Zolang je niet tegen een groepje dames zegt dat je iemand wel heel tof vind gebeurt je niets hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh god
en ik als newbie ben zeker de 14de de pineut?
wie zit er mensen te koppelen dan? en aan wie? Dan weet ik wie ik moet ontlopen....quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh god
en ik als newbie ben zeker de 14de de pineut?
de vrouw van mijn dromen is er toch niet de 14de dat scheeltquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Zolang je niet tegen een groepje dames zegt dat je iemand wel heel tof vind gebeurt je niets hoor
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
de vrouw van mijn dromen is er toch niet de 14de dat scheelt
ik zie je sollicitatie wel verschijnenquote:
oh? vertel eensquote:
niet krassen schat, overtuig me dat jij leuker bent dan die chick die ik bedoel.quote:
als er iemand niet arrogant is ben ik het wel, vraagt maar aan mijn moederquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:14 schreef Murmeli het volgende:
toek wordt arrogant.
laat dan maar.
ik hou het wel bij m'n ex dan.
bejaardensex FTW
ofzo
Duurt nog ff voor ik jouw moeder kan ontmoeten, hoop ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
als er iemand niet arrogant is ben ik het wel, vraagt maar aan mijn moeder
*Trouwring afdoet*quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zie je sollicitatie wel verschijnen
[..]
oh? vertel eens
[..]
niet krassen schat, overtuig me dat jij leuker bent dan die chick die ik bedoel.
dat gebeurt alleen als het nodig is hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie zit er mensen te koppelen dan? en aan wie? Dan weet ik wie ik moet ontlopen....
die is er de 14de gewoon johquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Duurt nog ff voor ik jouw moeder kan ontmoeten, hoop ik.
Ja doei, was om 07:30 al wakkerquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik er bij ben. Terug naar de kroeg, naar dat tafeltje wat vakkundig leeg geruimd werd de vorige keer. Zo tof
Volgens mij is ze toe aan een nieuwe koppeling?quote:
wie Puala aan wat nieuws koppelen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij is ze toe aan een nieuwe koppeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |