hahahahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 02:51 schreef Uccie het volgende:
ik zou spontaan bijna mijn tetten in de OP gooien....bijna hè
nee ze hebben pleinvreesquote:Op dinsdag 30 april 2013 02:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahaha
Ga ik wel de gluurbuur uithangen... of Alberto.
Same shit, different day. Denkt Willy.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:14 schreef Specularium het volgende:
Willy interesseert het allemaal geen reet.
Met zijn watermanagement zeker...Maxima heeft thuis gewoon de broek aan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:15 schreef De_Guidance het volgende:
Nu gaat Willem even goed duidelijk maken wie de baas is.
Wel fijner dan mensen die op TV doen alsof ze alles weten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:18 schreef Tem het volgende:
Daar zit je dan als kenner die het niet weet.
Die twee die nu worden geinterviewd ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:26 schreef Specularium het volgende:
Het zijn ook wel 2 ontzettende mutsen bij elkaar.
quote:
Net op Radio 1:quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:02 schreef Specularium het volgende:
Niveautje jeugdjournaal op 1.
Beetje hetzelfde als die fietsbaan tijdens de verkiezingen in Amerika.
Over niveau gesproken...quote:A: Ik zie drie meisjes in jurkjes
B: ....
A: Wie zijn dat?
B: Wat denk je zelf?
A: ...
B: Linda, Roos en Jessica
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit komt er een moment dat jullie mijn grapjes wél gaan waarderen.quote:
Je probeert het tenminstequote:Op woensdag 1 mei 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ooit komt er een moment dat jullie mijn grapjes wél gaan waarderen.![]()
Naar verwachting zo rond 2038.
Ik zet het vast in de agenda.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ooit komt er een moment dat jullie mijn grapjes wél gaan waarderen.![]()
Naar verwachting zo rond 2038.
Maarja, vermoeidheid is nogal een gangbaar symptoom voor vele aandoeningen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
Werd als symptoom genoemd en toen dacht ik: heej dat klinkt bekend.
Maar even in het kort in een spoiler anders ga ik van die vreemde eromheenpratende antwoorden neerkalken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Maarja, vermoeidheid is nogal een gangbaar symptoom voor vele aandoeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopenhagen?quote:
Deze SC.quote:
Je bent hier welkom wat mij betreft hoor, ik ben hier ook maar een newbie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze SC.
In POL plegen ze een coup deze dag van de arbeid. Ik vraag officieel asiel aan hier.
Een grote swingersparty hier merk ik al wel weer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent hier welkom wat mij betreft hoor, ik ben hier ook maar een newbie.
Maar ik verhuis zo naar het hotter than my daughter topic
Nee verder niets. Maar hij zei ook dat het KAN dat je die klachten krijgt, hoeft niet per se.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je ook last van andere klachten dan Karina? Traagwerkende schildklier geeft vaak ook gewichtstoename, droge huid etc.
Het is een beetje rustig inderdaad. En zometeen dus nog rustigerquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een grote swingersparty hier merk ik al wel weer.
Ja dat is ook zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee verder niets. Maar hij zei ook dat het KAN dat je die klachten krijgt, hoeft niet per se.
Ja maar als dat het niet is... nou ja misschien gewoon voorjaarsmoeheid of zo. Of stress.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Nou als dat de oorzaak is, is het wel goed te behandelen. Dus in dat opzicht misschien niet zo'n slecht bericht.
NWS-Slowchat-moeheid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als dat het niet is... nou ja misschien gewoon voorjaarsmoeheid of zo. Of stress.
Algehele SC-moeheid. Je ziet het ook bij het razende duo Sipmans & Sipmans. Eerst roepen ze dat dit topic zo snel mogelijk vol moet, daarna zijn ze ineens nergens meer te bekennen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Dan zou het eerder TV SC moeheid zijn
Opzouten homofiel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar jullie hebben me overal al weggejaagd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Opzouten homofiel.
Ik kijk Barcelona tegen Bayern.quote:
Verwacht daar maar niet teveel van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Voetballen gaat zometeen op. Wie weet wordt het nog spannend met Barca.
Noten is leuk.quote:
Jou ook maar eens noten.quote:
Pin-up boy van Martijn.quote:
Jij bent gek op noten.quote:
Kijk naar die van Specularium.quote:
Alleen als je uit Dedemsvaart komt, hoernalist bent, of Indier bent.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:24 schreef Tem het volgende:
Voorschriftje deelt bans uit alsof het poppers zijn.
Het is wel beter om te geven dan te ontvangen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk naar die van Specularium.
Ik hou ervan.
Hear hear.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel beter om te geven dan te ontvangen.
........quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel beter om te geven dan te ontvangen.
Gewoon een dikke komkommer of winterpeen in de kut en je kan een vrouw neuken.quote:
Dat wordt kwakje op de buik.quote:
Its only gay if the balls touch.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat hommotaal voor een beetje de ballen tegen elkaar hangen?
Die ga je bezuren.quote:
Deze, en jij bent toch meestal tot laat op dan is deze ook wel een aanrader. Vanavond op de BBC.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En gewoon geen titel erbij zetten.
quote:
6 keer scoren. Eitje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Mjah spannend met Barca gaat het nu niet meer worden natuurlijk.
Hadden ze Specularium maar moeten opstellen, die ramt ze er zo in binnen een kwartier met eenquote:
Een beetje zoals jij op een gemiddelde zaterdagavond.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
die ramt ze er zo in binnen een kwartier met eenop z'n gezicht.
Ik kan niet goed voetballen, daarom was ik vroeger keeper.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hadden ze Specularium maar moeten opstellen, die ramt ze er zo in binnen een kwartier met eenop z'n gezicht.
Ja maar dat is bier, geen goals.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij op een gemiddelde zaterdagavond.
Voorschurft geeft een hele nieuwe betekenis aan 'gaan met die banaan'.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij op een gemiddelde zaterdagavond.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Hehe welk speeltje zouden ze hebben gekregen?
Gaan met die banaanquote:
De W van Mcdonalds!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef OProg het volgende:
Er is een foto van het Koningsdiner opgedoken.
[ afbeelding ]
quote:
Eh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik denk elke keer dat ze zingen: Litmanen ohoh
Alsof jij dat gaat doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Oh zeker wel. Ik klik op kuttopic en hup, klaar is kees.
Oh die scanderen allemaal Specularium's naam.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik denk elke keer dat ze zingen: Litmanen ohoh
Oh dat is flauw, toen was je geen fan meer? Ik was ook fan, goede voetballer en aardige kerel. Werd ook op handen gedragen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
Litmanen was ik vroeger fan van.En toen kwam ik erachter dat hij 10 jaar bij Ajax had gespeeld en bij Barcelona had gespeeld
Zo ben ik dus niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is flauw, toen was je geen fan meer? Ik was ook fan, goede voetballer en aardige kerel. Werd ook op handen gedragen.
Nou ja, kan toch? Vind ik niks raars aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo ben ik dus niet.
Ik ben ook fan van Suarez
Gewoon een shock-collar laten dragen, als ze verkeerd lopen een schokje geven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef OProg het volgende:
Volgende keer maar even uitleggen in de rust dat Ze de andere kant op moeten in de tweede helft.
tsja, tis een vreemd mannetjequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, kan toch? Vind ik niks raars aan.
Ik ben fan van Zlatan die is ook raar. En vroeger was ik fan van Stoichkov. Maar dat is al heel lang geleden natuurlijk.quote:
Stoichkovquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben fan van Zlatan die is ook raar. En vroeger was ik fan van Stoichkov. Maar dat is al heel lang geleden natuurlijk.
Ik heb zelfs nog een soort poster van hem uit de Marcaquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stoichkov
Zlatan vind ik wel een naar mannetje
Ook al zijn dat mafketels, liever dat dan een of andere kansenaap die zeikt over stift op zijn shirt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben fan van Zlatan die is ook raar. En vroeger was ik fan van Stoichkov. Maar dat is al heel lang geleden natuurlijk.
Die over een paar jaar compleet aan de grond zit en dan gewoon kwijt is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook al zijn dat mafketels, liever dat dan een of andere kansenaap die zeikt over stift op zijn shirt.
De mafketels geven tenminste een beetje sjeu.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook al zijn dat mafketels, liever dat dan een of andere kansenaap die zeikt over stift op zijn shirt.
Hij kan nu al vrij weinig meer, te snel opgehemeld, te veel geld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Die over een paar jaar compleet aan de grond zit en dan gewoon kwijt is.
Klinkt als jouw opvolger.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan nu al vrij weinig meer, te snel opgehemeld, te veel geld.
Moet een keer fout gaan.
oja, speelde nog jaren bij Barcaquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een soort poster van hem uit de Marcaaltijd bewaard.
Gaat in zijn tempo vanzelf op. Nu Nog een kasstroom daar in Rusland en dan zal de toevoer vanzelf wel stoppen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan nu al vrij weinig meer, te snel opgehemeld, te veel geld.
Moet een keer fout gaan.
Ik gok zo dat hij geen zinnen kan maken van meer dan vijf woorden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een account heeft hier.
Ja in die periode was ik fan. Bij de marca zaten altijd een soort voetbalkaartjes maar dan op A4 formaat, die heb ik nog.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, speelde nog jaren bij Barca
Maar toch, toen hadden spitsen veel meer allure heb ik het idee. Nu zijn het vooral (aanvallende) middenvelders of buitenspitsen. Toen had je Zamorano, Suker, Sanchez, Stoichkov, Vieri, del Piero, Baggio, enz..
http://www.hpdetijd.nl/20(...)tbalniggers-op-keek/quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok zo dat hij geen zinnen kan maken van meer dan vijf woorden.
En bovendien heeft hij Keek. Je weet!!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)tbalniggers-op-keek/
Hehe,.
Ik ben volger van internationaal voetbal van sinds ik vier was, dus ik ken vrij veel van die namen nog wel aardig. En vond het toen wel spannender.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in die periode was ik fan. Bij de marca zaten altijd een soort voetbalkaartjes maar dan op A4 formaat, die heb ik nog.
Roberto Baggio, goh die naam heb ik in tijden niet meer gehoord.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe,.
Hahaquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe,.
Ik ken meer namen van vroeger dan van nu eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben volger van internationaal voetbal van sinds ik vier was, dus ik ken vrij veel van die namen nog wel aardig. En vond het toen wel spannender.
En ze zitten allemaal in mijn oude fifa spelletje
Ik ken er nu wel aardig wat, maar het spreekt zo weinig aan. Wie geeft er nu wat om Vucinic of Defoe,of zelfs Mandzukic?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik ken meer namen van vroeger dan van nu eerlijk gezegd.
Ik denk dat hij een dvd van zichzelf heeft opgezet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Louis zit nu thuis met een harde pielemuis voor de buis.
Met beamer op groot scherm zodat de hele buurt kan meegenieten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een dvd van zichzelf heeft opgezet.
Ik ook ff.quote:
Slaap lekker.quote:
Hier ben ik dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef Tem het volgende:
Kut TT en kut OP. Dadelijk komt die mafkees ook nog eens hier.
Dedemsvaart... daar valt voor een journalist geen eer aan te behalen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen als je uit Dedemsvaart komt, hoernalist bent, of Indier bent.
Voor niemand, gok ik zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dedemsvaart... daar valt voor een journalist geen eer aan te behalen.
Die is wel gaaf inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat van de voormalige DDR is veel mooier, gek genoeg:
Toegegeven, de statie-portretten maken hem een beetje eruit zien als een lulletje rozenwater.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:18 schreef Specularium het volgende:
Goeie Willy-UI, Voorschurft.
Ze hadden alleen een iets betere foto kunnen kiezen.
De aard van een land zegt niets over het volkslied. Ik heb het volkslied van de DDR geplaatst, gisteren. Ik vind de muziek gewoon erg mooi. De tekst, die duidelijk zinspeelt op één Duitsland en die later om die reden zelfs niet meer gezongen werd, trouwens ook. Maar dat ik het mooi vind, betekent niet dat ik de DDR als land toejuich ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:35 schreef Tem het volgende:
VS weer met z'n racistische oranje Vrystaat herrie.
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:27 schreef Sipmans1 het volgende:
Of hij streelt onredelijk vaak zijn duitse helm.
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat het 21:00 uur was...
Goeiemorgen Elfje
Kaas.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Sipmans1 het volgende:
Gaan we nu elke dag goeiemorgen zeggen?
Vraag gelijk wat er op het brood zit.
Het punt missen, Corrie doet het gewoon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:09 schreef Karina het volgende:
OK OK ik begrijp het punt. Geen small talk.
Misschien wat duidelijker zijn, ik ben niet zo slim.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het punt missen, Corrie doet het gewoon.
Klinkt stukken netter dan 'goeiemoggel'.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Specularium het volgende:
Gaan we nu elke dag goeiemorgen zeggen?
Vraag gelijk wat er op het brood zit.
Sipmans2 vindt het niet leuk dat je hier bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Klinkt stukken netter dan 'goeiemoggel'.
Toch een kleine correctie: mijn registratie heeft al plaatsgevonden op 21 mei 2011, niet op 21 mei jongstleden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
Geachte lezer,
Helaas moet ik u melden dat we vrij weinig weten over de persoon in kwestie. Hij heeft zijn account op Fok! aangemaakt op zaterdag 21 mei jongstleden. Eén van de vele fraaie zaterdagen die 2012 rijk was. Verder schijnt hij iedere zondag naar de kerk te gaan.![]()
Mierenneukerquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Toch een kleine correctie: mijn registratie heeft al plaatsgevonden op 21 mei 2011, niet op 21 mei jongstleden.
Hèhè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |