55 schreef fespo het volgende:
het is wachten op de eerste die een scheet durft te laten
Wat denk je van diegenen die achter v/d Linden zitten? Die zien ook niks van de hele ceremonie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:55 schreef Knaller het volgende:
Marc van der Linden zit op 3 stoeltjes. Kut voor die 2 personen die nu moeten blijven staan.
Hebben ze vanochtend vroeg al naar binnen getakeld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Die speknek heeft 3 stoelen in gebruik
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:57 schreef DaMart het volgende:
Ankie is wel een beetje laat... als Willem-Alexander nu op haar rug gaat zitten is hij geen rpins op het witte paard meer.
Uiteraard. Toch een nieuw Nederlands icoon geworden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach God Andre Kuypers is er ook bij
Zelfs de W van Willem lukt hem niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna net zoveel swag als Jetro Willems in Auschwitz
[ afbeelding ]
En ze eindigen zeker in de lasagne?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:57 schreef marcodej het volgende:
Bonfire en Salinero trekken straks de koets.
De slowmotion cameras van de NOS zijn kapot, dus nu doen ze het zo maar.quote:
Nee, die opmerkingen over Amalia, een kind notabene waren vleiend.quote:
3!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:58 schreef Remzz het volgende:
Dat gezeik op Astrid hier. Heeft in een uur werkelijk waar 150 namen op zitten noemen, is er 1 fout
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:58 schreef Remzz het volgende:
Dat gezeik op Astrid hier. Heeft in een uur werkelijk waar 150 namen op zitten noemen, is er 1 fout
Ik voel nog nietsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:58 schreef Knaller het volgende:
Maxima laat mij voelen dat ze ook mijn koningin is.
Heb je nu een stijfje?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:58 schreef Knaller het volgende:
Maxima laat mij voelen dat ze ook mijn koningin is.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:59 schreef Grifte het volgende:
Loop eens door
of loopt die van Lingo vooraan?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:59 schreef Onnoman het volgende:
lijkt een beetje op het lied van afrika korps
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:59 schreef Grifte het volgende:
Loop eens door
of loopt die van Lingo vooraan?
quote:
Waar is Willem 4 dan, ik zie alleen Willem-Alexander.quote:
Je zag een paard?quote:
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 13:54:52RT @DeSpeld: De bus met buitenechtelijke dochters van Prins Bernhard staat nog vast in het verkeer. #troon http://t.co/5fAK9AkrgE reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Van de wachtrij bij de Vliegende Hollander.
*proestquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Van de wachtrij bij de Vliegende Hollander.
Dat is plechtig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die Willempie lopen dan met zijn mantel
AFCA!
zo'n vrouw zal hij ook wel willen jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef wdn het volgende:
Wat ik me dan afvraag he.
Die prins Charles. Hoe vaak zou hij al gezegd hebben "fuck, I want this too".
Ik snap niet waarom die kinderen altijd hetzelfde aan moeten hebbenquote:
Had George Baker daar niet een liedje over?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proficiat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die Willempie lopen dan met zijn mantel
Hij krijgt zelfs meer als hij het gaat redden, hij mag de kroon zelfs op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef wdn het volgende:
Is goedkoperquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die kinderen altijd hetzelfde aan moeten hebben
Gelijkwaardigheid etc. ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-verkapt-ik-ben-jarig-post-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die Willempie lopen dan met zijn mantel
Van harte
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Willem toch ook?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij krijgt zelfs meer als hij het gaat redden, hij mag de kroon zelfs op.
Dat vind ik ook idioot ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
altijdquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dankje! Mijn feestje is gisteravond al geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Snoepzakje mee en je wordt thuisgebrachtquote:
Anders krijg je zo'n Kwik, Kwek en Kwak effect denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net een verschil tussen huldiging en kroning.quote:
Echt zuur wel voor hem. Een vergooid leven in de schaduw, een eeuwigheid in de wachtkamerquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:01 schreef wdn het volgende:
Paardenlul.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:03 schreef FredVleespet het volgende:
Die staaf die Anky in haar hand heeft, komt daar straks confetti uit?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
Zal Maxima anaal genomen zijn vannacht?
Vroeger zorgde je er zelf voor dat je koning werdquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Echt zuur wel voor hem. Een vergooid leven in de schaduw, een eeuwigheid in de wachtkamer
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:03 schreef Cee het volgende:
Iedere keer dat Astrid "Prinses Beatrix" zegt, denk ik 'damn, wat een blund...oh nee, wacht.'
En het ergste moet nog komen: om de hulp van God vragen.:')quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:04 schreef FredVleespet het volgende:
Die slaat ff de deuken in het laminaat, de lul
Waarom heeft ie nu geen zwaard dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:04 schreef marcodej het volgende:
WA mist een zwaard in zn andere hand. Weet niet waar hij hem laten moet.
Maar het heeft ook wel weer wat hoor, alleen lopen ze er een beetje ongemakkelijk bijquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
En het ergste moet nog komen: om de hulp van God vragen.:')
Sissy?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit doet me denken aan van die ouwe films s middags op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |