hihi ik moest lachenquote:
Rondje of 2 op de fokmeetquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik 30 ofzo en ik had die epische hamburger met patat
ik zou niet weten hoe je aan de 200 moet komen daar
ja ok zo lukt het wel maar ik kan echt niet van 50 man onthouden wat ze willen drinken hoorquote:
waar zit bij vrouwen de resetknopquote:
Geen idee. Vrouwen weten 'm hier bij mijn werk wel te vinden. Again mijn verlof voor de meet op losse schroeven. Ik word hier zo moe van hequote:
moet ik even het internet daar plat leggen en pas weer aansluiten als je verlof hebt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Vrouwen weten 'm hier bij mijn werk wel te vinden. Again mijn verlof voor de meet op losse schroeven. Ik word hier zo moe van he
Gewoon 50 pils doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ok zo lukt het wel maar ik kan echt niet van 50 man onthouden wat ze willen drinken hoor
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ik even het internet daar plat leggen en pas weer aansluiten als je verlof hebt?
Nee!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Vrouwen weten 'm hier bij mijn werk wel te vinden. Again mijn verlof voor de meet op losse schroeven. Ik word hier zo moe van he
daar hebben ze t systeem voorquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ok zo lukt het wel maar ik kan echt niet van 50 man onthouden wat ze willen drinken hoor
maaltijd, mosterd.quote:
niet doen? maar dat is leuk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee doe maar niet![]()
Maar echt, hoe moeilijk is het om er rekening mee te houden? Het is niet alsof ik het gister pas aangevraagd heb
Balen zeg.. en wel triest..quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee doe maar niet![]()
Maar echt, hoe moeilijk is het om er rekening mee te houden? Het is niet alsof ik het gister pas aangevraagd heb
Och, t is nog niet zo ver en het is allemaal niet definitief. Maar dat er de zoveelste keer word gezegd "ja, maar of het lukt weet ik nu niet meer hoor. Dat moeten we even overleggen" daar word ik dus zo moe vanquote:
Snap ik.. slaat echt nergens opquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Och, t is nog niet zo ver en het is allemaal niet definitief. Maar dat er de zoveelste keer word gezegd "ja, maar of het lukt weet ik nu niet meer hoor. Dat moeten we even overleggen" daar word ik dus zo moe van
Ik ga er gewoon vanuit dat ik er bij ben. Terug naar de kroeg, naar dat tafeltje wat vakkundig leeg geruimd werd de vorige keer. Zo tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap ik.. slaat echt nergens op![]()
Zeker als je het op tijd vrij hebt gevraagd.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik er bij ben. Terug naar de kroeg, naar dat tafeltje wat vakkundig leeg geruimd werd de vorige keer. Zo tof
vakkundig leeg?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik er bij ben. Terug naar de kroeg, naar dat tafeltje wat vakkundig leeg geruimd werd de vorige keer. Zo tof
Ja. Elke keer als er iemand aan de tafel kwam zitten werd die weggelokt met een smoesje. Soort van koppelpogingquote:
oh godquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Elke keer als er iemand aan de tafel kwam zitten werd die weggelokt met een smoesje. Soort van koppelpoging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |