SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweerquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef MMXMMX het volgende:
Verslaafden Amsterdam voor 1 keer ook in de oranje zweer
[ afbeelding ]
Dat is niet aan jou of de politie om dat te bepalen, maar aan hen zelf. Vervelend he, zo'n vrij land?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan ook te zoeken, stelletje aandachtshoeren..
Oranje Bitterquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef MMXMMX het volgende:
Verslaafden Amsterdam voor 1 keer ook in de oranje zweer
[ afbeelding ]
Dat is elke dertig secondenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
In de 10 minuten dat ik nu kijk heb ik al 20x het moment gezien dat ze het balkon opkomen.
quote:KRO komt met tv-serie over Amalia
Docudrama behandelt Oranje die Nederland nog niet kent
De KRO komt dit voorjaar met een tiendelige dramaserie over het leven van prinses Amalia. In Amalia, de weg naar de Troon worden alle episodes uit het leven van Catharina-Amalia verfilmd. De zevenjarige prinses was een van de weinige leden van het Koninklijk Huis over wie nog geen televisieserie was gemaakt. Toneelschrijver Ger Beukenkamp schreef het scenario voor het docudrama, dat de KRO bijna ¤60.000,- kostte.
De oudste dochter van kroonprins Willem-Alexander staat de laatste jaren weer volop in de aandacht. In 2009 schreef historica Annejet van der Zijl al een vuistdikke biografie over de prinses, getiteld Prinses Amalia, een bewogen leven. De televisieserie is voor een groot deel gebaseerd op het boek van Van der Zijl.
De rol van de jonge Amalia wordt gespeeld door Angela Schijf, die goede herinneringen bewaart aan de opnameperiode: “We hebben een aantal dagen in Argentinië gedraaid en dat voelde echt als een betaalde vakantie. Verder was het fantastisch om een aantal ontroerende scènes te spelen, zoals de eerste schooldag en het blazen op de vuvuzela.” Schijf zegt sinds de opnames een grote verwantschap te voelen met de toekomstige koningin: “Ik denk dat ik qua karakter en temperament veel overeenkomsten heb met Amalia. Uiteindelijk hoop ik dat ze zich in mijn vertolking kan herkennen.” Jacob Derwig speelt in de serie de rol van Barry Atsma, een misverstand dat te laat ontdekt werd.
Amalia, de weg naar de troon is vanaf 30 maart elke woensdagavond om 21:15 uur te zien bij de KRO, op Nederland 1.
Binnen mag niet meer gerookt worden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
In de 10 minuten dat ik nu kijk heb ik al 20x het moment gezien dat ze het balkon opkomen.
Mooi zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarten van Rossem vanavond weer bij P&W
En Joannaquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarten van Rossem vanavond weer bij P&W
Maar wel een woning aan de gracht in Amsterdam willenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
33 jaar geleden was het toch wel wat dynamischer.
Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef MensenToch het volgende:
Ben ik de enige die De Speld maar kinderachtig en niet grappig vind?
Dat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:08 schreef marcodej het volgende:
"Waarom?" en dan gewoon met je bek vol tanden staan.
En dat ga je nog heel, heel, heel vaak zien de komende tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef sonnyspek het volgende:
30/4/13, de nieuwe 11/9/01.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat ga je nog heel, heel, heel vaak zien de komende tijd.
Dramatischer ook. Ik was toen heel jong, maar het was best spannend, je kon in de kerk het rumoer horen en er waren stemmen opgegaan om het voor de veiligheid maar in Den Haag te doen. Beatrix is daar toen zelf voor gaan liggen. Ook toen was ze al erg stoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:19 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
33 jaar geleden was het toch wel wat dynamischer.
Nee, dat is inderdaad niet om aan mij te bepalen, maar ik vind het zeker niet erg dat ze daar weg zijn gehaald. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou of de politie om dat te bepalen, maar aan hen zelf. Vervelend he, zo'n vrij land?
Die agent had meteen moeten zeggen dat er genoeg plaatsen zijn aangewezen om een tegengeluid te laten horen, en dat dat niet op de Dam is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Zorg er dan voor dat je je argumenten klaar hebt en dat je dus de 'inschattingsfout' van de politie kunt weerspreken.
Nu maak je het de politie wel erg makkelijk.
Nu was het gewoon een simpele effectieve verwijdering van ongewenst gedrag dat eigenlijk mocht.
Ze heeft haar kans laten lopen om een zichtbare campagne te kunnen voeren.
Nu is ze gewoon een van velen die er niet toe doen.
De politie stond met zijn bek vol tanden he?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Zorg er dan voor dat je je argumenten klaar hebt en dat je dus de 'inschattingsfout' van de politie kunt weerspreken.
Nu was het gewoon een simpele effectieve verwijdering van ongewenst gedrag dat eigenlijk mocht.
Het was de politie die met de mond vol tanden stond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Dat.
Ze is dus écht bij Pauw blijven slapen!quote:"Foto van republikein Hans Maassen en studente Joanna een paar seconden voor hun arrestatie. Joanna draagt wit t-shirt met "GEEN MENS IS ILLEGAAL""
Hoezo niet dan? Vind je het ook niet erg als jij onrechtmatig ergens van straat wordt geplukt omdat republikeinen jouw mening niet delen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet om aan mij te bepalen, maar ik vind het zeker niet erg dat ze daar weg zijn gehaald. Kom op zeg.
Ze is Hongaars. Goulash is een echte dikmaker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, die mevrouw Wilders heeft wel een dikke derrière zeg.....
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef marcodej het volgende:
De politie stond met zijn bek vol tanden he?
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef -CRASH- het volgende:
Vanavond vliegen er waarschijnlijk 4 F-16ns over Adam.
2 vanaf Leeuwarden 2 vanaf volkel
Eens kijken (op TV) of de Dutch Lion
er ook bijzit
[ afbeelding ]
Ze moest van de Dam geduwd worden? Wat moest ze nog meer doen dan? Zichzelf in brand steken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.
Er was simpelweg geen echte weerstand vanuit Joanna, terwijl ze genoeg tijd had om deze voor de hand liggende situatie voor te bereiden.
Wat zei de politie dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:25 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Als de politie alleen maar hoeft te herhalen wat ze eerder zeiden en dat is effectief, dan lijkt mij niet dat het de politie is die met zijn mond vol tanden staat.
Er was simpelweg geen echte weerstand vanuit Joanna, terwijl ze genoeg tijd had om deze voor de hand liggende situatie voor te bereiden.
Discussieren doet hij maar in zijn vrije tijd. Hij heeft een strafbaar feit geconstateerd of niet. Hij staat met de bek vol tanden omdat hij dat niet heeft. Dan moet hij mensen met rust laten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die agent had meteen moeten zeggen dat er genoeg plaatsen zijn aangewezen om een tegengeluid te laten horen, en dat dat niet op de Dam is.
Jawel, daar begon het om 9.00 mee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef marcodej het volgende:
Zijn die saluutschoten niet gefilmd trouwens? Die zie ik nergens.
Er waren camera's ja..quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef marcodej het volgende:
Zijn die saluutschoten niet gefilmd trouwens? Die zie ik nergens.
Cap? Ik miste hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Omdat overal een tijd en plaats voor is. Dit was niet de tijd en zeker niet de plaats om die onvrede te uiten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Vind je het ook niet erg als jij onrechtmatig ergens van straat wordt geplukt omdat republikeinen jouw mening niet delen?
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef superworm het volgende:
Zijn er uberhaupt nog 4 F16's die werken?
Op een positieve of negatieve manier?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie niks op nos.nl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, daar begon het om 9.00 mee.
Zag ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Je mag dus blijkbaar alleen demonstreren in een stil hoekje, waar niemand je ziet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
Het is toch vrij simpel. Je mag demonstreren maar niet op de dam. Dus daar wel gaan staan met je kartonnetje is opgehaald worden.
Oh ja? Dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
Het is toch vrij simpel. Je mag demonstreren maar niet op de dam. Dus daar wel gaan staan met je kartonnetje is opgehaald worden.
Dat nos is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie niks op nos.nl.
Wel dit: http://nos.nl/video/501501-kameel-hapt-in-kleuter.html
wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
We hebben er nog genoeg, en er staan sowieso altijd 2 stuks klaar voor een QRA.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Vanwege al dat onderdelen roven dankzij de bezuinigingen van de laatste jaren.
Komt denk ik door het bolle hoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef CartWOman het volgende:
Amalia lijkt echt op haar over-over-overgrootmoeder Emma.
Van een activiste verwacht ik op zijn minst dat ze een simpel agentje de les leest over wat haar rechten zijn en waarom haar verwijdering onrechtmatig zou zijn. Maar het enige dat ze kon uitkramen was "waarom?"quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moest van de Dam geduwd worden? Wat moest ze nog meer doen dan? Zichzelf in brand steken?
"Loopt u even mee?" 3xquote:
Lees dit zelf nog eens goed. Hoe dom het eigenlijk is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Een demonstratie is het pas vanaf 3 personen.
Daarom riepen ze ook op tot individuele demonstratie.
Dat mag je zelf uitmaken, jij vindt het niet de plaats en tijd, dan doe jij dat niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Omdat overal een tijd en plaats voor is. Dit was niet de tijd en zeker niet de plaats om die onvrede te uiten.
Dat heb ik ook vaak met Wilders, maar dat vind ik geen reden om hem te laten afvoeren.quote:Beetje normaal doen kan geen kwaad. Waarom per se dan jouw mening laten horen op die plek? Wie zit daar nou op te wachten? Ze willen er gewoon aandacht mee, dat is gelukt, dus geen probleem denk ik.
Mensen maken andere keuzes dan jij. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat het wel wat minder kan met de monarchie, alleen die krampachtigheid rondom het koninklijk huis bij de autoriteiten waarin de vrijheid van meningsuiting met voeten wordt getreden, die móet minder.quote:Ik vind zelf ook dat het allemaal wat minder kan met de monarchie, maar dat ga ik niet op die plaats verkondigen.
zo inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef CartWOman het volgende:
Amalia lijkt echt op haar over-over-overgrootmoeder Emma.
De term demonstratie kan je los zien van de definitie van demonstratie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Lees dit zelf nog eens goed. Hoe dom het eigenlijk is.
ja want het is toch een belangrijk principequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over dat vervelende kind
Dat is nog een hele andere discussie. Maar goed, er is wel wat voor te zeggen dat ze willen voorkomen dat het een klerezooi gaat worden want dat zit iedereen er weer over te janken dat het uit de hand is gelopen.quote:
Open er een topic overquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja want het is toch een belangrijk principe
Alex wist het ook nietquote:
Ik ook, Hij is gek!!11quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als ik dat interview zie denk ik meteen aan luckytv
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als ik dat interview zie denk ik meteen aan luckytv
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat mag je zelf uitmaken, jij vindt het niet de plaats en tijd, dan doe jij dat niet.
[..]
Dat heb ik ook vaak met Wilders, maar dat vind ik geen reden om hem te laten afvoeren.
[..]
Mensen maken andere keuzes dan jij. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat het wel wat minder kan met de monarchie, alleen die krampachtigheid rondom het koninklijk huis bij de autoriteiten waarin de vrijheid van meningsuiting met voeten wordt getreden, die móet minder.
Wat is er nou mis mee dat zowel voorstanders als tegenstanders zich laten horen? Dat kan de monarchie best hebben.
Jij bent ook oranje!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom is iedereen oranje hier. Ik wil ook?,
bij dezequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom is iedereen oranje hier. Ik wil ook?,
Oh hey ik ben oranje
De kern van de vrijheid van meningsuiting is nou net dat die er niet is voor meningen die iedereen op dat moment wil horen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef GoWithIt het volgende:
[..]![]()
Je vroeg toch om mijn mening? Dat is mijn mening. Ik snap niet zo goed wat Wilders ermee te maken heeft.
Ja en dat is een hartstikke mooi principe.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kern van de vrijheid van meningsuiting is nou net dat die er niet is voor meningen die iedereen op dat moment wil horen.
Het is ook pas sinds een uurtje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vanochtend was dat nog niet dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |