SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweerquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef MMXMMX het volgende:
Verslaafden Amsterdam voor 1 keer ook in de oranje zweer
[ afbeelding ]
Dat is niet aan jou of de politie om dat te bepalen, maar aan hen zelf. Vervelend he, zo'n vrij land?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan ook te zoeken, stelletje aandachtshoeren..
Oranje Bitterquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef MMXMMX het volgende:
Verslaafden Amsterdam voor 1 keer ook in de oranje zweer
[ afbeelding ]
Dat is elke dertig secondenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
In de 10 minuten dat ik nu kijk heb ik al 20x het moment gezien dat ze het balkon opkomen.
quote:KRO komt met tv-serie over Amalia
Docudrama behandelt Oranje die Nederland nog niet kent
De KRO komt dit voorjaar met een tiendelige dramaserie over het leven van prinses Amalia. In Amalia, de weg naar de Troon worden alle episodes uit het leven van Catharina-Amalia verfilmd. De zevenjarige prinses was een van de weinige leden van het Koninklijk Huis over wie nog geen televisieserie was gemaakt. Toneelschrijver Ger Beukenkamp schreef het scenario voor het docudrama, dat de KRO bijna ¤60.000,- kostte.
De oudste dochter van kroonprins Willem-Alexander staat de laatste jaren weer volop in de aandacht. In 2009 schreef historica Annejet van der Zijl al een vuistdikke biografie over de prinses, getiteld Prinses Amalia, een bewogen leven. De televisieserie is voor een groot deel gebaseerd op het boek van Van der Zijl.
De rol van de jonge Amalia wordt gespeeld door Angela Schijf, die goede herinneringen bewaart aan de opnameperiode: “We hebben een aantal dagen in Argentinië gedraaid en dat voelde echt als een betaalde vakantie. Verder was het fantastisch om een aantal ontroerende scènes te spelen, zoals de eerste schooldag en het blazen op de vuvuzela.” Schijf zegt sinds de opnames een grote verwantschap te voelen met de toekomstige koningin: “Ik denk dat ik qua karakter en temperament veel overeenkomsten heb met Amalia. Uiteindelijk hoop ik dat ze zich in mijn vertolking kan herkennen.” Jacob Derwig speelt in de serie de rol van Barry Atsma, een misverstand dat te laat ontdekt werd.
Amalia, de weg naar de troon is vanaf 30 maart elke woensdagavond om 21:15 uur te zien bij de KRO, op Nederland 1.
Binnen mag niet meer gerookt worden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
In de 10 minuten dat ik nu kijk heb ik al 20x het moment gezien dat ze het balkon opkomen.
Mooi zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarten van Rossem vanavond weer bij P&W
En Joannaquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarten van Rossem vanavond weer bij P&W
Maar wel een woning aan de gracht in Amsterdam willenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
33 jaar geleden was het toch wel wat dynamischer.
Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef MensenToch het volgende:
Ben ik de enige die De Speld maar kinderachtig en niet grappig vind?
Dat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:08 schreef marcodej het volgende:
"Waarom?" en dan gewoon met je bek vol tanden staan.
En dat ga je nog heel, heel, heel vaak zien de komende tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
30/4/13, de nieuwe 11/9/01.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat ga je nog heel, heel, heel vaak zien de komende tijd.
Dramatischer ook. Ik was toen heel jong, maar het was best spannend, je kon in de kerk het rumoer horen en er waren stemmen opgegaan om het voor de veiligheid maar in Den Haag te doen. Beatrix is daar toen zelf voor gaan liggen. Ook toen was ze al erg stoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
33 jaar geleden was het toch wel wat dynamischer.
Nee, dat is inderdaad niet om aan mij te bepalen, maar ik vind het zeker niet erg dat ze daar weg zijn gehaald. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou of de politie om dat te bepalen, maar aan hen zelf. Vervelend he, zo'n vrij land?
Die agent had meteen moeten zeggen dat er genoeg plaatsen zijn aangewezen om een tegengeluid te laten horen, en dat dat niet op de Dam is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Zorg er dan voor dat je je argumenten klaar hebt en dat je dus de 'inschattingsfout' van de politie kunt weerspreken.
Nu maak je het de politie wel erg makkelijk.
Nu was het gewoon een simpele effectieve verwijdering van ongewenst gedrag dat eigenlijk mocht.
Ze heeft haar kans laten lopen om een zichtbare campagne te kunnen voeren.
Nu is ze gewoon een van velen die er niet toe doen.
De politie stond met zijn bek vol tanden he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Zorg er dan voor dat je je argumenten klaar hebt en dat je dus de 'inschattingsfout' van de politie kunt weerspreken.
Nu was het gewoon een simpele effectieve verwijdering van ongewenst gedrag dat eigenlijk mocht.
Het was de politie die met de mond vol tanden stond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Ze is dus écht bij Pauw blijven slapen!quote:"Foto van republikein Hans Maassen en studente Joanna een paar seconden voor hun arrestatie. Joanna draagt wit t-shirt met "GEEN MENS IS ILLEGAAL""
Hoezo niet dan? Vind je het ook niet erg als jij onrechtmatig ergens van straat wordt geplukt omdat republikeinen jouw mening niet delen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet om aan mij te bepalen, maar ik vind het zeker niet erg dat ze daar weg zijn gehaald. Kom op zeg.
Ze is Hongaars. Goulash is een echte dikmaker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, die mevrouw Wilders heeft wel een dikke derrière zeg.....
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef marcodej het volgende:
De politie stond met zijn bek vol tanden he?
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef -CRASH- het volgende:
Vanavond vliegen er waarschijnlijk 4 F-16ns over Adam.
2 vanaf Leeuwarden 2 vanaf volkel
Eens kijken (op TV) of de Dutch Lion
er ook bijzit
[ afbeelding ]
Ze moest van de Dam geduwd worden? Wat moest ze nog meer doen dan? Zichzelf in brand steken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.
Er was simpelweg geen echte weerstand vanuit Joanna, terwijl ze genoeg tijd had om deze voor de hand liggende situatie voor te bereiden.
Wat zei de politie dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.
Er was simpelweg geen echte weerstand vanuit Joanna, terwijl ze genoeg tijd had om deze voor de hand liggende situatie voor te bereiden.
Discussieren doet hij maar in zijn vrije tijd. Hij heeft een strafbaar feit geconstateerd of niet. Hij staat met de bek vol tanden omdat hij dat niet heeft. Dan moet hij mensen met rust laten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die agent had meteen moeten zeggen dat er genoeg plaatsen zijn aangewezen om een tegengeluid te laten horen, en dat dat niet op de Dam is.
Jawel, daar begon het om 9.00 mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef marcodej het volgende:
Zijn die saluutschoten niet gefilmd trouwens? Die zie ik nergens.
Er waren camera's ja..quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef marcodej het volgende:
Zijn die saluutschoten niet gefilmd trouwens? Die zie ik nergens.
Cap? Ik miste hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Omdat overal een tijd en plaats voor is. Dit was niet de tijd en zeker niet de plaats om die onvrede te uiten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Vind je het ook niet erg als jij onrechtmatig ergens van straat wordt geplukt omdat republikeinen jouw mening niet delen?
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef superworm het volgende:
Zijn er uberhaupt nog 4 F16's die werken?
Op een positieve of negatieve manier?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie niks op nos.nl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, daar begon het om 9.00 mee.
Zag ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Je mag dus blijkbaar alleen demonstreren in een stil hoekje, waar niemand je ziet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
Het is toch vrij simpel. Je mag demonstreren maar niet op de dam. Dus daar wel gaan staan met je kartonnetje is opgehaald worden.
Oh ja? Dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
Het is toch vrij simpel. Je mag demonstreren maar niet op de dam. Dus daar wel gaan staan met je kartonnetje is opgehaald worden.
Dat nos is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie niks op nos.nl.
Wel dit: http://nos.nl/video/501501-kameel-hapt-in-kleuter.html
wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
We hebben er nog genoeg, en er staan sowieso altijd 2 stuks klaar voor een QRA.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Vanwege al dat onderdelen roven dankzij de bezuinigingen van de laatste jaren.
Komt denk ik door het bolle hoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef CartWOman het volgende:
Amalia lijkt echt op haar over-over-overgrootmoeder Emma.
Van een activiste verwacht ik op zijn minst dat ze een simpel agentje de les leest over wat haar rechten zijn en waarom haar verwijdering onrechtmatig zou zijn. Maar het enige dat ze kon uitkramen was "waarom?"quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moest van de Dam geduwd worden? Wat moest ze nog meer doen dan? Zichzelf in brand steken?
"Loopt u even mee?" 3xquote:
Lees dit zelf nog eens goed. Hoe dom het eigenlijk is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Een demonstratie is het pas vanaf 3 personen.
Daarom riepen ze ook op tot individuele demonstratie.
Dat mag je zelf uitmaken, jij vindt het niet de plaats en tijd, dan doe jij dat niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Omdat overal een tijd en plaats voor is. Dit was niet de tijd en zeker niet de plaats om die onvrede te uiten.
Dat heb ik ook vaak met Wilders, maar dat vind ik geen reden om hem te laten afvoeren.quote:Beetje normaal doen kan geen kwaad. Waarom per se dan jouw mening laten horen op die plek? Wie zit daar nou op te wachten? Ze willen er gewoon aandacht mee, dat is gelukt, dus geen probleem denk ik.
Mensen maken andere keuzes dan jij. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat het wel wat minder kan met de monarchie, alleen die krampachtigheid rondom het koninklijk huis bij de autoriteiten waarin de vrijheid van meningsuiting met voeten wordt getreden, die móet minder.quote:Ik vind zelf ook dat het allemaal wat minder kan met de monarchie, maar dat ga ik niet op die plaats verkondigen.
zo inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef CartWOman het volgende:
Amalia lijkt echt op haar over-over-overgrootmoeder Emma.
De term demonstratie kan je los zien van de definitie van demonstratie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Lees dit zelf nog eens goed. Hoe dom het eigenlijk is.
ja want het is toch een belangrijk principequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over dat vervelende kind
Dat is nog een hele andere discussie. Maar goed, er is wel wat voor te zeggen dat ze willen voorkomen dat het een klerezooi gaat worden want dat zit iedereen er weer over te janken dat het uit de hand is gelopen.quote:
Open er een topic overquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja want het is toch een belangrijk principe
Alex wist het ook nietquote:
Ik ook, Hij is gek!!11quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als ik dat interview zie denk ik meteen aan luckytv
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als ik dat interview zie denk ik meteen aan luckytv
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat mag je zelf uitmaken, jij vindt het niet de plaats en tijd, dan doe jij dat niet.
[..]
Dat heb ik ook vaak met Wilders, maar dat vind ik geen reden om hem te laten afvoeren.
[..]
Mensen maken andere keuzes dan jij. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat het wel wat minder kan met de monarchie, alleen die krampachtigheid rondom het koninklijk huis bij de autoriteiten waarin de vrijheid van meningsuiting met voeten wordt getreden, die móet minder.
Wat is er nou mis mee dat zowel voorstanders als tegenstanders zich laten horen? Dat kan de monarchie best hebben.
Jij bent ook oranje!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom is iedereen oranje hier. Ik wil ook?,
bij dezequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom is iedereen oranje hier. Ik wil ook?,
Oh hey ik ben oranje
De kern van de vrijheid van meningsuiting is nou net dat die er niet is voor meningen die iedereen op dat moment wil horen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef GoWithIt het volgende:
[..]![]()
Je vroeg toch om mijn mening? Dat is mijn mening. Ik snap niet zo goed wat Wilders ermee te maken heeft.
Ja en dat is een hartstikke mooi principe.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kern van de vrijheid van meningsuiting is nou net dat die er niet is voor meningen die iedereen op dat moment wil horen.
Het is ook pas sinds een uurtje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vanochtend was dat nog niet dacht ik
Extra openstelling vliegbasis Volkelquote:
Het is ieders feestje op ieders straat in ieders stad. Andermans feest is bij anderman thuis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:39 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ja en dat is een hartstikke mooi principe.
Maar is het dan ook zo dat we dan helemaal niet meer normaal hoeven te doen?
Beetje rekening houden met andermans feestje?
THNXS!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:40 schreef -CRASH- het volgende:
het militair ceremonieel tijdens de troonswisseling. Op deze dinsdag is vliegbasis Volkel daarom opengesteld van 19.00 tot 22.0
Met zo'n instelling kom je er welquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ieders feestje op ieders straat in ieders stad. Andermans feest is bij anderman thuis.
Is dat het officiele uniform van de studentenweerbaarheid? Of zit hij inmiddels bij Gladio?quote:
Ze weten altijd de juiste muziek te gebruikenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Planet earth/frozen planet muziek
Hij wilde te graag minister van Defensie worden maar is nu weer lijsttrekker voor de VVD voor EP14.quote:
een van de weinige mensen met daadwerkelijk verstand van zaken.quote:
Ik zou het ook niet doen, maar de politie is er niet om te verhinderen dat mensen dingen doen die jij of ik niet zouden doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:42 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je er wel![]()
Vooral geen rekening houden met elkaar
Rutte als echte klapjosti.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
De abdicatiebus (foto van Frans Timmermans' Facebook-pagina)
[ afbeelding ]
Na het eten en vóór de rekening.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef superworm het volgende:
Hoe laat lopen ze het paleis precies uit?
De populairsten zitten weer achterin?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Oei een flink stukje been te zien van Anouchkaquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog niet in elk geval. Ik denk rond 13:50.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Omdat ik rond vijf over één even iemand moet halen bij de bushalte.
Wordt wel bijna 14.00u hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Omdat ik rond vijf over één even iemand moet halen bij de bushalte.
O mooi. Zou treurig zijn om De Mantel te missen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan nog niet in elk geval. Ik denk rond 13:50.
ze hebben zeker geen van alle ingechecked.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we nog een 1e kamervoorzitter, en kan zijn vandaag nergens een potje van maken. Morgen weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oei een flink stukje been te zien van Anouchka
Rachid Fingequote:
Zouden ze ook onder de stoelen duiken, net voordat ze bij de Nieuwe Kerk komen? Dat Willem-Alexander dus denkt dat er niemand inzit?!!!!111!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze hebben zeker geen van alle ingechecked.
Een lange samenvatting met oude beelden van Max en Lex, nee dus.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef Cee het volgende:
Zo, even terug van een rondje rennen, nog wat gemist?
Oh nice, ga ik even op balkon staanquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:51 schreef Auti het volgende:
Het worden dus 12 F-16's vanavond over Amsterdam om kwart over negen.
Cool! Amerikaanse toestanden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:51 schreef Auti het volgende:
LOL schoolrijsje Ruttenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
rutte zit er wel bij als een klapjosti zo te zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zouden ze ook onder de stoelen duiken, net voordat ze bij de Nieuwe Kerk komen? Dat Willem-Alexander dus denkt dat er niemand inzit?!!!!111!!!!
Valt me nog mee dat die Antillianen voorin de bus mogen zitten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen vast geen kaartje hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat die Antillianen voorin de bus mogen zitten.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan kan de chauffeur ze in de gaten houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Airpower demoquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:51 schreef Auti het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
stond er al de hele tijd, aan de zijkantquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
Schijnt nu een ambulance op de Dam te staan. Oh noes....
Zie editquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stond er al de hele tijd, aan de zijkant
Hij zit eigenlijk achter de pilaar, maar heeft plaats gewisseld met zijn vrouw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is Bea niet gelukt om Balkenende niet uit te nodigen?
Komt straks wel weerquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:00 schreef Karina het volgende:
het valt best mee met de drukte als je dat zo ziet.
Muv NOS en politie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
Schiet die heli uit de lucht.
Het is een no fly zone
het begint weer om 13.30 dus moet wel lukken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:00 schreef fespo het volgende:
hoe laat gaan ze naar die kerk lopen? kan ik nog even douchen?
13.30quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:00 schreef fespo het volgende:
Concert André Rieux om 21:30 maar geen idee of dat ook wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Gebeuren er nog bijzondere dingen na 20.30?
Als je daar verder geen rare dingen doet wel jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:00 schreef fespo het volgende:
Niks mee te maken.... SCHIETENquote:
Straks wordt hij nog even met zijn hoofd in de wc-pot geduwd door Floris en Pieter Christiaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij zit eigenlijk achter de pilaar, maar heeft plaats gewisseld met zijn vrouw.
Aha oke, dat hoef ik niet te zien. Weet je toevallig ook wat daarvoor is?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Concert André Rieux om 21:30 maar geen idee of dat ook wordt uitgezonden.
quote:
Oh ja je zou het bijna vergeten dat er ook nog voetballen is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha oke, dat hoef ik niet te zien. Weet je toevallig ook wat daarvoor is?
Vanavond is er ook CL voetbal namelijk
Rondvaart over het IJ, met het Koningslied.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
14.00 uur: Beëdiging en inhuldiging van koning Willem-Alexander in de Nieuwe Kerk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat mag ik niet missen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rondvaart over het IJ, met het Koningslied.
Is gewoon de huidige president van Suriname, dus het zou me niks verbazen.quote:
Heeft inderdaad heel verdienstelijk gevoetbald bij Go Ahead.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:05 schreef marcodej het volgende:
"Richard Krajicek kent u inmiddels goed."
Die kenden we nog niet voor dit hele gebeuren inderdaad.
Even wuiven misschien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
ik zit nu in de nieuwe kerk, dus ben ff offline, dat jullie het weten.
Zwaai effe Juicy.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
Martin Verkerk kon er helaas niet bij zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:05 schreef marcodej het volgende:
"Richard Krajicek kent u inmiddels goed."
Die kenden we nog niet voor dit hele gebeuren inderdaad.
Als hij vooraan zit zal het wel iemand van de Antillen zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is gewoon de huidige president van Suriname, dus het zou me niks verbazen.
Hij is toch niet welkom hier?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is gewoon de huidige president van Suriname, dus het zou me niks verbazen.
Ik ook brbquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
Een hoop geouwehoerquote:
ik zwaaide net daar in het looppad. zag je dat?quote:
Hij zit vast aan de oranjebitter met Mosko.quote:
Ah gemist, zometeen nog een keertje, met je zakdoekje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik zwaaide net daar in het looppad. zag je dat?
Wie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:08 schreef computergirl het volgende:
Best wat mannelijk kamerleden zonder stropdas en in casual jasje
Helemaal des Claus' dus. Vind het een prima voornemen, de stropdas diende al jaren geleden passé te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:08 schreef computergirl het volgende:
Best wat mannelijk kamerleden zonder stropdas en in casual jasje
Ze zal straks wel stijve tepels krijgen van die hermelijnen mantel.quote:
Tuurlijk bekenden spotten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, jongens, maar. Gaan we nog 3 kwartier zitten kijken naar de mensen die binnendruppelen?
Wat een jolige jongens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer een kabinetscrisis in de maak zo te zien, net zoals bij de begrafenis van Claus.
Half uur, om half begint de ceremoiequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, jongens, maar. Gaan we nog 3 kwartier zitten kijken naar de mensen die binnendruppelen?
Allemaal lachen naar het vogeltje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Er is weer een kabinetscrisis in de maak zo te zien, net zoals bij de begrafenis van Claus.
Petit fourtjes, aan het eind een klassiek voedselgevecht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:10 schreef alors het volgende:
Erica heeft een tas vol snoepjes mee volgens mij
Naast Wilders dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:10 schreef Cee het volgende:
Op alfabet? Dus met de W van Willem zit je de A van Achteraan?
Ze lopen eerst ff door naa Mac Donaldsquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
" Wil jij er ook eentje? Ik heb toch genoeg!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:10 schreef alors het volgende:
Erica heeft een tas vol snoepjes mee volgens mij
Is ook wel pijnlijk natuurlijk Henk, enkel op tv de mensen kunnen zien die wat betekenen in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef Klummie het volgende:
Mooi gezicht , zoveel zakkenvullers op een kluitje.
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet ik veel, denk ja dat ik die lui uit mijn hoofd ken?
Viel mij ook al op ja, wat een doosquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:11 schreef detulp050 het volgende:
Guusje ter Nederhorst, zegt Astrid Kerssepit
Schijnheiligheid ten topquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:10 schreef marcodej het volgende:
De PVV met oranje dassen. Wat armoedig.
Lekker, doe er mij ook maar eentjequote:
Er komt nog net geen "hup holland hup" blikken melodietje uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:10 schreef marcodej het volgende:
De PVV met oranje dassen. Wat armoedig.
Neuh zelfs geen 1x per jaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kom je toch nog 1 per jaar in een kerk?
En dat ie dan halverwege neerstort, zo *flats* op iemands hoofdquote:
Morgen weer wegquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:12 schreef Klummie het volgende:
Kan dat Oranje van mijn naam? Dat hoef ik niet.
Het is wel de enige VVD-er van de afgelopen 20 jaar die een keer nee heeft gezegd tegen een bank.quote:
Dat maakt het wellicht wat spannender allemaal....quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat ie dan halverwege neerstort, zo *flats* op iemands hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |