SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En twee Olympische Spelen in eigen landquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Zie ik nu goed dat Elizabeth al 4 staatshoofden van ons land heeft meegemaakt?Dat mens is echt niet kapot te krijgen.
Ik wil 'm best spoileren? Edit, gedaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef Doodloper het volgende:
Die OP is op je telefoon echt verrekte kut.
Is nog van vannachtquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef Loop-y het volgende:
Ligt het nou aan mij of zuigt Kersseboom nou constant haar speeksel naar binnen. Irritant geluid man
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wil 'm best spoileren? Edit, gedaan.
Druk, maar Amsterdam barst nog niet uit zijn voegen.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wil 'm best spoileren? Edit, gedaan.
constitutiequote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef Cee het volgende:
Zei ze nu dat de prostitutie beschermd moet worden?
Dat wilde ik nou net voorstellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
Mensen van de NOS, je HOEFT de tijd niet vol te kletsen hoor, even stil mag best.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is nog van vannacht(ik kop hem maar in...)
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Zie ik nu goed dat Elizabeth al 4 staatshoofden van ons land heeft meegemaakt?Dat mens is echt niet kapot te krijgen.
Daar gaan we vast te snel voorquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef beantherio het volgende:
Aan het eind van dit topic hebben we een koning
Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef Evertjan het volgende:
Claus is belangrijk geweest voor de monarchie
Dat is haar leven..quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net voorstellen.
Dit mens zit te leuteren om het leuteren.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Krijg je ervan als je reptilian bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Sinds 1952 koningin, dus 3 staatshoofden, als je Willem-Alexander meetelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Nee inderdaad! Even opschrijven want dit moet onthouden worden!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch wel goed dat die deskundigen er bij zitten anders had ik dat nooit geweten
paniek!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
SHITTTT!!!!!!!!!! HET IS RUSTIG OP CS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
STOP DE PERSEN!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
SHITTTT!!!!!!!!!! HET IS RUSTIG OP CS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Sylvie doet het daar toch? Iig op RTL denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Rauchbombe! Klinkt toch veel beter dan rookbommen (ik zat even bij de Duitser).
hans Kazan :")quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Oh, ik zap even per ongeluk over op RTL4. Wat zit daar voor een allegaartje.
dus datquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Karina het volgende:
iedereen denkt: het wordt druk ik ga niet en toen bleef het stil in de stad.
kinderen, monique smit en patty brardquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Die heb ik helaas niet, maar inderdaad, jammer die had ik wel even willen zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef alors het volgende:
[..]
Sylvie doet het daar toch? Iig op RTL denk ik.
Patty Brardquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Ik zie Patty Brard.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Voor het inloggen wel, maar daarna is het je eigen kleurquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef fratsman het volgende:
Het valt me nu pas op dat Fok! een oranje achtergrond heeft.
Jammer dat Gordon niet kon...quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Ik zie Patty?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Komt er een reunie van LUV ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Patty Brard bij RTL 4. Lang leve de NOS.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Evertjan het volgende:
Geer en Goor zouden een leuk koningskoppel zijn
in oranje badpakjequote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze Patty Brard niet van een duikplank de menigte in laten springen op de Dam?
Ja, ik schrok er ook van. Nou ja, schrok... ik was een beetje verbaasd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
Wie is de dame met knot op RTL? Is dat quinty, die is ook oud geworden (en ze zegt niks).
Ah, Jamai die ons met de beschuldigende vinger boos toespreekt vanwege ons gedrag naar het Koningslied.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Loop-y het volgende:
Patty Brard, Hans Kazan en Jamai 'Me reet' Loman
Beetje teveel afgevallen heb ik het idee, dun koppie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook van. Nou ja, schrok... ik was een beetje verbaasd.
Dat zijn wel de eerste drie personen die je voor zo'n gelegenheid uitnodigt natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Loop-y het volgende:
Patty Brard, Hans Kazan en Jamai 'Me reet' Loman
NOS ofcquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen! Kijken we nou NL1 of RTL4??
NED 1, we wilden ons eerst nog even ergeren :LDquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kysia Hekster?quote:
hou je bek ff ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef TLC het volgende:
3 jaar geleden had het daar ook zo druk kunnen zijn in Amsterdam als Robben gewoon die bal erin had geschopt, hij stond notabene alleen tegen die Spaanse goalie![]()
![]()
![]()
Tja, idd echt iemand voor, mag ik dat zeggen, Mart Smeets.quote:
NL1, RTL4 is nog geen minuut vol te houden met die karikaturen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Arjen Robben op weg naar... OP WEG NAARquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef TLC het volgende:
3 jaar geleden had het daar ook zo druk kunnen zijn in Amsterdam als Robben gewoon die bal erin had geschopt, hij stond notabene alleen tegen die Spaanse goalie![]()
![]()
![]()
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt wel of iedereen wegblijft uit amsterdam. Krijg je met die paniekzaaierij.
"Ook dát is Nederland."quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:57 schreef Karina het volgende:
Mooie beelden? Wat was daar mooi aan, ik zag een zwerver
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:58 schreef littledrummergirl het volgende:
nog drieeeehieedrie minuten voordat ze stopt
dat ze kapt dat ze nokt
Willem is de koning van iedereen.quote:
miss dresscode?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:59 schreef Karina het volgende:
Wat zijn de dames allemaal somber gekleed en als ze een kleurtje aanhebben is het rood.
het blijft ook een afscheid hequote:Op dinsdag 30 april 2013 09:59 schreef Karina het volgende:
Wat zijn de dames allemaal somber gekleed en als ze een kleurtje aanhebben is het rood.
Niemand in het oranje, geen binding met het volkquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:59 schreef Karina het volgende:
Het Ned1-logoquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:59 schreef Evertjan het volgende:
wat is door voor rode vlek in mijn beeld?
Idd ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef TLC het volgende:
Over 40 jaar vragen ze ; waar was jij toen Beatrix afstand deed van de troon ?
'ik zat thuis te fok!en'
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef TLC het volgende:
'ik zat thuis te fok!en'
![]()
in mijn gele tangaslipquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef TLC het volgende:
'ik zat thuis te fok!en'
![]()
Ach, misschien denken ze wat anders bij Fokkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef TLC het volgende:
'ik zat thuis te fok!en'
![]()
Nee, jij bent belangrijk vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:01 schreef marcodej het volgende:
Dit is wel een klotedag voor mij: geen geld en geen telefoon. Gerold gister.
Ben benieuwd hoe ik vandaag doorkom.
Forever Alone.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef TLC het volgende:
'ik zat thuis te fok!en'
![]()
Wel belangrijk genoeg blijkbaar om mn tas leeg te roven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, jij bent belangrijk vandaag
kaas en worstquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt wel een hollandse verjaardag dit
kringverjaardag en iedereen feliciterenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Kringverjaardag met blokjes kaas op tafelquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker in een kringetje en oom Willem vertelt een kutgrap die hij al 100x heeft verteld, en slaat zich op de dijen van het lachen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
ik geloof dat het toen niet mochtquote:
Die mensen staan voor het balkon te wachten om dat te zien.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Dan wordt het een toneelstukjequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef Pino112 het volgende:
Zullen ze het ook herhalen als het fout gaat?
En een biertjequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat WimLex nu wel trek heeft in een sigaret.
Ben je er klaar voor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef Melleyn het volgende:
Het moment die je wist dat zou komen is eindelijk hier
Ach, die paar seconden..quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef Resistor het volgende:
Digitale TV loopt iets achter.
Moeilijk dilemma, een paar minuten zoeken naar de analoge zender, of gewoon in HD wat achter lopen.
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef Resistor het volgende:
Moeilijk dilemma, een paar minuten zoeken naar de analoge zender, of gewoon in HD wat achter lopen.
logisch ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beatrix kreeg het een beetje moeilijk.
ik kijk in HD, alleen NPO is bij mij HDquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef Resistor het volgende:
Wat een problemen hèquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef Resistor het volgende:
Bij heel veel sporten maakt het heel veel uit hoor!!quote:
Waarschijnlijk dat mocht er iets gebeuren, de uitzending tijdig kan worden afgebroken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
het wordt in nederland met 1,5 minuut vertraging uitgezonden
Die staat straks op en schreeuwt dat ze voor vijf minuten gaat schorsen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:05 schreef borisz het volgende:
Overigens Van Miltenburg. Hier snapt ze ook niets van.
Serieus?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
het wordt in nederland met 1,5 minuut vertraging uitgezonden
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:05:41Beatrix, Dam en Dutch zijn Worldwide Trending Topics op Twitter. #troon reageer retweet
zie art. 27 GWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |