Tegen wil en dank.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
We waren gewoon een republiek tot 1815...
Gelukkig is van Rossem er vanavond. Die legt het wel even goed uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:20 schreef Eenskijken het volgende:
Godverdomme kut kut kut waarom is die domme doos van een joanne (?) nou het aanspreekpunt van de republikeinen geworden? Ze kan nauwelijks een zin goed uitspreken. Zet daar dan iemand neer die helder en krachtig de standpunten en argumenten kan geven en de discussie aankan met anderen. Zij is absoluut niet geschikt en zet ons nu allemaal voor lul. godverdomme wat een hoer.
Ik gok vanwege haar (frisse) koppie, want inhoudelijk komt er niet veel goeds uit. Ze kan in ieder geval zo de politiek in.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:20 schreef Eenskijken het volgende:
Godverdomme kut kut kut waarom is die domme doos van een joanne (?) nou het aanspreekpunt van de republikeinen geworden? Ze kan nauwelijks een zin goed uitspreken. Zet daar dan iemand neer die helder en krachtig de standpunten en argumenten kan geven en de discussie aankan met anderen. Zij is absoluut niet geschikt en zet ons nu allemaal voor lul. godverdomme wat een hoer.
Als goede traditie d'r kop d'r dan maar af en d'r lichaam ophangen aan het IJ.quote:
Dat is het ook. Dit gebeurt regelmatig: oproerkraaiers even oppakken en vervolgens sorry zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef nietzman het volgende:
Wel stijl eigenlijk. Zo'n gekkie gewoon keer op keer blijven oppakken als ze weer ergens aandacht loopt te zoeken en d'r een uurtje later vrijlaten onder het motto van "Oh sorry man echt kut zal niet weer gebeuren."
Zou beleid moeten wezen.
Ja want echt veel tiet heeft ze niet, wat dat betreft legt ze het af tegen de koningin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik gok vanwege haar (frisse) koppie, want inhoudelijk komt er niet veel goeds uit. Ze kan in ieder geval zo de politiek in.
Triest ja, wat dat betreft is Nederland gewoon een farce.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is het ook. Dit gebeurt regelmatig: oproerkraaiers even oppakken en vervolgens sorry zeggen.
Vandaag zijn ongetwijfeld ook tientallen, zo niet honderden mensen die voorwaardelijk op vrije voeten zijn en anderen die op de een of andere manier de aandacht van de veiligheidsdiensten hebben getrokken naar het bureau geroepen voor een gesprekje. Toevallig kon dat écht niet op een andere dag.
Hij heeft tegenwoordig toch een vrouw en kadokinderenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:18 schreef borisz het volgende:
Ze mag vanavond weer mee de woonboot van Jeroen in.
Deden ze natuurlijk niet per ongeluk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:22 schreef poepa het volgende:
Dat politie weer fout maakt met arrestatie van Joanne.
Van Rossem gaat weer shinenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop op vuurwerk vandaag van good old van Rossem.
Die wordt letterlijk een graftak.quote:
Die opmerking van Jeroen Pauwquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kutgasten zeg
Thieme, Claudia, Joanna____
Ik wil nu blind en doof worden ...voor een uurtje.quote:
van Rossem is er ook...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kutgasten zeg
Thieme, Claudia, Joanna____
die republikeinen toch.quote:
Van Rossem is nog eloquent en heeft humor. Die Joanna is een ordinaire aandachtshoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
opsluiten dat soort gevaarlijke gekken op dagen zoals dit
Van Rossem opsluitenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
opsluiten dat soort gevaarlijke gekken op dagen zoals dit
Nou blind niet. Ik vind haar genot om naar haar te kijken, mooie meid, maar het toneelstukje wat ze opvoert is gewoon te droevig voor woorden. Op een Wilderse manier zitten trollen, bah! Zeg gewoon wat je vind i.p.v. het ingestudeerde praatje van je.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wil nu blind en doof worden ...voor een uurtje.
Die vergelijking zal ze leuk vindenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou blind niet. Ik vind haar genot om naar haar te kijken, mooie meid, maar het toneelstukje wat ze opvoert is gewoon te droevig voor woorden. Op een Wilderse manier zitten trollen, bah!
Of ze zijn verstanding en rationeel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
die republikeinen toch.of ze zijn doorgeslagen (joannatypes) of hypocriet (de breij/cohentypes).
Ik kijk liever naar een lekkere vent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou blind niet. Ik vind haar genot om naar haar te kijken, mooie meid, maar het toneelstukje wat ze opvoert is gewoon te droevig voor woorden. Op een Wilderse manier zitten trollen, bah!
Jeroen niks voor jou?...quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een lekkere vent.
Ben benieuwd naar het excuus/smoesjequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef ScudRaket het volgende:
60 republikeinen vandaag op het Waterlooplein. Plus die 2 op de Dam
Nee dank je, te afgelikte boterham.quote:
Hij heeft wel een leuke boot.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee dank je, te afgelikte boterham.Qua leeftijd zou het wel kunnen.
De NS was de schuldige...of er lagen stoeptegels los of de tomtom deed het niet....zoek maar uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het excuus/smoesje
Ik vind dat reden om meer herrie te schoppen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:26 schreef nietzman het volgende:
Wel stijl eigenlijk. Zo'n gekkie gewoon keer op keer blijven oppakken als ze weer ergens aandacht loopt te zoeken en d'r een uurtje later vrijlaten onder het motto van "Oh sorry man echt kut zal niet weer gebeuren."
Zou beleid moeten wezen.
Het meest democratische land is een monarchie, dus monarchie en democratie kunnen uitstekend samengaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste voor een democratie.
De meerderheid staat achter de monarchie.
Heeft nog nooit een goed stuk vlees in zich genomen. Kan ik dus niet serieus nemen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Die Joanne doet het helemaal niet voor zichzelf ofzo, dat zie je aan alles.
Ik heb de pest aan boten.quote:
Ik vind dat ze het goed doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Van Rossem is nog eloquent en heeft humor. Die Joanna is een ordinaire aandachtshoer.
Ze heeft idealen...daar kunnen veel Nederlanders een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Die Joanne doet het helemaal niet voor zichzelf ofzo, dat zie je aan alles.
quote:
Zeg datquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een lekkere vent.
oh wacht paulquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heeft paul een frisse outfit aan
Ik red me wel.quote:
Heb je onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt niets van Joanna meegekregen, dus weet niet wie ze is enzo, maar ben benieuwd.
Je mist niets.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt niets van Joanna meegekregen, dus weet niet wie ze is enzo, maar ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |