SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Dan krijgen we gewoon Maxima als regentes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Amalia is kroonprinses
In het theoretische geval dat een scherpschutter straks Wim neerknalt hebben wij de jongste koningin ter wereld
Maxima regentes tot Amalia 18 is?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef asco het volgende:
Als Willem nu morgen zou sterven wat is dan het protocol? Ff serieus?
Constantijn toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef asco het volgende:
dan komt er een regent waarschijnlijk zijn broer Constatijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef asco het volgende:
Net als bij Koningin Emma, Maxima neemt het ambt waar tot Amalia's 18e verjaardagquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef asco het volgende:
CNN en Al Jazeera ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef marcodej het volgende:
De Belgen, Duitsers en Britten zijn er nu ook live bij.
Dan wordt Amalia koningin en (waarschijnlijk) Máxima regentesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef asco het volgende:
Dit volgens mijquote:
Een regent. Maxima waarschijnlijk.quote:
nee, zolang Amalia minderjarig is kan ze geen koningin wordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Amalia is kroonprinses
In het theoretische geval dat een scherpschutter straks Wim neerknalt hebben wij de jongste koningin ter wereld
Lijkt me prima, het schijnt dat Emma ook een prima vorstin was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Net als bij Koningin Emma, Maxima neemt het ambt waar tot Amalia's 18e verjaardag
Dan krijgen we eerst een regentes (waarschijnlijk Maxima)...Amalia wordt dan op haar 18e Koningin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef asco het volgende:
die face van ''eindelijk, mens! eindelijk''quote:
Een regent neemt het waar, maar die is nog niet aangesteld. Als Maxima ook weggevallen is dan.quote:
EN IK STAquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef Grifte het volgende:
Hans van Zetten had dit beter becommentarieerd:
"WAT EEN FANTASTISCHE OEFENING, DE KONINGIN NEEMT HAAR AANLOOP, LAATSTE SPRONG EN JAAAAAAA ZE STAAT. DE HANDTEKENING STAAT, WAT EEN ONGEKENDE PENSEELSTREEK"
Volgens mij is er nog geen mogelijk regent aangewezen, dan zou de Raad van State die functie eerst overnemen tot er een regent is (Constatijn, Beatrix of Maxima lijken me dan het meest logisch)/quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef Grifte het volgende:
"WAT EEN FANTASTISCHE OEFENING, DE KONINGIN NEEMT HAAR AANLOOP, LAATSTE SPRONG EN JAAAAAAA ZE STAAT. DE HANDTEKENING STAAT, WAT EEN ONGEKENDE PENSEELSTREEK"
Willem keek de hele tijd niet veel koninklijker dan wanneer-ie een bolus draait.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
die face van ''eindelijk, mens! eindelijk''
In de wetboek staat wie het wordt. Ben nu te lui om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef Irrem het volgende:
[..]
Een regent neemt het waar, maar die is nog niet aangesteld.
Wat ga je dan doen?quote:
Of zoals hij bij Gabrielle zei: een beenspreiding van 180 gradenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef Grifte het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon ergens anders naar kijken.quote:
Frans.twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:21:16F: Gefeliciteerd met uw #kroning. Mooi weer voor een feestje en zie u straks bij de #Koningsvaart. #10.07.43 http://t.co/x5rb33rWuC reageer retweet
Zeker wel, alleen zal haar taak waargenomen worden door de regent(es).quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, zolang Amalia minderjarig is kan ze geen koningin worden
Maxima word dan regent, amalia zal niet voor haar 18e(theoretisch) en waarschijnlijk niet voor haar 30ste(praktijk) aan de macht komen, ook niet als wimlex overlijd,quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Amalia is kroonprinses
Smerige viespeukquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Of zoals hij bij Gabrielle zei: een beenspreiding van 180 graden
Ja maar dit is wel HET moment!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
Nog even vanaf dertig andere standpunten bekijken zodat we niks missen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef PirE het volgende:
Ik mis Jan van Halst en zijn Ipad bij deze analyse.
Kysia?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef superniger het volgende:
Enige goede van vandaag is is dat Kysia vaak in beeld is
Idd, Jan van Halst met zijn herhaling op de iPadquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
Nog even vanaf dertig andere standpunten bekijken zodat we niks missen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef superniger het volgende:
Enige goede van vandaag is is dat Kysia vaak in beeld is
twitter:pskoelewijn twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:18:04Dus als ik het goed begrijp is Chris Breedveld de hand van de koning? reageer retweet
het moest overnieuw omdat de camera stuk wasquote:
KAMPIOENUHHHquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef Slobeend het volgende:
Frans.twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:21:16F: Gefeliciteerd met uw #kroning. Mooi weer voor een feestje en zie u straks bij de #Koningsvaart. #10.07.43 http://t.co/x5rb33rWuC reageer retweet
Klopt. Binnenkort zal er wel een wet door de Verenigde Vergadering gaan waarin het voor de zekerheid alvast wordt vastgelegd. Dat werd ook gedaan nadat Beatrix koningin werd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen mogelijk regent aangewezen, dan zou de Raad van State die functie eerst overnemen tot er een regent is (Constatijn, Beatrix of Maxima lijken me dan het meest logisch)/
Is toch gezellig joh, die mensen moeten niet zeiken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef marcodej het volgende:
De Brit snapt niet dat wij als liberaal land nog zoiets als een monarchie hebben.
Jawelquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, zolang Amalia minderjarig is kan ze geen koningin worden
Godverquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef Loop-y het volgende:
Ik denk dat we kunnen spreken van een unaniem succes
[ afbeelding ]
Prachtige post dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hallo politie, pak die man eens op met die trompet.
Mvg,
Nederland
Jaquote:
NOS met hun speeltjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertraagd beeld van het ophijsen van een vlag. Dat moet niet gekker worden
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef marcodej het volgende:
De Brit snapt niet dat wij als liberaal land nog zoiets als een monarchie hebben.
Zal vanavond wel in Boulevard zijn, met Maik de Boer (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:25 schreef _dodecahedron_ het volgende:
De camera gaat nu uit in de zaal op verzoek van de koninklijke familie. De vrijmetselaars betreden de zaal en er zal een offer aan Satan gebracht moeten worden. Het altaar wordt klaargemaakt voor de jongste dochter.
Stop em in de pierrot!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, Jan van Halst met zijn herhaling op de iPad
De camera gaat nu uit in de zaal op verzoek van de koninklijke familie. De vrijmetselaars betreden de zaal en er zal een offer aan Satan gebracht moeten worden. Het altaar wordt klaargemaakt voor de jongste dochter.
Nee, dan onze nieuwe koning.:')quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:26 schreef muzas het volgende:
Die twee kutwijven bij de NOS... Wat een stijve taarten
Hebben we iig nog een restaurant tip.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:26 schreef Slobeend het volgende:
Kan El Sierd het commentaar niet doen, dit gaat nergens over.
Het ontbreken van gelul over de jurk is een schande!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:25 schreef Snowglobe het volgende:
Maxima keek nog gretiger dan Wim-Lex.. En nog geen gelul over de jurk?!
Je verwacht het niet héquote:
Tong80quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Wie missen we vandaag eigenlijk? Zijn er FOK!'ers preventief opgepakt?
tussen moeder en zoonquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
En nu wachten op de kus op het balkon. Oh nee dat was een paar jaar geleden.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik verstond "dubbel kont scene "
Daar kunnen wij als kijker ons mee identificeren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:28 schreef Evertjan het volgende:
waarom willen we de mening van de man in de staat horen?
26 aprilquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
koningsdag volgend jaar op 27 april?
ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laat Maartje van Weegen weer invliegen aub
Nog slechter?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef marcodej het volgende:
Bij de BBC hebben ze een nog slechter analyticus uitgenodigd dan de NOS. Ik lach me suf.
[ afbeelding ]Dit wijf dus.
7quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nog 45 seconden, oh nee 30 seconden...
Het kunstgebit van Wilhelmina schoot los in 1948. "Leve de Koningin, Hoewa, Hoewa, Hoewa!"quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat was nou die anekdote met het kunstgebit? Ik zapte langs de Belg maar kreeg het niet goed mee?
zd horen zichzelf zoooooooo graag praten, ze zeggen ook zuuuuuuuulke interessante dingenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef OProg het volgende:
Hup. Waffels dicht en gewoon naar het balkon kijken.
Nee, viel mij ook op. Was wel grappig.quote:
quote:
Sommige moeders zijn wel lief.quote:
''Ik ben hommo''quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
"Lieve moeder, ik moet je iets vertellen."
Komen zometeen het balkon op geloof ikquote:
Ik las iets anders.quote:
quote:
"Ehm, die twee homo's net. We… eh..."quote:
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |