Cap? Ik miste hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Zo, die mevrouw Wilders heeft wel een dikke derrière zeg.....
Omdat overal een tijd en plaats voor is. Dit was niet de tijd en zeker niet de plaats om die onvrede te uiten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Vind je het ook niet erg als jij onrechtmatig ergens van straat wordt geplukt omdat republikeinen jouw mening niet delen?
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef superworm het volgende:
Zijn er uberhaupt nog 4 F16's die werken?
Op een positieve of negatieve manier?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie niks op nos.nl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, daar begon het om 9.00 mee.
Zag ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Je mag dus blijkbaar alleen demonstreren in een stil hoekje, waar niemand je ziet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
Het is toch vrij simpel. Je mag demonstreren maar niet op de dam. Dus daar wel gaan staan met je kartonnetje is opgehaald worden.
Oh ja? Dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
Het is toch vrij simpel. Je mag demonstreren maar niet op de dam. Dus daar wel gaan staan met je kartonnetje is opgehaald worden.
Dat nos is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie niks op nos.nl.
Wel dit: http://nos.nl/video/501501-kameel-hapt-in-kleuter.html
wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef OProg het volgende:
We hebben er nog genoeg, en er staan sowieso altijd 2 stuks klaar voor een QRA.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Vanwege al dat onderdelen roven dankzij de bezuinigingen van de laatste jaren.
Komt denk ik door het bolle hoofd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef CartWOman het volgende:
Amalia lijkt echt op haar over-over-overgrootmoeder Emma.
Van een activiste verwacht ik op zijn minst dat ze een simpel agentje de les leest over wat haar rechten zijn en waarom haar verwijdering onrechtmatig zou zijn. Maar het enige dat ze kon uitkramen was "waarom?"quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze moest van de Dam geduwd worden? Wat moest ze nog meer doen dan? Zichzelf in brand steken?
"Loopt u even mee?" 3xquote:
Lees dit zelf nog eens goed. Hoe dom het eigenlijk is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:30 schreef CartWOman het volgende:
Een demonstratie is het pas vanaf 3 personen.
Daarom riepen ze ook op tot individuele demonstratie.
Dat mag je zelf uitmaken, jij vindt het niet de plaats en tijd, dan doe jij dat niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:27 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Omdat overal een tijd en plaats voor is. Dit was niet de tijd en zeker niet de plaats om die onvrede te uiten.
Dat heb ik ook vaak met Wilders, maar dat vind ik geen reden om hem te laten afvoeren.quote:Beetje normaal doen kan geen kwaad. Waarom per se dan jouw mening laten horen op die plek? Wie zit daar nou op te wachten? Ze willen er gewoon aandacht mee, dat is gelukt, dus geen probleem denk ik.
Mensen maken andere keuzes dan jij. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat het wel wat minder kan met de monarchie, alleen die krampachtigheid rondom het koninklijk huis bij de autoriteiten waarin de vrijheid van meningsuiting met voeten wordt getreden, die móet minder.quote:Ik vind zelf ook dat het allemaal wat minder kan met de monarchie, maar dat ga ik niet op die plaats verkondigen.
zo inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef CartWOman het volgende:
Amalia lijkt echt op haar over-over-overgrootmoeder Emma.
De term demonstratie kan je los zien van de definitie van demonstratie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Lees dit zelf nog eens goed. Hoe dom het eigenlijk is.
ja want het is toch een belangrijk principequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over dat vervelende kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |