SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En twee Olympische Spelen in eigen landquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Zie ik nu goed dat Elizabeth al 4 staatshoofden van ons land heeft meegemaakt?Dat mens is echt niet kapot te krijgen.
Ik wil 'm best spoileren? Edit, gedaan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef Doodloper het volgende:
Die OP is op je telefoon echt verrekte kut.
Is nog van vannachtquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef Loop-y het volgende:
Ligt het nou aan mij of zuigt Kersseboom nou constant haar speeksel naar binnen. Irritant geluid man
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wil 'm best spoileren? Edit, gedaan.
Druk, maar Amsterdam barst nog niet uit zijn voegen.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wil 'm best spoileren? Edit, gedaan.
constitutiequote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef Cee het volgende:
Zei ze nu dat de prostitutie beschermd moet worden?
Dat wilde ik nou net voorstellen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
Mensen van de NOS, je HOEFT de tijd niet vol te kletsen hoor, even stil mag best.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is nog van vannacht(ik kop hem maar in...)
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Zie ik nu goed dat Elizabeth al 4 staatshoofden van ons land heeft meegemaakt?Dat mens is echt niet kapot te krijgen.
Daar gaan we vast te snel voorquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef beantherio het volgende:
Aan het eind van dit topic hebben we een koning
Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef Evertjan het volgende:
Claus is belangrijk geweest voor de monarchie
Dat is haar leven..quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net voorstellen.
Dit mens zit te leuteren om het leuteren.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Krijg je ervan als je reptilian bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Sinds 1952 koningin, dus 3 staatshoofden, als je Willem-Alexander meetelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Nee inderdaad! Even opschrijven want dit moet onthouden worden!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch wel goed dat die deskundigen er bij zitten anders had ik dat nooit geweten
paniek!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
SHITTTT!!!!!!!!!! HET IS RUSTIG OP CS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
STOP DE PERSEN!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
SHITTTT!!!!!!!!!! HET IS RUSTIG OP CS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Sylvie doet het daar toch? Iig op RTL denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Rauchbombe! Klinkt toch veel beter dan rookbommen (ik zat even bij de Duitser).
hans Kazan :")quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Oh, ik zap even per ongeluk over op RTL4. Wat zit daar voor een allegaartje.
dus datquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Karina het volgende:
iedereen denkt: het wordt druk ik ga niet en toen bleef het stil in de stad.
kinderen, monique smit en patty brardquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Die heb ik helaas niet, maar inderdaad, jammer die had ik wel even willen zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef alors het volgende:
[..]
Sylvie doet het daar toch? Iig op RTL denk ik.
Patty Brardquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Ik zie Patty Brard.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Voor het inloggen wel, maar daarna is het je eigen kleurquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef fratsman het volgende:
Het valt me nu pas op dat Fok! een oranje achtergrond heeft.
Jammer dat Gordon niet kon...quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Ik zie Patty?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
Komt er een reunie van LUV ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Patty Brard bij RTL 4. Lang leve de NOS.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Evertjan het volgende:
Geer en Goor zouden een leuk koningskoppel zijn
in oranje badpakjequote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze Patty Brard niet van een duikplank de menigte in laten springen op de Dam?
Ja, ik schrok er ook van. Nou ja, schrok... ik was een beetje verbaasd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
Wie is de dame met knot op RTL? Is dat quinty, die is ook oud geworden (en ze zegt niks).
Ah, Jamai die ons met de beschuldigende vinger boos toespreekt vanwege ons gedrag naar het Koningslied.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Loop-y het volgende:
Patty Brard, Hans Kazan en Jamai 'Me reet' Loman
Beetje teveel afgevallen heb ik het idee, dun koppie.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook van. Nou ja, schrok... ik was een beetje verbaasd.
Dat zijn wel de eerste drie personen die je voor zo'n gelegenheid uitnodigt natuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Loop-y het volgende:
Patty Brard, Hans Kazan en Jamai 'Me reet' Loman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |