ja das het jammere aan het hele verhaalquote:
hohohoho ouwe zuiplap.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
het mag ook op de rekening van Toekito dus dan is het alsnog voor on
Bierquote:
geen blackup ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:46 schreef RenRen- het volgende:
Fijn, mijn hosting heeft mijn site bij de verlenging in de prullenbak gegooidDag site.
Pietje pukquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:46 schreef Jimbo het volgende:
Op wie zn naam mag ik een rekening openen bij henk
Ah, jou naam dus. Thanksquote:
Geen heel recente, 2 weken geleden oid. Dus ik ben niet álles kwijt, maar ik wil wel dat ze het oplossen, het liefste doe ik er zelf geen moeite voor want alles moet opnieuw opgezet wordenquote:
Neequote:Op woensdag 1 mei 2013 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah, jou naam dus. Thanksik zal hem onder de 200 houden
link?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen heel recente, 2 weken geleden oid. Dus ik ben niet álles kwijt, maar ik wil wel dat ze het oplossen, het liefste doe ik er zelf geen moeite voor want alles moet opnieuw opgezet worden
iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:48 schreef sp3c het volgende:
is bij Henk sowieso lastig om over de 50 te gaan
mij nog niet gelukt
Ja ik host er nu nog, heb net verlengdquote:
Kan je nagaan als je dat met je vriendin zou doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik host er nu nog, heb net verlengdDus ze mogen het lekker oplossen. Het is toch bizar dat als je verlengt dat ze alles van je site afflikkeren?
Resetquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je dat met je vriendin zou doen.
oh schat, het jaar is voorbij. we beginnen opnieuw
ik 30 ofzo en ik had die epische hamburger met patatquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iddvorige keer toch behoorlijk doorgegaan... 16eur afrekenen.
met 3 maten lopen zuipen en eten, waren we 75kwijt![]()
hihi ik moest lachenquote:
Rondje of 2 op de fokmeetquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik 30 ofzo en ik had die epische hamburger met patat
ik zou niet weten hoe je aan de 200 moet komen daar
ja ok zo lukt het wel maar ik kan echt niet van 50 man onthouden wat ze willen drinken hoorquote:
waar zit bij vrouwen de resetknopquote:
Geen idee. Vrouwen weten 'm hier bij mijn werk wel te vinden. Again mijn verlof voor de meet op losse schroeven. Ik word hier zo moe van hequote:
moet ik even het internet daar plat leggen en pas weer aansluiten als je verlof hebt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Vrouwen weten 'm hier bij mijn werk wel te vinden. Again mijn verlof voor de meet op losse schroeven. Ik word hier zo moe van he
Gewoon 50 pils doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ok zo lukt het wel maar ik kan echt niet van 50 man onthouden wat ze willen drinken hoor
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ik even het internet daar plat leggen en pas weer aansluiten als je verlof hebt?
Nee!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Vrouwen weten 'm hier bij mijn werk wel te vinden. Again mijn verlof voor de meet op losse schroeven. Ik word hier zo moe van he
daar hebben ze t systeem voorquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ok zo lukt het wel maar ik kan echt niet van 50 man onthouden wat ze willen drinken hoor
maaltijd, mosterd.quote:
niet doen? maar dat is leuk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee doe maar niet![]()
Maar echt, hoe moeilijk is het om er rekening mee te houden? Het is niet alsof ik het gister pas aangevraagd heb
Balen zeg.. en wel triest..quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee doe maar niet![]()
Maar echt, hoe moeilijk is het om er rekening mee te houden? Het is niet alsof ik het gister pas aangevraagd heb
Och, t is nog niet zo ver en het is allemaal niet definitief. Maar dat er de zoveelste keer word gezegd "ja, maar of het lukt weet ik nu niet meer hoor. Dat moeten we even overleggen" daar word ik dus zo moe vanquote:
Snap ik.. slaat echt nergens opquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Och, t is nog niet zo ver en het is allemaal niet definitief. Maar dat er de zoveelste keer word gezegd "ja, maar of het lukt weet ik nu niet meer hoor. Dat moeten we even overleggen" daar word ik dus zo moe van
Ik ga er gewoon vanuit dat ik er bij ben. Terug naar de kroeg, naar dat tafeltje wat vakkundig leeg geruimd werd de vorige keer. Zo tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap ik.. slaat echt nergens op![]()
Zeker als je het op tijd vrij hebt gevraagd.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik er bij ben. Terug naar de kroeg, naar dat tafeltje wat vakkundig leeg geruimd werd de vorige keer. Zo tof
vakkundig leeg?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik er bij ben. Terug naar de kroeg, naar dat tafeltje wat vakkundig leeg geruimd werd de vorige keer. Zo tof
Ja. Elke keer als er iemand aan de tafel kwam zitten werd die weggelokt met een smoesje. Soort van koppelpogingquote:
oh godquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Elke keer als er iemand aan de tafel kwam zitten werd die weggelokt met een smoesje. Soort van koppelpoging
Zolang je niet tegen een groepje dames zegt dat je iemand wel heel tof vind gebeurt je niets hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh god
en ik als newbie ben zeker de 14de de pineut?
wie zit er mensen te koppelen dan? en aan wie? Dan weet ik wie ik moet ontlopen....quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh god
en ik als newbie ben zeker de 14de de pineut?
de vrouw van mijn dromen is er toch niet de 14de dat scheeltquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen een groepje dames zegt dat je iemand wel heel tof vind gebeurt je niets hoor
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
de vrouw van mijn dromen is er toch niet de 14de dat scheelt
ik zie je sollicitatie wel verschijnenquote:
oh? vertel eensquote:
niet krassen schat, overtuig me dat jij leuker bent dan die chick die ik bedoel.quote:
als er iemand niet arrogant is ben ik het wel, vraagt maar aan mijn moederquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:14 schreef Murmeli het volgende:
toek wordt arrogant.
laat dan maar.
ik hou het wel bij m'n ex dan.
bejaardensex FTW
ofzo
Duurt nog ff voor ik jouw moeder kan ontmoeten, hoop ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
als er iemand niet arrogant is ben ik het wel, vraagt maar aan mijn moeder
*Trouwring afdoet*quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zie je sollicitatie wel verschijnen
[..]
oh? vertel eens
[..]
niet krassen schat, overtuig me dat jij leuker bent dan die chick die ik bedoel.
dat gebeurt alleen als het nodig is hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie zit er mensen te koppelen dan? en aan wie? Dan weet ik wie ik moet ontlopen....
die is er de 14de gewoon johquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Duurt nog ff voor ik jouw moeder kan ontmoeten, hoop ik.
Ja doei, was om 07:30 al wakkerquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij is ze toe aan een nieuwe koppeling?quote:
wie Puala aan wat nieuws koppelen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij is ze toe aan een nieuwe koppeling?
Ja, als ze zo graag terug wil naar dat tafeltje...quote:
heb jij nog een slachtoffer in de aanbieding?quote:
Voor Puala of ipv?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij nog een slachtoffer in de aanbieding?
jij hebt het uitgevonden en verbetertquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
als er iemand niet arrogant is ben ik het wel, vraagt maar aan mijn moeder
ik ben maar een simpel straatschoffie die werkt voor de rijkste man van Mexico.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
jij hebt het uitgevonden en verbeterd
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
jij hebt het uitgevonden en verbetert
moet je bij mijn baas komen werken dan heb je zo nieuwe vriendjes en vriendinnetjesquote:
Die aan de telefoon? Die zijn boosquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je bij mijn baas komen werken dan heb je zo nieuwe vriendjes en vriendinnetjes
Toek?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij nog een slachtoffer in de aanbieding?
mooi he dat woord grapje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben maar een simpel straatschoffie die werkt voor de rijkste man van Mexico.
dat kun je niemand aan doenquote:
Ze heeft het niet over de collega's maar over de klantenquote:
euh.. Ik ben al voorzien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh
Tja, we kunnen haar ook wel aan jou koppelen, maar jij haakt waarschijnlijk toch weer af
Geen reserve nodig?quote:
nee een is genoegquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen reserve nodig?
Schijnt helemaal hip te zijn, als ik die slechte reclames mag geloven...
Wetse det waal zeker? Ik geluif dr gen kloete van.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wetse det waal zeker? Ik geluif dr gen kloete van.
gooi jij maar een paar biertjes in hemquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wetse det waal zeker? Ik geluif dr gen kloete van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |